En jaksaa enää. Olen vuosikaudet yrittänyt lopettaa syömisen itse, turhaan. En jaksa jatkuvaa "kohta räjähdän"- tunnetta, pakko syödä, pakko pakko pakko. Kaikkea mitä eteen tulee. Kuolen tähän.
MITEN TÄSTÄ PÄÄSEE EROON?? Mihin menen, mitä teen. Itse en osaa enkä pysty.
Ylipainoa tähän mennessä 10 kiloa, vihaan itseäni, en halua katsoa peiliin.
MISTÄ TÄHÄN SAA APUA???
Enenääjaksa!!
1
451
Vastaukset 1
- bediläinen
suoraan psykiatrin vastaanotolle, sain apua. Nyt olen lääkityksellä ja käyn terapiassa. Eli kannataa katsella lääk.asemilta psykiatreja ja varata aika.
Kerran kuussa käyn myöskin yks. ravitsemusterapeutin luona
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721135En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45763Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137718- 44679
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l221669- 67635
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580