Ruoan hinta Lontoossa

Tietämätön..

Eli minkälainen hintataso on ravintoloissa (ei mikään BurgerKing, mutta ei mikään ylikalliskaan)?
Paljon pitää jättää tippiä?

7

2284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarjutR

jos syö etnisissä ravintoloissa ja/tai pubeissa. Pubeissa on oikein hyvää lounasta tarjolla alkaen 5 puntaa/annos.

• dertyuikjhgf

hintahaitari on melko laaja, muutamasta punnasta sataseen tai kahteen per naama.. kannattaa tutkailla nettiä etukäteen tai ostaa joku kirjanen löytääkseen hyvät paikat, muutamalla punnallakin saa varsin hyvää settiä jos niikseen tulee.. tippiä jätetään joku 10-12 pinnaa, jos palvelu ja ruoka on jees jätän 15-20 jos taas koko prosessi on täys fiasko lautanen jää tyhjäks.. lue kuitti tarkkaan sillä monet paikat lisää tipit jo laskuun..

• t

Viime syksynä oltiin Lontoossa ja syötiin mm. Italialaisessa, ihan kohtuullisessa ravintolassa. Alku-, pää ja jälkiruuat sekä pullo viiniä kahdelle noin 50€. Eli samanhintaista, tai jopa halvempaa kuin Helsingissä sama setti perusravintolassa.

• Pilvityttö

Lontoossa syö paljon halvemmin kuin Suomessa! Itse olin viikon lomalla ja söin joka päivä alle 10 punnalla. Ruoka oli hyvää, ja sitä oli runsaasti (aina!).

• Eihän se hintataso mikään todella halpa mielestäni on mutta toki pienemmälläkin budgetilla matkustavalle löytyy vaihtoehtoja. Olen kuitenkin sitä mieltä että suurin osa ruoasta on todella hyvää, joten vaikka kallista olisikin niin kyllä se yleensä sen arvoista on.

• asustelen lontoossa

Hintataso halvempi kuin Suomessa. Laadukkaita ruokia ja kaikentasoisia ravintoloita joka lähtöön. Pitää vaan osata etsiä ne oikeat paikat!

Hintahaitari alle 5 punnasta 15 puntaan / hlö, mitä nyt itse olen vuoden aikana käynyt ulkona syömässä. Keskustassa ruokapaikat tietysti kalliimpia ja ruokakin huonolaatuisempaa, suositan syvemmälle menemistä (pohjois-itä-etelä- lontoo). Edullista ja hyvää safkaa!

Sushia esim. 5 punnalla

• LadyL

5-10 puntaa, niin syö ihan hyvin. Kallein ruoka-annos tais mulle maksaa n. 18 puntaa. Kannattaa netistä lueskella menuita...jätin 10% tippii, jos ei sisältyny laskuun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      2055
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      162
      1781
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1746
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1493
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      157
      1271
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      56
      1211
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      1010
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      70
      949
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      27
      942
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      909
    Aihe