Ruoan hinta Lontoossa

Tietämätön..

Eli minkälainen hintataso on ravintoloissa (ei mikään BurgerKing, mutta ei mikään ylikalliskaan)?
Paljon pitää jättää tippiä?

7

2194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarjutR

      jos syö etnisissä ravintoloissa ja/tai pubeissa. Pubeissa on oikein hyvää lounasta tarjolla alkaen 5 puntaa/annos.

    • dertyuikjhgf

      hintahaitari on melko laaja, muutamasta punnasta sataseen tai kahteen per naama.. kannattaa tutkailla nettiä etukäteen tai ostaa joku kirjanen löytääkseen hyvät paikat, muutamalla punnallakin saa varsin hyvää settiä jos niikseen tulee.. tippiä jätetään joku 10-12 pinnaa, jos palvelu ja ruoka on jees jätän 15-20 jos taas koko prosessi on täys fiasko lautanen jää tyhjäks.. lue kuitti tarkkaan sillä monet paikat lisää tipit jo laskuun..

    • t

      Viime syksynä oltiin Lontoossa ja syötiin mm. Italialaisessa, ihan kohtuullisessa ravintolassa. Alku-, pää ja jälkiruuat sekä pullo viiniä kahdelle noin 50€. Eli samanhintaista, tai jopa halvempaa kuin Helsingissä sama setti perusravintolassa.

    • Pilvityttö

      Lontoossa syö paljon halvemmin kuin Suomessa! Itse olin viikon lomalla ja söin joka päivä alle 10 punnalla. Ruoka oli hyvää, ja sitä oli runsaasti (aina!).

    • Eihän se hintataso mikään todella halpa mielestäni on mutta toki pienemmälläkin budgetilla matkustavalle löytyy vaihtoehtoja. Olen kuitenkin sitä mieltä että suurin osa ruoasta on todella hyvää, joten vaikka kallista olisikin niin kyllä se yleensä sen arvoista on.

    • asustelen lontoossa

      Hintataso halvempi kuin Suomessa. Laadukkaita ruokia ja kaikentasoisia ravintoloita joka lähtöön. Pitää vaan osata etsiä ne oikeat paikat!

      Hintahaitari alle 5 punnasta 15 puntaan / hlö, mitä nyt itse olen vuoden aikana käynyt ulkona syömässä. Keskustassa ruokapaikat tietysti kalliimpia ja ruokakin huonolaatuisempaa, suositan syvemmälle menemistä (pohjois-itä-etelä- lontoo). Edullista ja hyvää safkaa!

      Sushia esim. 5 punnalla

    • LadyL

      5-10 puntaa, niin syö ihan hyvin. Kallein ruoka-annos tais mulle maksaa n. 18 puntaa. Kannattaa netistä lueskella menuita...jätin 10% tippii, jos ei sisältyny laskuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe