Äippälomani loppuu elokuussa, miten äitiyslomani aikana kertyneet normi vuosilomat nyt käytetään. Voinko pitää lomat elokuussa heti äippäloman jälkeen ja sen jälkeen jatkaa hoitovapaalla. Sillä aioin hoitovapaata ottaa vielä muutaman kuukauden.
Vastaukset 1
- ta määrää
Työnantaja määrää vuosiloman ajankohdan. Sinulla on kuitenkin oikeus esittää toivomuksia. Siis ota yhteyttä työnantajaan ja esitä toiveesi ja jos olet jo varma hoitovapaasta, ilmoita siitä samalla. Se varmistanee, että toiveesi toteutuu. Muussa tapauksessa työnantaja voi laittaa sinut vuosilomalle äitiysrahakauden jälkeen loma-aikana (2.5-30.9.) vaikka olisit perhevapaalla. Toisaalta ei sillä ole käytännössä merkitystä, milloin vuosilomasi on, jos et kuitenkaan aio mennä töihin päivärahojen loputtua vaan jatkat hoitovapaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921536
- 831052
- 67957
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 93807
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37578
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta162560