Olen 26 vuotias muuten onnellisessa parisuhteessa elävä nainen. Ongelmana on se, että mieheni ei halua seksiä kanssani. Emme ole harrastaneet sitä nyt yli puoleen vuoteen. Tällähetkellä olen raskaana, mutta kuitenkin luulen ongelman olevan jossain muussa, koska ongelma on ollut olemassa jo yli vuoden. Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta se päättyy aina riitaan. Muuten kumpikin ottaa toista huomioon ja halailemme, pussailemme tosi paljon ja nukummekin joka yö lusikassa. Olen pohtinut myös stressin osallisuutta asiaan, mutta poissulkisin senkin. En missään nimessä haluaisi tämän kasvavan ylitsepääsemättömäksi ongelmaksi, mutta en vain enää tiedä mitä tehdä?
Kun mies ei halua
5
789
Vastaukset
- ....
Runkkaa niin paljon että kulli on kipeä.
- murtunutnetta
Tuo on tosi ikävää ja tiedän sun tunteen ihan täysin! Mulla on ihan sama ongelma mun miehen kanssa...Hellitellään toisiamme tosi paljon, mutta seksiin mies ei innostu... Se on tosi surullista. Mulle on tullut jo ittellenikin haluttomuusoireita, koska koen etten ole tarpeeksi haluttava. Mitä hittoa tollaselle voi tehdä?
Olemme seurustelleet kolme vuotta..tällä menolla meillä ei ole seksiä enää vuoden kuluttua lainkaan:(
Haluaiaisn kovasti auttaa, mutten tied miten... Ehkä joku hiton kallis terapia voi toimia hmm...- asiallinen nainen
erotkaa..asia ei tule korjaantumaan!
Pahenee vain.
Riitely...
tiedän tuntee saa mankua seksiä....rukkaset saa melkein aina....itsetunto on nollan alapuolella...
sitten jos saa seksiä sekin tuntuu kun toinen säälistä antaisi tai että on raiskaamassa miestä.
Ihanaa tässä se,että on muitakin joilla tälläinen ongelma.Aika yleistä muuten...!
Eikä suinkaan ole naisesta kiinni tämä asia. - -M-
asiallinen nainen kirjoitti:
erotkaa..asia ei tule korjaantumaan!
Pahenee vain.
Riitely...
tiedän tuntee saa mankua seksiä....rukkaset saa melkein aina....itsetunto on nollan alapuolella...
sitten jos saa seksiä sekin tuntuu kun toinen säälistä antaisi tai että on raiskaamassa miestä.
Ihanaa tässä se,että on muitakin joilla tälläinen ongelma.Aika yleistä muuten...!
Eikä suinkaan ole naisesta kiinni tämä asia.Monet vitamiinien/hivenaineiden puutoksetkin voi aiheuttaa haluttomuutta...Kokemusta on ainakin itsellä siitä.
- jokumoku
meillä kanssa sama tilanne. minä miehenä en enään halua. olisi ihan sama vaikka ei harrastettaisi enään koskaan seksiä. se on vain aina sitä samaa eikä se tunnukkaan missään. nainen saanut 2 lasta. en tiedä onko syy sitten se että hänellä paikat niin löysät. itse en ole tullut naiseni kanssa kohta vuoteen. yritän kumminkin antaa hänelle seksiä kerran viikkoon, vaikken itse saa siitä yhtään mitään. jotain piristyksiä joskus yritin kokeilla. filmejä ja valokuvausta, mutta nämäkin yritykset eukko osasi pilata oikein hyvin. nyt ei enään kiinnosta yrittää mitään. varmaan aika tyypillistä suhteissa kautta aikojen. itsellä ainakin käynyt jokaisessa suhteessa samoin ja varmasti käy vastaisuudessa, jos uuteen suhteeseen joutuu. enkä ole kaljamahainen perusmies, vaan hyvässä kunnossa oleva saliadonis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513