Olemme uusioperhe, johon kuuluu tietysti me vanhemmat, ja liuta lapsosia. :) Miehen puolelta löytyy kolme muksua 15,13 ja 9 vuotiaat, eli 15vuotias Silja Emilia, 13vuotias Iida Sarianna ja 9vuotias Leevi Julius. Minun lapsosiani ovat 14vuotias Viljami Jerry Juhani, 10vuotias Sofia Minttu Maria ja 6vuotias Josefiina Ada Annika. Lisäksi meillä on yhteinen tytär Olivia Matilda 3v.
Nyt olisi taasen keksittävä nimi toiselle yhteiselle muksullemme, jonka on määrä syntyä tuossa kesän korvalla.
Ymmärrettävästi meiltä alkaa jo nimet loppua mielestä.. ;)
Niin, ja sukupuolesta ei ole tietoa.
Uusioperheen tulokkaalle nimi
Mari--
4
202
Vastaukset 4
- Jabadabaduuuu
Pinja Adalmiina.
Lyydia Aurora.
Siiri Onerva.
Eeemli Oliver.
Aatos Benjamin.
Elis Aukusti. - Täti
Anelma Eveliina
Alina Mirjami
Amanda Teresa
Viola Marleena
Linnea Eerika
Elise Amanda
Severi Antton
Vertti Oleksi
Oleksi Eemil
Joose Ilari - sibyllavon
Olavi/Tapio Simeon, tytölle Heini Filippa
- jenna.
Elli Gunilla
Roosa Daalia
Emma Maliina Katariina
Eedit Jasmine Eveliina
Markus Oliver
Reko Jasper
Niko Mikael Petteri
Aapo Elias Alvari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483