Hakusessa olis pinnasänky ja hoitopöytä samaa sarjaa. Pinniksessä tulis olla sekä säädettävä pohja, että laita. Oon nyt kallistumassa brio two sänkyyn ja hoitopöytään, koska en yksinkertaisesti löydä mitään muita, mitkä sointuis yhteen ja täyttäis meidän kriteerit pinniksen osalta. Tilaakaan ei hirveesti ole, joten hoitopöydän ei tarvis olla ton kummosempi kuin mitä brio two on. Ainut vaan, että toi pinnis sais olla ehkä vähän koristeellisempi, eikä tollanen loota:) Eli linkkivinkkejä kaipailisin nyt, ja mihin vaihtoehtoihin muut ovat päätyneet?
Vastaukset 2
- ....
Meillä oli valkoinen kierrätyssänky, työkaverilta hankittu, jossa oli säädettävä pohja, ja toisen laidan sai laskettua alas.
Hoitopöytä ei ollut koskaan sängyn vieressä vaan kodinhoitohuoneessa, missä myös vesipiste. Meillä oli Muuramen hoitotaso, ja alla Muuramen kaappi. Kun ei enää tarvittu tasoa, myin sen keltaisen pörssin kautta ja kaappi on nykyään kosmetiikkakaappina makuuhuoneessani. - rv34
IKEA Leksvik -sarjasta löytyy molemmat.
Ja tuo hoitopöytä on lipasto kun ottaa hoitotason pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531077Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll221050Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 50824
- 46735
- 37659
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62609Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181605Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘38562