Kiitoskortti on yleensä mielestäni vähän hankala. Sitä ei oikein tiedä, miten se tulisi säilyttää. Eikä ole varsinaista hyllytilaa, missä sen pitäisi.
Itse pidän hyvänä ajatuksena antaa kiitoskortin yhteydessä tuon magneettisen valokuvan syntymätiedoilla tai pelkästään nimellä kiitoskortin yhteydessä - kerran on annettu jo kastetilaisuudessa. Itsellänikin on nyt lapsista jääkaapin ovessa piristämässä magneettiset kuvat. Yksi on saatu isänpäivänä. ja pari jouluna.
Mitä mieltä itse olette tuosta perinteisen kiitoskortin vaihtoehdosta magneettisena ?
Itse ainakin meinaan jatkossa käyttää tuota, kun itsekään en tiedä, mihin nuo perinteiset kortit laittaisin.
Jotta ymmärrät, mitä tarkoitan, niin katso
www.brunni.fi
Mielestäni idea toimii. Hankkimani magneetit ainakin piristävät mukavasti päiviä näyttävästi jääkaapin ovessa - eikä tarvitse pyyhkiä hyllyltä pölyjä :=
Mitä mieltä olette ?
Kiitoskorttiin valokuvasta tehty magneetti syntymätiedoilla
wagnu
2
850
Vastaukset
- Filippe
Aivan mahtava idea. Tuossahan pikkuinen on syntymätietojen kanssa ilahduttamassa jatkossakin.
Tuota magneettiahan voisi hyvin käyttää esim. äitienpäivänä. Silloinhan tuohon voisi laittaa
jotain ilahduttavaa mummun iloksi. kiva juttu.
Minusta sopii hyvin kastetilaisuuden lahjaksi kummeille ja isovanhemmille tai ei lahja vaan pienimuotoinen muisto.
Jos oikein ymmärsin, niin varsinainen kiitoskortti ei ole magneettia vaan tavallinen kortti ja ainoastaan
tuo kuva on magneettinen - näinkö ? - 888888888
ja kiitos linkkivinkistä....
Taidan teettää magneetteja muistakin kuvista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391064Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611035Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 122980
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72954- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52820