Olin eka kertaa iskelmägaalassa livenä. Meno oli melkoisen menevää ja antoisaa, mutta minua jäi van ihmetyttämään se, että miksi vuodesta toiseen palkitaan samat laulajat. Oliskihan syytä vetää rajaa siihen, että sma laulaja ei voisi saada opalkintoa ainakaan muutamaan vuoteen. Näin pääsixi uutta vertakin esiin, koska sieltä löytyy taatusti parempia laulajia, kuin eilen useasti palkitut ovat. Tarkoitan näitä vanhempia Kari Tapio, paula Koivuniemi, Olli Lindholm, Charles Plogman! Lauri Tähkän voitto oli ihan OK. Hän onkin nuoremman polven edustaja!
Iskelmägaala
12
542
Vastaukset
- niin.
Lauri Tähkän voitto ei todellakaan ollut ok, koska hänen esittämänsä musiikki ei ole edes iskelmää.
- Annu.
Eipä todellakaan tuo Tähkän musiikki ole mitään iskelmää kuten ei Anna Puunkaan.
Koivuniemi saa kyllä ansaitsemattomana tuon tittelinsä mutta Kari Tapio taas on oikeasti palkintonsa ansainnut. On siinä niin upea laulaja.
En tiedä onko Yönkään musiikki ihan oikeasti iskelmää mutta ainakin enemmän kuin nuo edellä mainitut ja tykkään muuten Yön biiseistä ja Joutsenlaulu mut saa itkemään, aina uudestaan...- Annu.
Piti vielä kirjoittamani tuosta vuoden naisartistista että Korisevan Arjakin on tehnyt hyvää jälkeä ja upeaa musiikkia monta levyllistä. Eiköhän olisi ollut aika palkita Arja. Mutta kun siellä ei ole edes ehdokkaana kuin nuo muutamat.
Kari tapion palkitsemineen oli täysin ansiotonta, koska muitaparempiakin on. Mutta ennalta-arvattavissahan se palkinto oli, koska Kari on Iskelmäradion lellikki nro. 1. Nuoleskelu on molemminpuolista.
Arja Koriseva tai Katri- Helena olisi kyllä ansainnut sen naisartistin palkinnon paljon mielummin, kuin Paula Koivuniemi.
( ps. tosi hieno biisi muuten se Arja Korisevan uusi biisi " Minä taistelen" )- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Kari tapion palkitsemineen oli täysin ansiotonta, koska muitaparempiakin on. Mutta ennalta-arvattavissahan se palkinto oli, koska Kari on Iskelmäradion lellikki nro. 1. Nuoleskelu on molemminpuolista.
Arja Koriseva tai Katri- Helena olisi kyllä ansainnut sen naisartistin palkinnon paljon mielummin, kuin Paula Koivuniemi.
( ps. tosi hieno biisi muuten se Arja Korisevan uusi biisi " Minä taistelen" )Siellä taas on asiantuntija vauhdissa. Turha enää vonkua ettet tykkää Karista. Sen jo kaikki tietää. Sun käy vaan kateeks kun Tapsukkasi ei kelpaa mihinkään.
Ei kyllä sen puoleen että minäkin vihaan Iskelmäradiota. Mutta minkäs se Kari sille mahtaa että soittavat hänen levyjään. Kukahan mukamas kieltäytyisi jos tilanne olisi käsillä. Tuskin Tapsukkakaan. - Äänetön on
Justiinax kirjoitti:
( ps. tosi hieno biisi muuten se Arja Korisevan uusi biisi " Minä taistelen" )Sun Tapsuliini ei huolittu koko gaalaan! Ei saanut ääniä, että olisi päässyt edes tulemaan tuonne gaala iltaan! Jotain se jo kertoo miehen laulu taidosta tai paremminkin taidottomuudesta. Kyllä sillä raukalla on todella ääni mennyt niin, ettei sitä kuuntele itse erkkikään! Eihän se Karikaan maan paras ole, mutta tuhat kertaa parempi kuitenkin kuin Tapsa! Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että Paulan tilalla olisi voinut olla joku todella hyvä laulaja. Nuo mainitsemasi ehken juuri!
- joku vaan
Äänetön on kirjoitti:
Sun Tapsuliini ei huolittu koko gaalaan! Ei saanut ääniä, että olisi päässyt edes tulemaan tuonne gaala iltaan! Jotain se jo kertoo miehen laulu taidosta tai paremminkin taidottomuudesta. Kyllä sillä raukalla on todella ääni mennyt niin, ettei sitä kuuntele itse erkkikään! Eihän se Karikaan maan paras ole, mutta tuhat kertaa parempi kuitenkin kuin Tapsa! Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että Paulan tilalla olisi voinut olla joku todella hyvä laulaja. Nuo mainitsemasi ehken juuri!
Ja tuo Iskelmägaala on joku parasäänisten laulajien palkintogaala vai ? Salli minun nauraa. Johan sen gaalan laulajien tasosta kertoo sekin ,että siellä palkitaan epävireisesti Matti Nykäsen äänellä laulava Olli Lindholm ( YÖÖK!!), Väseneellä ja falskilla äänellä veisaava Kari Tapio ( KÄÄK!!!) , kähisijä Paula Koivuniemi ( VOI EI !!! ) ja karmea kimottaja Lauri Tähkä ( NO HYIII!!! ).
Tapani Kansa on biljoona kertaa parempi laulaja kuin nuo edellä mainitut yhteensä. Tapani Kansalla on sentään lauluääntä ja mahtavasti onkin.
Sitäpaitsi miten Iskelmän kuuntelijat voisivat äänestää Tapani Kansaa, kun Iskelmä ei edes soita hänen biisejään, kuten ei moneen muunkaan hyvän laulajan. Pienen piirin gaala, jossa on aina samat lärvit ehdolla. Näin se vaan on. - Tosi on!
Annu. kirjoitti:
Piti vielä kirjoittamani tuosta vuoden naisartistista että Korisevan Arjakin on tehnyt hyvää jälkeä ja upeaa musiikkia monta levyllistä. Eiköhän olisi ollut aika palkita Arja. Mutta kun siellä ei ole edes ehdokkaana kuin nuo muutamat.
Kyllä vain Arja Korisevan olis ollut paikallaan saada palkinto . Paljon monia muitakin hyviä artsiteja olis ollut palkinnon ansanneita, mutta miksi ihmeessä aina samat naamat sielläkin pällistelee. Sama vuodesta toiseen. Suomi on täynnä hyviä artisteja ja bändejä. Pitäisi rajata nuo palkinnon santikerrat, jotta uusia kykyjä saataisiin kehiin!
- t.aivastelija
Annu. kirjoitti:
Siellä taas on asiantuntija vauhdissa. Turha enää vonkua ettet tykkää Karista. Sen jo kaikki tietää. Sun käy vaan kateeks kun Tapsukkasi ei kelpaa mihinkään.
Ei kyllä sen puoleen että minäkin vihaan Iskelmäradiota. Mutta minkäs se Kari sille mahtaa että soittavat hänen levyjään. Kukahan mukamas kieltäytyisi jos tilanne olisi käsillä. Tuskin Tapsukkakaan.kirjoittaa omia mielipiteitänsä tänne etkä joka_iki_nen kerta tartu hänen kommentteihinsa. En ymmärrä että pitää yhtä kirjoittajaa mollata koko ajan, aivan kuten tapani kansa ja Justiinax olisivat yksi ja sama. Hauku TK:aa niin paljon kuin raastupaan vielä mahtuu, mutta älä meitä muita kirjoittajia.
- eijaksaenää
Iskelmä ei taatusti yllätä. Samaa vanhaa vuodesta toiseen.
- En ole nirso!
Kaverus-CLUBI. Taputtelevat toisiaan hartioille ja jakelevat palkintoja toisilleen. Huolta on pidetty jotta raha keskittyy ja me joudumme kuuntelemaan vain clubin artisteja.
Onneksi radiossa on OFF-nappula ja muitakin kanavia! - Sanna1213131
Ihan samaa mieltä. Mitä jännittävää tuossa gaalassa on kun samat artistit vuodesta vuoteen ehdolla joita äänestävät vuodesta vuoteen samat iskelmäradion kuuntelijat. Kari Tapio ja Paula Koivuniemi ovat varmasti arvostuksensa ansainneet mutta ovat sitä jo todellakin tarpeeksi palkintojen muodossa saaneet. Ei näissä äänestyksissä tällaisenaan ole enää mitään järkeä todellakaan. Tuskimpa jaksavat itse artistitkaan olla enää palkinnoista yllättyneitä, saati oikeasti kiitollisia. Mutta totta on sekin että tämä Iskelmäradion piiri on todella omansa "pieni piiri pyörii" leikki. Iskulauseensa vois olla "soittaa vain kahta parasta iskelmää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714927- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661457- 65970
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124807Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6797- 57784
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191751En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 76731