Olen kilpailuttanut eri vakuutusyhtiöitä paljon ja nyt on aika edullinen vakuutus.MP on Suzuki Hayabusa vm.01 Vakuutusmaksu kuukaudessa 85euroo 200egen omavastuulla.Sisältää liikenne ja kasko vakuutuksen.Kertokaa jos joku ois saanu vieläkin edullisemmin.Viimevuonna maksoin 71egee/kk samasta vakuutuksesta,aika hurja hinnan nousu.
85 egee/kk 1300cc vakuutus
4
2669
Vastaukset
- Jårma
Missä vakuutusyhtiössä ja paljonko bonus%.
Mut aika edullinen silti.- Bussikuski
Vakuutus on A-vakuutus yhtiössä.Tämä vakuutus on mp kerhon kautta,ja "kokeneille"motoristeille tarkoitettu,elikä jos ei satu onnettomuuksia niin vakuutusmaksut pysyvät alhaisina,mutta vahinkohan ei tule kello kaulassa.Ps bonus 70%
- FJR1300
vakuutus 25 % liikennebonuksin ja 70 % kaskobonuksin IF:ssä 130,-/kk.
- bandit
mulla pohjolasta 152 EUR/kk liikenne ja kasko yhteensä 151 EUR omavastuulla. liikenne 20% ja kasko 50% bonukset.
Liikennevakuutuksen bonukset vaikuttaa aika rajusti. Olispa 70 % niin kyllä olis halpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835979
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj473995- 1313993
- 693733
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72527Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332249- 272234
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4471838