Lääkärikeskus kusettaa

Vihainen asiakas

Mansikkalassa toimiva lääkärikeskus kusettaa asiakkaita aivan turhilla ja ylimääräisillä laboratoriokokeilla.

19

1471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yxc

      valvira........................

    • Taudit on.

      Onko sellainen koe turha, jossa todetaan ettei ole tautia?

      • Hepis

        HIV testit turhia, puhtaan saa imatralaisista matkatoimistoista.


    • ohngfty

      Samanlainen kokemus on minullakin ollut. Kalliiksi tuli turha käynti.

      • Isoa plussaa

        Toivottavasti seuraavalla kerralla tulos on positiivinen, ettei mee rahat hukkaan.


      • siiri äitee
        Isoa plussaa kirjoitti:

        Toivottavasti seuraavalla kerralla tulos on positiivinen, ettei mee rahat hukkaan.

        Kyllähän niiden tutkimukset tuntuivat minustakin aivan rahastukselta,kun samoja labrakokeita otettiin kahden päivän välein.Vastaanotolla sai juosta kahden kolmen päivän välein....katsotaan katsotaan.


      • Urpo Otti
        siiri äitee kirjoitti:

        Kyllähän niiden tutkimukset tuntuivat minustakin aivan rahastukselta,kun samoja labrakokeita otettiin kahden päivän välein.Vastaanotolla sai juosta kahden kolmen päivän välein....katsotaan katsotaan.

        Täytyyhän se elintaso yrittää säilyttää.


      • paperossimies
        Urpo Otti kirjoitti:

        Täytyyhän se elintaso yrittää säilyttää.

        mene sinne svetoon lääkäriin, mitä täällä valitat kunnon hoito maksaa.


      • uudis
        paperossimies kirjoitti:

        mene sinne svetoon lääkäriin, mitä täällä valitat kunnon hoito maksaa.

        Mitä vitun kunnon hoitoa voi saada tyypiltä ,joka on duunissa kännissä.Itse olen Pieksämäeltä kotoisin ja siellähän tämä kyseinen sälli vastasi sairaalan päivystyksestä täydessä kännissä.Luvat pois.


      • Valehtelet
        uudis kirjoitti:

        Mitä vitun kunnon hoitoa voi saada tyypiltä ,joka on duunissa kännissä.Itse olen Pieksämäeltä kotoisin ja siellähän tämä kyseinen sälli vastasi sairaalan päivystyksestä täydessä kännissä.Luvat pois.

        Ei varmaan ole lääkärinlupaa otettu pois, olet imatralainen paskanjauhaja ja valehtelija.


      • ?=)(/&%¤
        Valehtelet kirjoitti:

        Ei varmaan ole lääkärinlupaa otettu pois, olet imatralainen paskanjauhaja ja valehtelija.

        Kysykää Valvirasta. Jos alkoholi haisee niin työsuojelupiirille ilmoitus. Sitten lähtee.


      • Deeku kingi
        ?=)(/&%¤ kirjoitti:

        Kysykää Valvirasta. Jos alkoholi haisee niin työsuojelupiirille ilmoitus. Sitten lähtee.

        Viinaa kehhiin ja työtki luistaa


      • Tyyne I.
        Deeku kingi kirjoitti:

        Viinaa kehhiin ja työtki luistaa

        Edesmennyt isäni opetti meille lapsille, että viina on viisasten juoma. Tämä lääkäri ei ole varmaan asiaa ymmärtänyt. Jumalan siunausta ja voimia ettei viinapiru veisi.


      • T.J.==
        Tyyne I. kirjoitti:

        Edesmennyt isäni opetti meille lapsille, että viina on viisasten juoma. Tämä lääkäri ei ole varmaan asiaa ymmärtänyt. Jumalan siunausta ja voimia ettei viinapiru veisi.

        Viinaa kehiin niin kaikki näyttää valoisammalta. Kyllähän tuolle miehelle viina maistuu.
        Se mikä ei tapa se vahvistaa. Kohtuukäyttö kunniaan, känni päivässä::::::::::::::::


      • Lord of ...
        T.J.== kirjoitti:

        Viinaa kehiin niin kaikki näyttää valoisammalta. Kyllähän tuolle miehelle viina maistuu.
        Se mikä ei tapa se vahvistaa. Kohtuukäyttö kunniaan, känni päivässä::::::::::::::::

        Se on täysi kusipää koko tyyppi.


      • sveton mafia
        Lord of ... kirjoitti:

        Se on täysi kusipää koko tyyppi.

        Viina vie ja viina tuo. Veis vaan vittuun sen täältä.Teki miulle diagnoosin päin vittua.


      • potilas K
        sveton mafia kirjoitti:

        Viina vie ja viina tuo. Veis vaan vittuun sen täältä.Teki miulle diagnoosin päin vittua.

        Onks muualla kyseinen henkilö lääkärinä ?


      • potilas saarinen
        potilas K kirjoitti:

        Onks muualla kyseinen henkilö lääkärinä ?

        On se meillä täällä steelillä, huhujen mukaan ei enää kauaa. Viinan takia ollut steeliltäkin pois. Onhan se ollut muuallakin mutta ei ole enää. Ihmiset ei oikein tykkää kun kännissä ottaa vastaan. Hyvä veli verkosta yrittää suojella. Se vuokrafirman johtajahan silloin vuosi sitten kertoi iltalehdessä, että heille ei tule koskaan enää töihin.


      • Töni T.
        potilas saarinen kirjoitti:

        On se meillä täällä steelillä, huhujen mukaan ei enää kauaa. Viinan takia ollut steeliltäkin pois. Onhan se ollut muuallakin mutta ei ole enää. Ihmiset ei oikein tykkää kun kännissä ottaa vastaan. Hyvä veli verkosta yrittää suojella. Se vuokrafirman johtajahan silloin vuosi sitten kertoi iltalehdessä, että heille ei tule koskaan enää töihin.

        Kun näen sen seuraavan kerran ryyppäämässä eli törmään kapakassa niin se ei selviä enää pelkällä selittelyllä. Menis takas sinne susirajalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe