Eli minkälainen hintataso on ravintoloissa (ei mikään BurgerKing, mutta ei mikään ylikalliskaan)?
Paljon pitää jättää tippiä?
Ruoan hinta Lontoossa
7
2244
Vastaukset
- MarjutR
jos syö etnisissä ravintoloissa ja/tai pubeissa. Pubeissa on oikein hyvää lounasta tarjolla alkaen 5 puntaa/annos.
- dertyuikjhgf
hintahaitari on melko laaja, muutamasta punnasta sataseen tai kahteen per naama.. kannattaa tutkailla nettiä etukäteen tai ostaa joku kirjanen löytääkseen hyvät paikat, muutamalla punnallakin saa varsin hyvää settiä jos niikseen tulee.. tippiä jätetään joku 10-12 pinnaa, jos palvelu ja ruoka on jees jätän 15-20 jos taas koko prosessi on täys fiasko lautanen jää tyhjäks.. lue kuitti tarkkaan sillä monet paikat lisää tipit jo laskuun..
- t
Viime syksynä oltiin Lontoossa ja syötiin mm. Italialaisessa, ihan kohtuullisessa ravintolassa. Alku-, pää ja jälkiruuat sekä pullo viiniä kahdelle noin 50€. Eli samanhintaista, tai jopa halvempaa kuin Helsingissä sama setti perusravintolassa.
- Pilvityttö
Lontoossa syö paljon halvemmin kuin Suomessa! Itse olin viikon lomalla ja söin joka päivä alle 10 punnalla. Ruoka oli hyvää, ja sitä oli runsaasti (aina!).
Eihän se hintataso mikään todella halpa mielestäni on mutta toki pienemmälläkin budgetilla matkustavalle löytyy vaihtoehtoja. Olen kuitenkin sitä mieltä että suurin osa ruoasta on todella hyvää, joten vaikka kallista olisikin niin kyllä se yleensä sen arvoista on.
- asustelen lontoossa
Hintataso halvempi kuin Suomessa. Laadukkaita ruokia ja kaikentasoisia ravintoloita joka lähtöön. Pitää vaan osata etsiä ne oikeat paikat!
Hintahaitari alle 5 punnasta 15 puntaan / hlö, mitä nyt itse olen vuoden aikana käynyt ulkona syömässä. Keskustassa ruokapaikat tietysti kalliimpia ja ruokakin huonolaatuisempaa, suositan syvemmälle menemistä (pohjois-itä-etelä- lontoo). Edullista ja hyvää safkaa!
Sushia esim. 5 punnalla - LadyL
5-10 puntaa, niin syö ihan hyvin. Kallein ruoka-annos tais mulle maksaa n. 18 puntaa. Kannattaa netistä lueskella menuita...jätin 10% tippii, jos ei sisältyny laskuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812