Käytkö maksullisissa?

Minulle hyvä kokemus

Bordelleja ei Suomessa ole mutta on maksullisia naisia. Olen käynyt enkä ole pettynyt. Olen ottanut jopa yhden "vakituiseksi". Kyseessä ei ole mikään assan nurkilla päivystävä likainen ja tautinen nainen vaan tasokas, terve ja kaikinpuolin muutenkin hyvänlainen nainen.
Olemme jo pari vuotta "trefvanneet" ja suhde alkaa muuttumaan läheiseksi kummallakin.

Onko muilla HYVIÄ kokemuksia maksullisista naisista?

Toivottavasti täällä saa puhua myös tästäkin asiasta ilman ettei tätä poisteta alta aikayksikön. Elämäähän tämä vain on.

44

2330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lipas

      maksullises muissa miehissä eli onko kaupan jatkuvasti eli ns. yksityisyrittäjä? Ottaako sulta joka kerta maksun ja saatko yhtään alennusta noin niinku tutunkauppaa?;)))

      • Nyt = hyvä elämä

        Tässä on minun tarinani huoran kanssa olemisesta. Toivottavasti ette tyrmää minua. Haetaanhan/käydään sitä naisissa ravintoloissa ja ulkomaillakin. Entisenkin löysin kapakasta minäkin ja naimisiin mentiin.

        Melko tylsän avioliittoni ja sen seksi-elämän piristeeksi hankin itselleni huoran. Sen piti olla vain seksiseuraa ja sen hankinnassa pitikin olla tarkka. Se vaati kovaa työtä ja ajanhukkaa. MUTTA KUINKA KÄVIKÄÄN!

        Yksi syy huoralla käyntiin on myös huolien purku. Hyvä tasokas huora on hyvä kuuntelija joka ei takuulla puhu eteenpäin. Hän osaa lohduttaa aivan eri tavalla kuin aviovaimo. Tapahtuma on hyvin intiimi, terapeuttinen, seksistinen ja takuulla stressiä poistava. Huoran sylissä voit vaikka reilusti itkeä. Tämäkin huora josta kerron, itki tilannettansa sylissäni. Minäkin itkin hänen sylissään oman pahan oloni pois. Silloin oli vielä vaimo mielessä ja petturuus.

        Aloin systemaattisesti tapaamaan heitä. Koekäynneillä ilmaantui, että naisissa oli ulkomaalaista, narkkaria, muuten epämiellyttäviä, sairaan oloisia ja henkisesti arveluttavia. Myös ansat eli kolkkausmahkut tulivat mieleen. Kolmelle jouduin maksamaan 50e muuten olisi tullut "suojelijalta" turpiin.

        Katsastin heitä ison jonon verran. Poikkesin varmaan yli 20n ovella ja samanverta heitä jututin kahviloissa. Mikään heistä ei ollut mieleinen. Aina oli jotain pielessä henkisellä tai fyysisellä puolella tai ei muuten miellyttänyt. Siis kymmeniä naisia kävin vain testaamassa koekatselukäynnillä ilman euronkaan menoa. No, kahvit maksoin kuiteskin.


        Sitten sattumalta löysin joukosta HELMEN. Siisti, terve, nätti, huoliteltu, työssäkäyvä ja vapaa Nainen. Elämäntilanteensa takia hän teki (joutui tekemään) harvakseltaan bisnestä. Asiakkaat hän valitsi tarkkaan. Kaikki eivät kelvanneet. Kaikki tapahtui huomiota herättämättä ja hienovaraisesti. Mitään äijä-jonoa ei ovella ollut, eikä puhelin soinut koko aikaa kuten eräällä virolaisella huoralla Turussa aikoja sitten.

        Eka kerrat olivat kalliita, melko kiireettömiä ja hyviä. Ei semmoseen kustannukseen tavis kauaa pysty. Alennusta on tullut ajan kanssa. Hinta putosi parin-kolmen kerran päästä sopivalle ja siedettävälle tasolle, jonka pystyy hyvin kustantamaan.

        Luottamus huoran kanssa on oltava puolin ja toisin. Huorahan ei kylällä asioista kerro vaan vaikenee kuin muuri. Muuten hommasta ei tuu mitään. Luotin häneen ja hän minuun. Hän jopa itki pois omat murheensa kainalossani.
        Luottamus oli saavutettu puolin ja toisin. Ensimmäiset kerrat sen saavuttamiseen ovat ratkaisevia. Lompakolla ja taskuilla ei käyty suihkussa ollessani jne... Kerran töppäät jääden kiinni vaikka käsilaukkua tutkimalla, niin luottamus on ikuisesti mennyt ja aina on sinusta epäilys.
        Nimesi ja asuinpaikkasi, ammattisi, perhesuhteesi, työpaikkasi saat valehdella mutta muussa pitää olla rehellinen. Turha levennellä naisseikkailuillaan sun muilla....

        Luottamus ja toistensa tuntemus on johtanut siihen, että hotellista on siirrytty hänen siistiin asuntoonsa. Maksut unohtuivat pyytämättä ja antamatta. Sitten aika alkoi riittämään ja riittämään tuntikausiksi eikä mitään kiirettä ollut. Raha unohtui.

        Suhde läheni ja tiivistyi hyvin läheiseksi. Nyt asumme jo 14 vuotta samassa taloudessa ja olemme kuin mikä tahansa tavallinen pari. Ystäviä on tullut lisää, vanhat ovat säilyneet ja toistemme sukuihin ollaan tutustuttu. Kielitaitooni on tullut lisää venäjänkielen taito, josta olen hyötynyt työssäni.

        Hankalaksi ja ikäväksi asian teki hetkeksi se, että astiat meni jakoon laillisen emäntäni kanssa. Multa alkoivat loppumaan tekosyyt poissaoloihin ja en enää viitsinyt valehdella vaan sanoin asian niinkuin se on.
        Siitä olemme kumpikin selvinneet. Entinen vaimonikin on löytänyt itselleen uuden onnen.

        Joskus voi huorissa käynti päättyä näinkin.


      • Ei ikinä!
        Nyt = hyvä elämä kirjoitti:

        Tässä on minun tarinani huoran kanssa olemisesta. Toivottavasti ette tyrmää minua. Haetaanhan/käydään sitä naisissa ravintoloissa ja ulkomaillakin. Entisenkin löysin kapakasta minäkin ja naimisiin mentiin.

        Melko tylsän avioliittoni ja sen seksi-elämän piristeeksi hankin itselleni huoran. Sen piti olla vain seksiseuraa ja sen hankinnassa pitikin olla tarkka. Se vaati kovaa työtä ja ajanhukkaa. MUTTA KUINKA KÄVIKÄÄN!

        Yksi syy huoralla käyntiin on myös huolien purku. Hyvä tasokas huora on hyvä kuuntelija joka ei takuulla puhu eteenpäin. Hän osaa lohduttaa aivan eri tavalla kuin aviovaimo. Tapahtuma on hyvin intiimi, terapeuttinen, seksistinen ja takuulla stressiä poistava. Huoran sylissä voit vaikka reilusti itkeä. Tämäkin huora josta kerron, itki tilannettansa sylissäni. Minäkin itkin hänen sylissään oman pahan oloni pois. Silloin oli vielä vaimo mielessä ja petturuus.

        Aloin systemaattisesti tapaamaan heitä. Koekäynneillä ilmaantui, että naisissa oli ulkomaalaista, narkkaria, muuten epämiellyttäviä, sairaan oloisia ja henkisesti arveluttavia. Myös ansat eli kolkkausmahkut tulivat mieleen. Kolmelle jouduin maksamaan 50e muuten olisi tullut "suojelijalta" turpiin.

        Katsastin heitä ison jonon verran. Poikkesin varmaan yli 20n ovella ja samanverta heitä jututin kahviloissa. Mikään heistä ei ollut mieleinen. Aina oli jotain pielessä henkisellä tai fyysisellä puolella tai ei muuten miellyttänyt. Siis kymmeniä naisia kävin vain testaamassa koekatselukäynnillä ilman euronkaan menoa. No, kahvit maksoin kuiteskin.


        Sitten sattumalta löysin joukosta HELMEN. Siisti, terve, nätti, huoliteltu, työssäkäyvä ja vapaa Nainen. Elämäntilanteensa takia hän teki (joutui tekemään) harvakseltaan bisnestä. Asiakkaat hän valitsi tarkkaan. Kaikki eivät kelvanneet. Kaikki tapahtui huomiota herättämättä ja hienovaraisesti. Mitään äijä-jonoa ei ovella ollut, eikä puhelin soinut koko aikaa kuten eräällä virolaisella huoralla Turussa aikoja sitten.

        Eka kerrat olivat kalliita, melko kiireettömiä ja hyviä. Ei semmoseen kustannukseen tavis kauaa pysty. Alennusta on tullut ajan kanssa. Hinta putosi parin-kolmen kerran päästä sopivalle ja siedettävälle tasolle, jonka pystyy hyvin kustantamaan.

        Luottamus huoran kanssa on oltava puolin ja toisin. Huorahan ei kylällä asioista kerro vaan vaikenee kuin muuri. Muuten hommasta ei tuu mitään. Luotin häneen ja hän minuun. Hän jopa itki pois omat murheensa kainalossani.
        Luottamus oli saavutettu puolin ja toisin. Ensimmäiset kerrat sen saavuttamiseen ovat ratkaisevia. Lompakolla ja taskuilla ei käyty suihkussa ollessani jne... Kerran töppäät jääden kiinni vaikka käsilaukkua tutkimalla, niin luottamus on ikuisesti mennyt ja aina on sinusta epäilys.
        Nimesi ja asuinpaikkasi, ammattisi, perhesuhteesi, työpaikkasi saat valehdella mutta muussa pitää olla rehellinen. Turha levennellä naisseikkailuillaan sun muilla....

        Luottamus ja toistensa tuntemus on johtanut siihen, että hotellista on siirrytty hänen siistiin asuntoonsa. Maksut unohtuivat pyytämättä ja antamatta. Sitten aika alkoi riittämään ja riittämään tuntikausiksi eikä mitään kiirettä ollut. Raha unohtui.

        Suhde läheni ja tiivistyi hyvin läheiseksi. Nyt asumme jo 14 vuotta samassa taloudessa ja olemme kuin mikä tahansa tavallinen pari. Ystäviä on tullut lisää, vanhat ovat säilyneet ja toistemme sukuihin ollaan tutustuttu. Kielitaitooni on tullut lisää venäjänkielen taito, josta olen hyötynyt työssäni.

        Hankalaksi ja ikäväksi asian teki hetkeksi se, että astiat meni jakoon laillisen emäntäni kanssa. Multa alkoivat loppumaan tekosyyt poissaoloihin ja en enää viitsinyt valehdella vaan sanoin asian niinkuin se on.
        Siitä olemme kumpikin selvinneet. Entinen vaimonikin on löytänyt itselleen uuden onnen.

        Joskus voi huorissa käynti päättyä näinkin.

        Minäkin halusin irrotella kunnolla ja menin huoriin.
        Pikkusen ottaneena marssin tämän antamaan hotellin osoitteeseen. Nainen oli venäläinen ja kyllä kaunis kuin kukka. Maksoin mielestäni ison rahan ja sain sitä mitä hainkin. Palvelu oli kiireistä. Heti housut pois ja hoitoon. Välillä vastailtiin alati soivaan kännykkään. Alko jo ottaan päähän koska tiesin asiakkaitten soittelevan. Kaikessa oli kiireen ja rahastuksen maku. Mitään esileikkiä ei ollut muutakun senverta että uros oli tappi ojossa. Mihkään ei oikeen saanut koskea. "Kiire, kiire ja kiire ja äkkiä ulos ja seuraava" oli tämän pimun metoodi. Luulisin, että asiakkaita ramppas melkonen jono koska vessan roskis oli puolillansa käytettyjä sulttaaneja.
        Sainhan siltä akalta sitten vielä terveisetkin tulevaisuuteen. Sain jonkin merkillisen ihottuman sille tattialueelle jonka hoidossa meni ainakin kaks vuotta.
        Koko tuona kahden vuoden aikana vehkeen iho ei kestänyt pientäkään hiertämistä. Nyt se on jo terve. Kaikki sukupuolitautitestit oon läpikäynyt ja nyt se on sivuutettu. Ettäs semmoset terkut sain huorista.
        Oli muuten viimenen kerta kun semmosiin meen!


      • kallista lystiä

        Mikä mahtaa huorilla olla nykyään taksat? Epäilen äijäni käyttävän maksullisia ja olisi kiva tietää, kuinka paljon hän on budjetoinut tuhon huviin kuukautta kohti. Mulle ei ole koskaan mitään lahjoja tms. herunut, minkä ymmärrän, koska huoralle menee kaikki ylimääräinen. Kotona kyllä saisi mutta ei kelpaa suominainen, täytyy olla kaukomaiden tytteliä.
        Kulissien romahtamisen pelossa tässä vaan kirjoittelen.


      • ++++
        Nyt = hyvä elämä kirjoitti:

        Tässä on minun tarinani huoran kanssa olemisesta. Toivottavasti ette tyrmää minua. Haetaanhan/käydään sitä naisissa ravintoloissa ja ulkomaillakin. Entisenkin löysin kapakasta minäkin ja naimisiin mentiin.

        Melko tylsän avioliittoni ja sen seksi-elämän piristeeksi hankin itselleni huoran. Sen piti olla vain seksiseuraa ja sen hankinnassa pitikin olla tarkka. Se vaati kovaa työtä ja ajanhukkaa. MUTTA KUINKA KÄVIKÄÄN!

        Yksi syy huoralla käyntiin on myös huolien purku. Hyvä tasokas huora on hyvä kuuntelija joka ei takuulla puhu eteenpäin. Hän osaa lohduttaa aivan eri tavalla kuin aviovaimo. Tapahtuma on hyvin intiimi, terapeuttinen, seksistinen ja takuulla stressiä poistava. Huoran sylissä voit vaikka reilusti itkeä. Tämäkin huora josta kerron, itki tilannettansa sylissäni. Minäkin itkin hänen sylissään oman pahan oloni pois. Silloin oli vielä vaimo mielessä ja petturuus.

        Aloin systemaattisesti tapaamaan heitä. Koekäynneillä ilmaantui, että naisissa oli ulkomaalaista, narkkaria, muuten epämiellyttäviä, sairaan oloisia ja henkisesti arveluttavia. Myös ansat eli kolkkausmahkut tulivat mieleen. Kolmelle jouduin maksamaan 50e muuten olisi tullut "suojelijalta" turpiin.

        Katsastin heitä ison jonon verran. Poikkesin varmaan yli 20n ovella ja samanverta heitä jututin kahviloissa. Mikään heistä ei ollut mieleinen. Aina oli jotain pielessä henkisellä tai fyysisellä puolella tai ei muuten miellyttänyt. Siis kymmeniä naisia kävin vain testaamassa koekatselukäynnillä ilman euronkaan menoa. No, kahvit maksoin kuiteskin.


        Sitten sattumalta löysin joukosta HELMEN. Siisti, terve, nätti, huoliteltu, työssäkäyvä ja vapaa Nainen. Elämäntilanteensa takia hän teki (joutui tekemään) harvakseltaan bisnestä. Asiakkaat hän valitsi tarkkaan. Kaikki eivät kelvanneet. Kaikki tapahtui huomiota herättämättä ja hienovaraisesti. Mitään äijä-jonoa ei ovella ollut, eikä puhelin soinut koko aikaa kuten eräällä virolaisella huoralla Turussa aikoja sitten.

        Eka kerrat olivat kalliita, melko kiireettömiä ja hyviä. Ei semmoseen kustannukseen tavis kauaa pysty. Alennusta on tullut ajan kanssa. Hinta putosi parin-kolmen kerran päästä sopivalle ja siedettävälle tasolle, jonka pystyy hyvin kustantamaan.

        Luottamus huoran kanssa on oltava puolin ja toisin. Huorahan ei kylällä asioista kerro vaan vaikenee kuin muuri. Muuten hommasta ei tuu mitään. Luotin häneen ja hän minuun. Hän jopa itki pois omat murheensa kainalossani.
        Luottamus oli saavutettu puolin ja toisin. Ensimmäiset kerrat sen saavuttamiseen ovat ratkaisevia. Lompakolla ja taskuilla ei käyty suihkussa ollessani jne... Kerran töppäät jääden kiinni vaikka käsilaukkua tutkimalla, niin luottamus on ikuisesti mennyt ja aina on sinusta epäilys.
        Nimesi ja asuinpaikkasi, ammattisi, perhesuhteesi, työpaikkasi saat valehdella mutta muussa pitää olla rehellinen. Turha levennellä naisseikkailuillaan sun muilla....

        Luottamus ja toistensa tuntemus on johtanut siihen, että hotellista on siirrytty hänen siistiin asuntoonsa. Maksut unohtuivat pyytämättä ja antamatta. Sitten aika alkoi riittämään ja riittämään tuntikausiksi eikä mitään kiirettä ollut. Raha unohtui.

        Suhde läheni ja tiivistyi hyvin läheiseksi. Nyt asumme jo 14 vuotta samassa taloudessa ja olemme kuin mikä tahansa tavallinen pari. Ystäviä on tullut lisää, vanhat ovat säilyneet ja toistemme sukuihin ollaan tutustuttu. Kielitaitooni on tullut lisää venäjänkielen taito, josta olen hyötynyt työssäni.

        Hankalaksi ja ikäväksi asian teki hetkeksi se, että astiat meni jakoon laillisen emäntäni kanssa. Multa alkoivat loppumaan tekosyyt poissaoloihin ja en enää viitsinyt valehdella vaan sanoin asian niinkuin se on.
        Siitä olemme kumpikin selvinneet. Entinen vaimonikin on löytänyt itselleen uuden onnen.

        Joskus voi huorissa käynti päättyä näinkin.

        Sulla on harvinaisen kaunis tarina. Tämä ei ollut vielä paatunut kovan luokan huora vaan tavallinen kiltti tyttö joka oli tavallaan pakotettu tekemään lisäansioo jollain tavoin. Kovan luokan huora ei rakastu muuhun kuin rahaan.

        Oon minäkin poikennut takavuosina (11v sitten) eräällä melko kovan luokan huoralla ehkä kolme/neljä kertaa. Toisella kertaa ei edes muistanut minua vaikka käynnin väliä oli vajaa viikko!
        Sitä kyllä sain mitä hainkin ja se riitti. Tuttuja olimme vain tämän kautta vaikka ei toistemme oikeilta nimiltä tunnettukkaan. Me juttelimmekin asioista alastomina sängyllä, emmekä vain... Osasi hän muutakin kuin vain n****a.

        Varovainen sai ja piti ollakin. Mielessä piti olla tautivaara ja se miten ei pidä pidellä ja olla. Se vähän rassasi miestä.
        Nainen oli muuten hyvä ja miellyttävä mutta katosi jäljettömiin. Varmaan paras oli niin.
        Joskus sitä mä muistelen saamiani tosi hyviä kyytejä vielä näin vuosienkin päästä.

        En kyllä oikeen vois kuvitella, että alkasin tämmösen kanssa mihkään muuhun toimeen. Varmaan kadulla tulis huoran asiakkaita vastaan ja niissä vois olla vaikka työkavereitakin ;)


    • En minä mutta--

      ja matkoilla katsomassa.

      Kuuluu mielestäni yleissivistykseen.

      Matkoilla olen tyytynyt keskusteluun ko. yrittäjien kanssa.
      Kyse on ollut järjestäytyneestä toiminnasta, ei katuprostitutiosta paitsi Firenzessä, Comolla, Kööpenhaminassa ja Budapestissä.

      Minulle jäi tytöistä positiivinen kuva paitsi köpiksen katuhaukasta.

      Minusta on väärin pelkän puutteentorjuntatavan perusteella tuomita koko ammattikuntaa!

      • Lipas

        että pitäis saada laittaa verovähennyksiin?;D


      • En minä mutta--
        Lipas kirjoitti:

        että pitäis saada laittaa verovähennyksiin?;D

        soskun kupongeilla.

        Kuponkien saatavuus kiintiöitävä.

        Iäkkäämmille, pienituloisille ukkomiehille kuponkeja eniten!

        Nuoret poikamiehet pyytäkööt vapailta markkinoilta.

        Verovähennykset suosisivat suurituloisia.


      • Monta näkökulmaa
        En minä mutta-- kirjoitti:

        soskun kupongeilla.

        Kuponkien saatavuus kiintiöitävä.

        Iäkkäämmille, pienituloisille ukkomiehille kuponkeja eniten!

        Nuoret poikamiehet pyytäkööt vapailta markkinoilta.

        Verovähennykset suosisivat suurituloisia.

        ;)))ehdottomasti Eduskuntavaaleihin ehdokkaksi....sinut pitäisi saada asettumaan nyt ehdokkaaksi... Vallan loistava sosialipolittiinen kannanotto;))) tähän ei vielä kukaan esittänyt....siis tosissaan tietysti...tämän kannanoton takana olet?)))


        tsau:Friidu


      • dfhfgh
        En minä mutta-- kirjoitti:

        soskun kupongeilla.

        Kuponkien saatavuus kiintiöitävä.

        Iäkkäämmille, pienituloisille ukkomiehille kuponkeja eniten!

        Nuoret poikamiehet pyytäkööt vapailta markkinoilta.

        Verovähennykset suosisivat suurituloisia.

        Eikun kunnalliseksi vain koko palvelu. Työ ja käynti terveyskeskuksen vuodeosastolla saakoon uutta sisältöä.


      • hipheip
        dfhfgh kirjoitti:

        Eikun kunnalliseksi vain koko palvelu. Työ ja käynti terveyskeskuksen vuodeosastolla saakoon uutta sisältöä.

        huora.
        Vähän kuin maatalouslomittaja?
        Ehkä nuo kaksi ammattia voisi yhdistää?


      • Nefer-täti
        hipheip kirjoitti:

        huora.
        Vähän kuin maatalouslomittaja?
        Ehkä nuo kaksi ammattia voisi yhdistää?

        Parempi yhdistää jokin yleisempi ja taajamissakin käypäinen ammatti. Miten olisi terveyskeskuslääkäri plus prostituoitu? Hammaslääkäri? Peruskoulun opettaja, hoituisi vanhempainilloissa ja muissa tapaamisissa. Rehtori? Kaupungin eläinlääkäri - siinä voisi olla ideaa.


      • Lipas
        Monta näkökulmaa kirjoitti:

        ;)))ehdottomasti Eduskuntavaaleihin ehdokkaksi....sinut pitäisi saada asettumaan nyt ehdokkaaksi... Vallan loistava sosialipolittiinen kannanotto;))) tähän ei vielä kukaan esittänyt....siis tosissaan tietysti...tämän kannanoton takana olet?)))


        tsau:Friidu

        pyrkiä seuraavissa eduskuntavaaleissa tolla teemalla kansanedustajaksi. Minkähänlainen äänivyöry mahtais tulla?;)))


      • fghjfgjdf
        Nefer-täti kirjoitti:

        Parempi yhdistää jokin yleisempi ja taajamissakin käypäinen ammatti. Miten olisi terveyskeskuslääkäri plus prostituoitu? Hammaslääkäri? Peruskoulun opettaja, hoituisi vanhempainilloissa ja muissa tapaamisissa. Rehtori? Kaupungin eläinlääkäri - siinä voisi olla ideaa.

        Jos sen yhdistäisi sosiaalitoimen palveluihin niin ehkä tästä minullakin olisi asiaa sossun luukulle...


      • En minä mutta pojat
        Nefer-täti kirjoitti:

        Parempi yhdistää jokin yleisempi ja taajamissakin käypäinen ammatti. Miten olisi terveyskeskuslääkäri plus prostituoitu? Hammaslääkäri? Peruskoulun opettaja, hoituisi vanhempainilloissa ja muissa tapaamisissa. Rehtori? Kaupungin eläinlääkäri - siinä voisi olla ideaa.

        Lötköttäessäni hammaslääkärin tuolissa ja kyynärpääni hipaistessa h-hoitsun reittä, tulevat lihalliset ajatukset auttamatta mieleen.
        Sopisi muuten yhdistelmäammatiksi mutta kerta vuoteen käynnit ovat liian harvoin.

        Postiin on asiaa useamminkin ja se olisi minulle sopivan matkan päässä.
        Postin tiloihin olisi mahdollista rakentaa vaikkapa bdsm-palvelujen vaatima reksvisiitta.


      • hairioilmoitus
        Nefer-täti kirjoitti:

        Parempi yhdistää jokin yleisempi ja taajamissakin käypäinen ammatti. Miten olisi terveyskeskuslääkäri plus prostituoitu? Hammaslääkäri? Peruskoulun opettaja, hoituisi vanhempainilloissa ja muissa tapaamisissa. Rehtori? Kaupungin eläinlääkäri - siinä voisi olla ideaa.

        Täysin uusi ammattinimike monelle. Itse sain oikein postia hyvästä suugienististä. Sen verran uusi ammattinimike on että jos ilmoittelisi vaikka malliin "thaimaalainen suuhygienisti" niin voisi kauppa käydä. Ei sitä tarvitse mitä kertoa mitä hygienisoi ja millä?


    • GreenBean

      vai oliko tää vaan miehille tarkoitettu aloitus?

    • Nefer-täti

      Oletko mies vai nainen? Oletko myös itse ottanut maksun joskus pikkurahan puutteessa - tai isommankin? Onko joku ottanut sinut vakituiseksi, siis oletko kelvannut?

    • aeiouyä

      niinkun provon mutta et jatka keskustelua, vaikka tämä on keskustelu palsta.

    • 14+19

      Mulla oli maksullinen nainen lähes kolkyt vuotta. Kalliiksi kävi. Lähtiessään kuppasi puolet pankkitilistä, vei auton ja asunnon. Mutta helpompi näin, eikä ikinä naista tähän huusholliin.

      • nurejev

        maksaa, kun ilmasekskin saa.


      • 136

        Mulla oli puolestaan maksullinen mies, eikä siitä loppujen lopuks ollut iloo sängyssäkään.
        Kaikkee sen eteen sai tehdä. Kun somuksen sain muuttu peli vielä huonommaks, mutta se ei tajunut että voin ottaa eronkin ja niin tein.
        Ruikutti raukka takasinkin vielä.
        Mulla ei käynyt kalliiks kauaa kun tajusin lähteä ajoissa.


      • hairioilmoitus

        naisella ja hurrikkaanilla?

        Molemmilla on naisen nimi ja saapuvat kuumina ja kosteina. Lähtiessään vievät mennessään talosi ja autosi.


      • Nefer-täti
        hairioilmoitus kirjoitti:

        naisella ja hurrikkaanilla?

        Molemmilla on naisen nimi ja saapuvat kuumina ja kosteina. Lähtiessään vievät mennessään talosi ja autosi.

        Hirmumyrskyille on jo jonkin aikaa annettu molempien sukupuolien nimiä.


    • Paikallisen gallupin mukaan noin 10% miehistä on käynyt.

      Suuremmilla paikkakunnilla tarjonta on runsaampaa joten niin lienee myös palvelujen käyttö.

      Kysyjä tarkoittanee maksullisuudella yksiselitteisesti, kertapalvelusta etukäteen suoritettavaa rahakorvausta?
      Tuleehan niitä kustannuksia helposti muutenkin.

    • Adria

      En käy, mutta toisaalta saattaisin hyvinkin käydä jos elämäntilanteeni näyttäisi siltä, että normaaliin tapaan parittelu ei jostain syystä kävisi luonnikkaasti.

      Nutturamoralistinen lainsäädäntö antaa konnille hyvän tilaisuuden rahastaa seksillä. Heille sopii oikein hyvin, että se on monessakin mielessä hämäräperäistä puuhastelua, mitä se ei tietenkään saisi olla.

      • 0ree

        jotenka täällä on hyvä palvelu, Netissä useampia palvelimia. Suoraan voi keskustella naisten kanssa. Kyllä tietenkin ilmaiseksikin vois saada, mutta ei onnistu enää ikäisteni kanssa. Tällaiselle vähäpuheiselle on maksullinen sopivin. Ajan myötä maksullinen tulee kuitenkin halvemmaqksi!


      • Liukkarilaukkari
        0ree kirjoitti:

        jotenka täällä on hyvä palvelu, Netissä useampia palvelimia. Suoraan voi keskustella naisten kanssa. Kyllä tietenkin ilmaiseksikin vois saada, mutta ei onnistu enää ikäisteni kanssa. Tällaiselle vähäpuheiselle on maksullinen sopivin. Ajan myötä maksullinen tulee kuitenkin halvemmaqksi!

        maksulliset on? Menee tietenkin niillä kilokaupatla liukasteita kun kaiken maailman silsaset äijät käy kuksimassa niitä:(((


    • 21

      Ihan oikein teet, jos vain panoa haluat. Toimisvatpa muutkin miehet näin, eikä hyväksikäyttäisi meitä ei maksullisia naisia.

    • puntarpää

      Tottakai käytän! Nykyisin vain venäläisiä. He ovat tässäkin työssään inhimmillisiä.
      lempeitä, lämpimiä.
      Viimeksi minulla oli kaksi yhtäaikaa. Meillä oli seksin välillä todella hauskaa.
      Kun sanoin heille, että ette te mitään huoria olekkaan, tytöt vastasivat
      rehellisesti kuorona: "Ollaan me."
      Heidän paras puolensa on rehellisyys!

      • Häh?

        siinä olis vielä kannattanut valehdella?


    • se on selvä

      onhan mies usein huora, halpa sellainen. Usein myös parisuhteessa äärest tumpelo siksi jakelee ihteään.
      Teitä on moneksi.

      Arvostaa enämpi rakkaudellisia aitouteen perustuvia parisuhteita joissa pelaa tuo seksipuoli ja mies osaa huomioida. Ymmärrettäväähän se on jotta kaikilta se ei suju. Surullista se on niissä tapauksissa jos mies ei tajua minkämoinen häntäheikki ja pelkästään itsensä viihdyttäjä on sillä niitä riittää uusio jaossa aina silloin tällöin.

    • Nalli-Kallio

      Onko maksuttomia siis olemassa? Itse olen havainnut että kaikki menee mitä tulee.

    • Natural Born Fu...

      Viimeiksi "sain" alle nelikymppiseltä fiksulta kaunottarelta pari viikkoa sitten. Miksi käydä huorissa kun saa ilmaiseksikin. Ja mukana on myös sielu, ei pelkkä lasku.
      Ehkä "ongelma" näissä "ilmaisissa" on se että puhelin soi välillä vähän väärään aikaan....

      En ole koskaan käyttänyt maksullisia naisia. Enkä käytä. Se on säälittävää.

      • tervahjo

        Parturini ottaa maksun, samoin hammaslääkärini ja hierojani, kaikki ovat naisia, joten käytän maksullisia naisia ;) Mutta saan myös vastinetta rahoilleni. Hiukseni pysyvät siisteinä, hampaani reiättöminä ja lihakset rentoina.


    • maija meikäläinen

      mitä tarkoitat, on eettisesti väärin ja lisäksi laittomia..

      Seksin ostokielto tarkoittaa seksipalvelujen ostamisen kieltämistä lailla. Tällä hetkellä seksin ostaminen on kielletty osittain tai kokonaan muun muassa Ruotsissa ja useimmissa Yhdysvaltain osavaltioissa. Useat maat ovat kieltäneet myös seksin myymisen. Paritus on useissa maissa kiellettyä mukaan lukien Suomi ja Ruotsi.

      Seksin ostokiellolla pyritään estämään erityisesti ihmiskauppaa, tahdonvastaista prostituutiota ja prostituutioon liittyviä sosiaalisia ongelmia. Ostokiellon toimivuudesta on ristiriitaisia tietoja.

      http://www.finlex.fi/fi/esitykset/he/2005/20050221

    • Ujo nuoruus

      Käyn. Palaan sillä tapaa nuoruusvuosiini. Olen löytänyt huoran joka muistuttaa melko täysin ensirakkauttani jota rakastin hänen siitä mitään tietämättä. Aikaa salaiseen rakkauteen meni oppikoulun ekaluokilla 2 vuotta ujouteni tähden. Sain koulun bileissä pitää häntä kädestä vain muutaman kerran. Olin aina silloin niin "poissa tolaltani" että juttu aina jäi siihen. En koskaan päässyt pitemmälle. Vieläkin hän on muistoissani vaikka mitään ei tapahtunut eikä hän tiedä että rakastin häntä.
      Mitään muuta syytä ei ole. Olen kertonut ensirakkaudestani tälle huoralle. Hän ymmärtää ja auttaa asiassa ja olen kiitollinen siitä mitä häneltä saan. Tämän naisen avulla palaan nuoruuteeni ja saan suuren ensirakkauteni syliini.

    • maksullinen

      ..luulot sulla, heh. Luuletko, että hän yhtäkkiä muuttaa tapojaan? Kadul tulee vastaan asiakkaat ja säälien katsoo sua.

    • Singapore

      ja kalliiksi tuli.
      Se maksoi meidän yli kaksikymmenvuotisen avioliiton, lasten kunnioituksen menetyksen, omaisuuden puolittamisen, ystävien halveksunnan ja paljon muuta.

      Meillä oli (kummankin mielestä) hyvä avioliitto, mutta tilaisuuden tullen niin vain "pääsi käymään".

      En pysty enää sllaisen miehen kanssa rakastelemaan, joka on niin syvästi minua loukannut.

      • En koske tikullakaan

        hyvinsäilynyt nainen, jolla miesmaailmassa olisi menekkiä. Paitsi tunne- ja moraaliseikkoja, yksi lisäasia mikä minua kampeaa vastaan hankkimasta yhden yön suhteita, on äijien tautisuus.
        Sikahumalassa sössitään n-ssa Venäjällä, ei taatusti turvaseksit siinä tilassa muistu mieleen. Myös Thaimaan aidsiset huorat kyllä tiedetään. Siitä sitten vain kotona etiä päin levittämään...

        Muutenkaan en käsitä sitä, miten miehellä edes kalu nousee pökkiäkseen looraa, johon edellinen ukko on juuri heittänyt limansa. Sellaisella miehellä ei ole tunne-elämä ja herkkyys kunnossa, enkä sellaista miestä itse tikun nenällä edes koskisi!

        Jostain syystä nämä samat sankarit kuitenkin vimmastuvat, jos oma vaimo tai tytär alkaisi ammattiin...


      • Törkykalut
        En koske tikullakaan kirjoitti:

        hyvinsäilynyt nainen, jolla miesmaailmassa olisi menekkiä. Paitsi tunne- ja moraaliseikkoja, yksi lisäasia mikä minua kampeaa vastaan hankkimasta yhden yön suhteita, on äijien tautisuus.
        Sikahumalassa sössitään n-ssa Venäjällä, ei taatusti turvaseksit siinä tilassa muistu mieleen. Myös Thaimaan aidsiset huorat kyllä tiedetään. Siitä sitten vain kotona etiä päin levittämään...

        Muutenkaan en käsitä sitä, miten miehellä edes kalu nousee pökkiäkseen looraa, johon edellinen ukko on juuri heittänyt limansa. Sellaisella miehellä ei ole tunne-elämä ja herkkyys kunnossa, enkä sellaista miestä itse tikun nenällä edes koskisi!

        Jostain syystä nämä samat sankarit kuitenkin vimmastuvat, jos oma vaimo tai tytär alkaisi ammattiin...

        tietää kenellä miehellä on sellainen menneisyys vaikka olis ottanutkin ryhtiliikkeen?
        Ei se hankittu HIV minnekään katoa vaikkei enää vähään aikaan oliskaan käynyt huorissa. Tauti on ja pysyy vaikka kuinka vetäis TuroTailoria päälle ja Bossia leukaan.


    • Anonyymi

      Helena Snellman on luvannut majoittaa kotiinsa 10 mustaa miestä.

    • Anonyymi

      Aloittajalle, sua varmaan vedätetään, toivottavasti et ole yhden naisen ja kaverin vanki.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe