Mansikkalassa toimiva lääkärikeskus kusettaa asiakkaita aivan turhilla ja ylimääräisillä laboratoriokokeilla.
Lääkärikeskus kusettaa
19
1471
Vastaukset
- yxc
valvira........................
- Taudit on.
Onko sellainen koe turha, jossa todetaan ettei ole tautia?
- Hepis
HIV testit turhia, puhtaan saa imatralaisista matkatoimistoista.
- ohngfty
Samanlainen kokemus on minullakin ollut. Kalliiksi tuli turha käynti.
- Isoa plussaa
Toivottavasti seuraavalla kerralla tulos on positiivinen, ettei mee rahat hukkaan.
- siiri äitee
Isoa plussaa kirjoitti:
Toivottavasti seuraavalla kerralla tulos on positiivinen, ettei mee rahat hukkaan.
Kyllähän niiden tutkimukset tuntuivat minustakin aivan rahastukselta,kun samoja labrakokeita otettiin kahden päivän välein.Vastaanotolla sai juosta kahden kolmen päivän välein....katsotaan katsotaan.
- Urpo Otti
siiri äitee kirjoitti:
Kyllähän niiden tutkimukset tuntuivat minustakin aivan rahastukselta,kun samoja labrakokeita otettiin kahden päivän välein.Vastaanotolla sai juosta kahden kolmen päivän välein....katsotaan katsotaan.
Täytyyhän se elintaso yrittää säilyttää.
- paperossimies
Urpo Otti kirjoitti:
Täytyyhän se elintaso yrittää säilyttää.
mene sinne svetoon lääkäriin, mitä täällä valitat kunnon hoito maksaa.
- uudis
paperossimies kirjoitti:
mene sinne svetoon lääkäriin, mitä täällä valitat kunnon hoito maksaa.
Mitä vitun kunnon hoitoa voi saada tyypiltä ,joka on duunissa kännissä.Itse olen Pieksämäeltä kotoisin ja siellähän tämä kyseinen sälli vastasi sairaalan päivystyksestä täydessä kännissä.Luvat pois.
- Valehtelet
uudis kirjoitti:
Mitä vitun kunnon hoitoa voi saada tyypiltä ,joka on duunissa kännissä.Itse olen Pieksämäeltä kotoisin ja siellähän tämä kyseinen sälli vastasi sairaalan päivystyksestä täydessä kännissä.Luvat pois.
Ei varmaan ole lääkärinlupaa otettu pois, olet imatralainen paskanjauhaja ja valehtelija.
- ?=)(/&%¤
Valehtelet kirjoitti:
Ei varmaan ole lääkärinlupaa otettu pois, olet imatralainen paskanjauhaja ja valehtelija.
Kysykää Valvirasta. Jos alkoholi haisee niin työsuojelupiirille ilmoitus. Sitten lähtee.
- Deeku kingi
?=)(/&%¤ kirjoitti:
Kysykää Valvirasta. Jos alkoholi haisee niin työsuojelupiirille ilmoitus. Sitten lähtee.
Viinaa kehhiin ja työtki luistaa
- Tyyne I.
Deeku kingi kirjoitti:
Viinaa kehhiin ja työtki luistaa
Edesmennyt isäni opetti meille lapsille, että viina on viisasten juoma. Tämä lääkäri ei ole varmaan asiaa ymmärtänyt. Jumalan siunausta ja voimia ettei viinapiru veisi.
- T.J.==
Tyyne I. kirjoitti:
Edesmennyt isäni opetti meille lapsille, että viina on viisasten juoma. Tämä lääkäri ei ole varmaan asiaa ymmärtänyt. Jumalan siunausta ja voimia ettei viinapiru veisi.
Viinaa kehiin niin kaikki näyttää valoisammalta. Kyllähän tuolle miehelle viina maistuu.
Se mikä ei tapa se vahvistaa. Kohtuukäyttö kunniaan, känni päivässä:::::::::::::::: - Lord of ...
T.J.== kirjoitti:
Viinaa kehiin niin kaikki näyttää valoisammalta. Kyllähän tuolle miehelle viina maistuu.
Se mikä ei tapa se vahvistaa. Kohtuukäyttö kunniaan, känni päivässä::::::::::::::::Se on täysi kusipää koko tyyppi.
- sveton mafia
Lord of ... kirjoitti:
Se on täysi kusipää koko tyyppi.
Viina vie ja viina tuo. Veis vaan vittuun sen täältä.Teki miulle diagnoosin päin vittua.
- potilas K
sveton mafia kirjoitti:
Viina vie ja viina tuo. Veis vaan vittuun sen täältä.Teki miulle diagnoosin päin vittua.
Onks muualla kyseinen henkilö lääkärinä ?
- potilas saarinen
potilas K kirjoitti:
Onks muualla kyseinen henkilö lääkärinä ?
On se meillä täällä steelillä, huhujen mukaan ei enää kauaa. Viinan takia ollut steeliltäkin pois. Onhan se ollut muuallakin mutta ei ole enää. Ihmiset ei oikein tykkää kun kännissä ottaa vastaan. Hyvä veli verkosta yrittää suojella. Se vuokrafirman johtajahan silloin vuosi sitten kertoi iltalehdessä, että heille ei tule koskaan enää töihin.
- Töni T.
potilas saarinen kirjoitti:
On se meillä täällä steelillä, huhujen mukaan ei enää kauaa. Viinan takia ollut steeliltäkin pois. Onhan se ollut muuallakin mutta ei ole enää. Ihmiset ei oikein tykkää kun kännissä ottaa vastaan. Hyvä veli verkosta yrittää suojella. Se vuokrafirman johtajahan silloin vuosi sitten kertoi iltalehdessä, että heille ei tule koskaan enää töihin.
Kun näen sen seuraavan kerran ryyppäämässä eli törmään kapakassa niin se ei selviä enää pelkällä selittelyllä. Menis takas sinne susirajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644