Jos löytyy täältä joku joka käynyt sirkuksessa, niin olisi kiva kuulla, oliko käymisen arvoinen paikka. Ja mitä liput maksavat aikuisilta /lapsilta siellä?
Riga sirkus
6
1806
Vastaukset
- yrtghfh
Rigan sirkus on upea. Nyt heillä menossa harvinainen tiikerishow, jossa valkoisia tiikereitä. Lippujen hintoja en muista, mutta eivät olleet kalliita. Pop cornit oli tosin suhteellisen kalliita.
- riga sirkus
Saako lippuja ihan ovelta ostettua vai pitäisikö hankkia etukäteen, että varmasti pääsee katsomaan. Ajattelin vaan, että miten täyttä siellä mahtaa yleensä olla. Ja jos pitää hankkia etukäteen, niin saako niitä ostettua esim. hotellista?
- riian vierailija
riga sirkus kirjoitti:
Saako lippuja ihan ovelta ostettua vai pitäisikö hankkia etukäteen, että varmasti pääsee katsomaan. Ajattelin vaan, että miten täyttä siellä mahtaa yleensä olla. Ja jos pitää hankkia etukäteen, niin saako niitä ostettua esim. hotellista?
Just käytiin sunnuntaina. Siellä on nyt menossa Viiden maanosan-show, sirkuksessa oli vierailavia tähtiä muista maanosista. Eläimiä oli ainakin kameleita, seepra, apina, laamoja, kenguru, hevosia..
Me mentiin tunti ennen esitystä vaan lippuluukulle ja sanottiin että halutaan liput. Me saatiin hyvältä paikalta viidennestä rivistä hyvät paikat 8 latia/lippu. Ja oli kyllä sen arvoista, ihan hieno oli show.
Poppisten hintoja en kysellyt, mutta ainakin hattara maksoi vain 0,9 latia. - kxtjxxxj
riian vierailija kirjoitti:
Just käytiin sunnuntaina. Siellä on nyt menossa Viiden maanosan-show, sirkuksessa oli vierailavia tähtiä muista maanosista. Eläimiä oli ainakin kameleita, seepra, apina, laamoja, kenguru, hevosia..
Me mentiin tunti ennen esitystä vaan lippuluukulle ja sanottiin että halutaan liput. Me saatiin hyvältä paikalta viidennestä rivistä hyvät paikat 8 latia/lippu. Ja oli kyllä sen arvoista, ihan hieno oli show.
Poppisten hintoja en kysellyt, mutta ainakin hattara maksoi vain 0,9 latia.missäpäin riikaa sirkus sijaitsee
- Ohi kävellyt
kxtjxxxj kirjoitti:
missäpäin riikaa sirkus sijaitsee
päin vilkasta Merkelaielaa pitkin kohti pääkatua brivibasielaa.Sirkus on jo ennen vermanespuistoa oikealla puolella katua.Helppo löytää .
- ggg3
Minä kävin riigan sirkuksessa liput voi os taa etu käteen sirkukaen lipun ostosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986118KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495555Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042026Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241494Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459