Raiskaaja poliisi

Ettikää ja hoitakaa

Poliisi Kari Olavi Kekäläinen raiskasi 16-vuotiaan kahdesti, tainnutettuaan tämän päihteillä. Teko on tehty Helsingissä, siitä kertoi iltapäivälehdet.

Raiskaaja poliisi: KARI OLAVI KEKÄLÄINEN

Facebook profiilissa kuva, googlen välimuistissa.

28

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasarus.

      Turhaa turinaa

      • Apollo666

      • Naamataulu mieleen..
        Apollo666 kirjoitti:

        Pedofiilit, ahdistelijat ja muut seksuaalirikolliset K-18

        Tuolla niitä on lisää: http://vanhemmat.com/phpbb/viewforum.php?f=25

        Googlen kuvahaussa keskimmäinen. eli nuori mies jolla on joku ruma kauluspaidan tyyppinen päällä?`Kari Kekäläinen...

        Asuukohan se Stadissa vielä?


        Vittu eihän tuollaiset eläimet mitään muuta tarvitse kuin napin otsaan!


      • q3pitgnhqPGIFÄ

      • kohdella

      • tietääkö kuka?

      • pateka
        tietääkö kuka? kirjoitti:

        Onkohan konstaapeli saanut peppuunsa patukkaa linnassa?

        Heiluuko heppi?

        Johan sekin poliisirikollinen pääse kohta vapaaksi ja samat puuhat jatkuu!


      • ruskosuo
        tietääkö kuka? kirjoitti:

        Onkohan konstaapeli saanut peppuunsa patukkaa linnassa?

        Heiluuko heppi?

        Konstaapeli kuulema tykkäsi kun sitä vedettiin rivissä monen miehen voimin...
        oli ihan lääpällään:D


    • kunnon naintia

      mitään outoa tapahtunut, useimmat suomalaiset naiset saavat ensimmäistä kertaa kyrpää siinä 16 vuotiaana ja vielä kännissä. Onko sillä nyt väliä onko panomies 16, 18, 28 vai 58v? Ja panokavereita on tytöillä elämänsä aikana se 2-100.

      Turhaa hurskasteletta ja ihmettelette kun tämähän on maan tapa!

      • ?

        onko väliä ? Kyllä on !
        16-18v. ovat kavereita, tyttö itse valitse ketä hän halua.

        Yli 50v.on susipedofiili.


      • ole väliä?
        ? kirjoitti:

        onko väliä ? Kyllä on !
        16-18v. ovat kavereita, tyttö itse valitse ketä hän halua.

        Yli 50v.on susipedofiili.

        Jos/ kun pedaripoliisi tulee usean henkilön porukalla raiskaamaksi linnassa. Kyllähän se on varmaan muutenkin seksiä harrastanut aiemminkin, eikö vaan?


        Ei muuta kun suihkuhuoneessa patukkaa pyllyyn tolle pedarille, tottunut se on siihen jokatapauksessa koska poliisithan ovat tunnetusti kovia työntämään pamppua toistensa pyllyreikään!


      • !!
        ole väliä? kirjoitti:

        Jos/ kun pedaripoliisi tulee usean henkilön porukalla raiskaamaksi linnassa. Kyllähän se on varmaan muutenkin seksiä harrastanut aiemminkin, eikö vaan?


        Ei muuta kun suihkuhuoneessa patukkaa pyllyyn tolle pedarille, tottunut se on siihen jokatapauksessa koska poliisithan ovat tunnetusti kovia työntämään pamppua toistensa pyllyreikään!

        Ja munat POIS !


      • On väliä

        Ei kai nyt kukaan ällöttävän kytän kanssa halua olla ja vielä känniin tai sammuksiin juotettuna.

        Johan ne aloittaa 11v. suuri osa ja 16v täysiä ammattilaisia. Kyttiä saisivat rahastaa ja käräyttää enemmänkin, mutta normaalit ihmiset saisivat jättää rauhaan.


    • On ja pysyy

      Ymmärtääkö 'täys-kollegansa' ja samoista asioista kiinnostunut Marko Forss?

    • Ylös! 2011

      Ylös^^, ja lakiesitykseen poliisin oikeuksien lisäämiseen kohtaan 1.!

    • STEN CRITIENSEN

      TAPPAKAA KAIKKI POLIISIT JA OTTAKAA VALTA OMIIN KÄSIINNE!

      • .........

        Ylläpito ei näytä noteeravan mitenkään, vaikka kirjoituksessa kehoitetaan murhaan ja anarkiaan.


      • Voi, ihanan katkeraa
        ......... kirjoitti:

        Ylläpito ei näytä noteeravan mitenkään, vaikka kirjoituksessa kehoitetaan murhaan ja anarkiaan.

        Katkeruutesi on jo ylittanyt säälittävyyden rajan !!
        Miten JSN on suhtautunut kanteluusi ?


      • Anonyymi

        Rikoksiin yllyttämistä!!!


    • Steen 2

      Tapetaan kaikki sikapoliisit hitaasti kiduttamalla!

    • munathyllylle

      eikö se poliisi pikku kallen henkiystävä ylikonstaapeli raiskannu siellä Ivalon poliisipiirissä sen hotellitarjoilijan ja ei lähtenyt raiskaajapoliisilta munat eikä tukka

      • pers.aukiset rahamie

        pikkukalle ja henkiystävä olivat myös pereheystäviä ja yhteiset koiramanoveerit kun oltiin niin koiramiehiä vaikka tosiasiassa olivat täydellisiä paskiaisia huonointa koiraakin alhaisempia olioita, mutta poliisin virkamerkin ja vaatteen turvin jumalasta seuraavia "ylihmisinä" itseään pitäviä, ho hoijaa...


      • Anonyymi
        pers.aukiset rahamie kirjoitti:

        pikkukalle ja henkiystävä olivat myös pereheystäviä ja yhteiset koiramanoveerit kun oltiin niin koiramiehiä vaikka tosiasiassa olivat täydellisiä paskiaisia huonointa koiraakin alhaisempia olioita, mutta poliisin virkamerkin ja vaatteen turvin jumalasta seuraavia "ylihmisinä" itseään pitäviä, ho hoijaa...

        varsinaisia seksuaalirikollisia ja kierotutuneita tyyppejä. Nauttivat esimiesten suojelusta, roskat lakaistiin maton alle. Mutta jäljet on jääneet haisemaan ja jutuista löytyy poliisitutkimusaineisto. Nämä pikkukallen hommat kulkee tositarinoina sukupolvelta toiselle ja ne ei koskaan unohdu, nytkin niistä on syytä muistuttaa ja pitä vireillä ettei totuus unohtuisi.


    • fuck da olice

      Poliisit on sikoja, ei kai tuo nyt oikeasti mikään yllätys kennellekään ole. Pätemisentarpeisia pikkukakaroita, jotka pääsevät vihdoinkin komentelemaan muita muna pystyssä - kaikenkaikkiaan ihan vitun säälittävää porukkaa.

    • Väärä Tuomio? (pp)

      Mahtaa tällä poliisiraiskaajalla olla kivaa linnassa? Nyt sitä ei enää estä mikään!! Korkein oikeus on puhunut !

      www.iltalehti.fi/uutiset/2013013116620459_uu.shtml
      Poliisi raiskasi: Virkamerkin näyttäminen ei aseman väärinkäyttöä

    • napit otsaan

      Noista saatanan poliiseista on päästävä eroon. Keinot on jo valmiina.

    • Kaupugissa

      Missähän mahtaa ukko nykyään majailla?

    • Anonyymi

      Sumuttimia käytetään kaksin tavoin hyväksi, ellei sumutin kerran kahdesti.🤢

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe