Aivokuollut Lipponen?

hyihyi......

Jos jotain ihmistä/poliitikkoa voidaan osoittaa sormella Suomen henkisen ilmapiirin saastuttamisesta,niin Paavo Lipponen se on. Ja samalla radalla näkyy jatkavan. "AIVOKUOLLUT..."

Demareilla vois olla jotain tarjottavaa edelleen suomalaislle, mutta jos tyyli säilyy edelleen yhtä paljon tavallisia ihmisiä halventavana, niin joutaapa kuolla koko aate. Urpilainen on näet valinnut saman tyylin kuin Lipponen.

Esimerkiksi Jaakonsaari, Tuomioja ja vaikkapa isä-Paasio ovat ihan asiallisia, mutta osaavat kyllä pitää puolensa ja arvostella muiden puolueiden näkökantoja. He ovatkin sivistyneitä. Siinä se.

Että imatralaiset demaritko luottavat Lipposen tyyliin? Ei kyllä kannattaisi. Takkiin tulee vaaleissa.

14

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paavo on pop

      Paavo hommas Suomenlahteen Venäläisen kaasuputken! Siitä on meille kaikille iloa!!!

      • :::::::::::::::-((((

        Oisitko erehtynyt? Juoksupoikahan se vain oli.


      • Rahahanat Svetoon au
        :::::::::::::::-(((( kirjoitti:

        Oisitko erehtynyt? Juoksupoikahan se vain oli.

        Imatran demarit pyysivät "Kaasuputki konsultoinnissa" kunnostautuneen Paavon konsultoimaan Imatran veromarkat Sveton viemäriputkiin.


      • ja Moskovan :)
        Rahahanat Svetoon au kirjoitti:

        Imatran demarit pyysivät "Kaasuputki konsultoinnissa" kunnostautuneen Paavon konsultoimaan Imatran veromarkat Sveton viemäriputkiin.

        ... Moskovan valot ja kaupunkilegendat ...


      • demaribrunetti
        ja Moskovan :) kirjoitti:

        ... Moskovan valot ja kaupunkilegendat ...

        Lappeenrantalaisille Lipponen sälytti ideoimansa Tali-Ihantala keskuksen teettämisen.
        Veronmaksajat joutuvat sitten miljoonien eurojen vuosittaiset ylläpitokustannukset maksamaan.
        Onhan siinä juonessa kyllä mukana kokoomuksen Heikki Järvenpääkin.

        Kyllä Lipponen on aikoinaan saanut hyvääkin aikaan. Nyt vain näyttää ukko lahonneen.
        Toivottavasti maakuntien demarit älyävät hypätä menneiden suuruuksien kelkasta ja etsivät riveistään uusia yhteistyökykyisiä henkilöitä.
        Räksyttävien rakkikoirien sijaan sivistyneitä ajattelijoita kuten Erkki Tuomioja.


      • lämmittäis mukavast
        demaribrunetti kirjoitti:

        Lappeenrantalaisille Lipponen sälytti ideoimansa Tali-Ihantala keskuksen teettämisen.
        Veronmaksajat joutuvat sitten miljoonien eurojen vuosittaiset ylläpitokustannukset maksamaan.
        Onhan siinä juonessa kyllä mukana kokoomuksen Heikki Järvenpääkin.

        Kyllä Lipponen on aikoinaan saanut hyvääkin aikaan. Nyt vain näyttää ukko lahonneen.
        Toivottavasti maakuntien demarit älyävät hypätä menneiden suuruuksien kelkasta ja etsivät riveistään uusia yhteistyökykyisiä henkilöitä.
        Räksyttävien rakkikoirien sijaan sivistyneitä ajattelijoita kuten Erkki Tuomioja.

        jos menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden poliittiset, "terävän pään" suuruudet tai vaihtoehtoisesti pienuudet - tulevaisuuden suuruudet - saisivat liian pitkään jatkuneet Imatran muuttotappiot käännetyksi pian voitoiksi.

        Imatra tarvitsee kehittyäkseen onnistumisia.


      • tivoli porukkaa,,
        lämmittäis mukavast kirjoitti:

        jos menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden poliittiset, "terävän pään" suuruudet tai vaihtoehtoisesti pienuudet - tulevaisuuden suuruudet - saisivat liian pitkään jatkuneet Imatran muuttotappiot käännetyksi pian voitoiksi.

        Imatra tarvitsee kehittyäkseen onnistumisia.

        se yksi ( nimi unohtui ) demari-mummo roikkui Körmyn kaulassa autuas orgasmi-ilme naamallaan !

        Messias tuli kirjastoon !


        HEHE HHEE HI HIIH IIHHHHHHIIIIIIIII


      • kjhglkjh
        lämmittäis mukavast kirjoitti:

        jos menneisyyden, nykyisyyden ja tulevaisuuden poliittiset, "terävän pään" suuruudet tai vaihtoehtoisesti pienuudet - tulevaisuuden suuruudet - saisivat liian pitkään jatkuneet Imatran muuttotappiot käännetyksi pian voitoiksi.

        Imatra tarvitsee kehittyäkseen onnistumisia.

        Suomi tarvitsee kehittyäkseen onnistumisia, ei pelkästään Imatra.

        Demarit voisivat avittaa asiaa muuttamalla omaa aatetaan siten, että he ajaisivat kaikkien suomalaisten etua. Nyt demarit viis veisaavat muusta kuin omasta ja toisen demarin edusta. Sen tähden sossut ovat taivaanrannna puolue. Se, joka ajaa vain vakityössä olan teollisuustyöntekijän etua ei olla kovin uskottava.

        Keskusta esimerkiksi on pysynyt hyvin puoluekartalla ja saanut kannatusta monissa kaupungeissa, joissa ei takavuosina olisi tullut kuuloonkaan äänestää keskustaa. Oleellista keskustan säilymisessä on se, että se ottaa huomioon koko kansan. Tai otti. Nyt sillä ei näytä olevan kovin kummoista ohjelmaa kellekään. Mutta jos Väyrynen valitaan, niin ehkä sitten taas köyhäkin kansa saa huomiota.....


      • velkaveliotettaessa
        kjhglkjh kirjoitti:

        Suomi tarvitsee kehittyäkseen onnistumisia, ei pelkästään Imatra.

        Demarit voisivat avittaa asiaa muuttamalla omaa aatetaan siten, että he ajaisivat kaikkien suomalaisten etua. Nyt demarit viis veisaavat muusta kuin omasta ja toisen demarin edusta. Sen tähden sossut ovat taivaanrannna puolue. Se, joka ajaa vain vakityössä olan teollisuustyöntekijän etua ei olla kovin uskottava.

        Keskusta esimerkiksi on pysynyt hyvin puoluekartalla ja saanut kannatusta monissa kaupungeissa, joissa ei takavuosina olisi tullut kuuloonkaan äänestää keskustaa. Oleellista keskustan säilymisessä on se, että se ottaa huomioon koko kansan. Tai otti. Nyt sillä ei näytä olevan kovin kummoista ohjelmaa kellekään. Mutta jos Väyrynen valitaan, niin ehkä sitten taas köyhäkin kansa saa huomiota.....

        Kyllä karu totuus paljastuu kultalusikka suussa syntyneille pullamössö demareille kun huomaavat että pätkätyöläiset ei pysty maksamaan heidän eläkkeitään ja kunnanukkojenkin palkat pitää maksaa oikealla rahalla eikä velkarahalla.


      • persu
        demaribrunetti kirjoitti:

        Lappeenrantalaisille Lipponen sälytti ideoimansa Tali-Ihantala keskuksen teettämisen.
        Veronmaksajat joutuvat sitten miljoonien eurojen vuosittaiset ylläpitokustannukset maksamaan.
        Onhan siinä juonessa kyllä mukana kokoomuksen Heikki Järvenpääkin.

        Kyllä Lipponen on aikoinaan saanut hyvääkin aikaan. Nyt vain näyttää ukko lahonneen.
        Toivottavasti maakuntien demarit älyävät hypätä menneiden suuruuksien kelkasta ja etsivät riveistään uusia yhteistyökykyisiä henkilöitä.
        Räksyttävien rakkikoirien sijaan sivistyneitä ajattelijoita kuten Erkki Tuomioja.

        Kumpikohan porvariveljistä lienee enemmän oikealla Paavo vai Heikki? Jos demarit aikovat nostaa kannatustaan, niin kannattais pitää pitkä "hajurako" Lipposeen, eikä liehitellä kuin Messiasta tai Moosesta konsanaan.


      • taanko
        persu kirjoitti:

        Kumpikohan porvariveljistä lienee enemmän oikealla Paavo vai Heikki? Jos demarit aikovat nostaa kannatustaan, niin kannattais pitää pitkä "hajurako" Lipposeen, eikä liehitellä kuin Messiasta tai Moosesta konsanaan.

        joo. Tuo halaus vilen-jäppiseltä oli todella mauton. hyi, hyi


      • Äänestä ketä vain
        persu kirjoitti:

        Kumpikohan porvariveljistä lienee enemmän oikealla Paavo vai Heikki? Jos demarit aikovat nostaa kannatustaan, niin kannattais pitää pitkä "hajurako" Lipposeen, eikä liehitellä kuin Messiasta tai Moosesta konsanaan.

        Suomessa kaikki puolueet ajaa oikealla, ei ole edes oppiosio vastaan hallitus -asetelmaa ja kaikki puolueet ovat vihreämpiä kuin itse Vihreät.

        Perustetaan Äänetä Ketä Vain -puolue


      • alttu
        kjhglkjh kirjoitti:

        Suomi tarvitsee kehittyäkseen onnistumisia, ei pelkästään Imatra.

        Demarit voisivat avittaa asiaa muuttamalla omaa aatetaan siten, että he ajaisivat kaikkien suomalaisten etua. Nyt demarit viis veisaavat muusta kuin omasta ja toisen demarin edusta. Sen tähden sossut ovat taivaanrannna puolue. Se, joka ajaa vain vakityössä olan teollisuustyöntekijän etua ei olla kovin uskottava.

        Keskusta esimerkiksi on pysynyt hyvin puoluekartalla ja saanut kannatusta monissa kaupungeissa, joissa ei takavuosina olisi tullut kuuloonkaan äänestää keskustaa. Oleellista keskustan säilymisessä on se, että se ottaa huomioon koko kansan. Tai otti. Nyt sillä ei näytä olevan kovin kummoista ohjelmaa kellekään. Mutta jos Väyrynen valitaan, niin ehkä sitten taas köyhäkin kansa saa huomiota.....

        Esko Aho pääministerinä ja Iiro Viinanen valtionvarainministerinä ottivat esimerkillisesti huomioon koko kansan. Matti Vanhanen taas tuntuu saavan selitellä erilaisia kämmäyksiä joka viikko mediassa. Puoluesihteeri Jarmo Korhoseen taas ei luota kukaan muu, paitsi maakuntien väki. Vanhanen ajaa eläkeiän nostoa, työreformiakaan tuskin unohtamatta. Väyrynen olisi kyllä keskustalle varmasti paras puheenjohtaja, mies joka luki Dostojevskin koko tuotannon parissa päivässä, on oikea nero. Keskusta on hyvin kauas etääntynyt Alkiolaisista juuristaan.


      • 2-2-2-2<2
        alttu kirjoitti:

        Esko Aho pääministerinä ja Iiro Viinanen valtionvarainministerinä ottivat esimerkillisesti huomioon koko kansan. Matti Vanhanen taas tuntuu saavan selitellä erilaisia kämmäyksiä joka viikko mediassa. Puoluesihteeri Jarmo Korhoseen taas ei luota kukaan muu, paitsi maakuntien väki. Vanhanen ajaa eläkeiän nostoa, työreformiakaan tuskin unohtamatta. Väyrynen olisi kyllä keskustalle varmasti paras puheenjohtaja, mies joka luki Dostojevskin koko tuotannon parissa päivässä, on oikea nero. Keskusta on hyvin kauas etääntynyt Alkiolaisista juuristaan.

        Väyrysen yhteiskunta-analyysit ovat aikalailla osuvia. Otapa sinäkin oppia! Tuo sinun tapasi analysoida henkilöitä oli enemmänkin sitä,mitä iltapäivälehdet tekevät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      639
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      98
      566
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe