Totuus !!

Jackson,Michael

Itkin lapsena usein yksinäysyyteni takia. Saatoin ensin opiskella kolme tuntia yksitysopettajan johdolla ja sen jälkeen menin levytysstudiolle. Siellä lauloin tuntikausia, kunnes oli aika mennä nukkumaan. Muistan, että studiota vastapäätä oli puisto, jossa näin lasten leikkivän. Itkin, kun tulin niin surulliseksi, koska jouduin vain tekemään töitä.

Nyt otan takaisin menetettyä lapsuuttani. Ihmiset ihmettelevät, miksi minulla on lapsia ympärilläni. Heidän kauttaan saan kokea sitä, mitä en itse koskaan kokenut pienenä: Disneylandin, huvipuistot... Rakastan kaikkea sellaista, koska lapsuuteni oli vain työtä, työtä, työtä

Olen ollut todella pitkään kuvioissa, lapsesta lähtien. Olen ylpeä siitä. Olen myös yksi harvoista artisteista, jotka ovat käyneet helvetissä ja takasin, ja silti olen yhä täällä. Mikään tai kukaan ei voi pysäyttää minua. Lopetan vasta sitten kun itse haluan, en silloin kun muut haluavat.

@ MICHAEL JACKSON (1999)

9

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullukka_paavo

      sängyssä nukkunut salahuoneessa johon oli käytävällä liikehälytys summeri.. Muuten hyvää tarinaa.

      Hyvä muusikko. Muulla ei ole mitään väliä mitä teki / jätti tekemättä.

      Parhaat muusikot tuntuvat olevankin puolihulluja.

      • heimoo<<

        Sinun sepityksesi on hyvää tarinaa. Eli kaikkien pitäisi toimia samalla tavalla kuten sinä?

        Se, että nukkuu samassa pedissä, ei tee ihmisestä pedofiilia. Tuolla teorialla ''ennen vanhaan'' kaikki ihmiset olivat pedofiileja.


      • King of Pop

        salahuonetta ollut se on vain toimittajien keksimä nimi suurehkolle komerolle joka oli piilossa Michaelin vaatekomeron takana. Todennäköisesti Michael säilytti siellä tavaroita joita ei missään nimessä olisi halunnut menettää, kuvien perusteella komeroon ei edes sängy olisi mahtunut.
        Mitä tulee noihin hälytyksiin niin ei tuo ole rikkaiden ja kuuluisien ihmisten keskudeessa mitenkään harvinaista ja Michael nyt oli vielä tavanomaista palvotumpi ja vihattu.


      • pullukka_paavo
        heimoo<< kirjoitti:

        Sinun sepityksesi on hyvää tarinaa. Eli kaikkien pitäisi toimia samalla tavalla kuten sinä?

        Se, että nukkuu samassa pedissä, ei tee ihmisestä pedofiilia. Tuolla teorialla ''ennen vanhaan'' kaikki ihmiset olivat pedofiileja.

        haluaisi nukkua vieraiden lasten kanssa samassa sängyssä.
        Tuntuisi luonnottomalta.
        Uimarannallakin tulee olo "kuka ei kuulu joukkoon" jos pikkupoikia ryntää
        samaan aikaan laiturille hyppimään.

        No se on vain minun outo näkemykseni suhtautumisesta vieraisiin lapsiin.


      • pullukka_paavo
        King of Pop kirjoitti:

        salahuonetta ollut se on vain toimittajien keksimä nimi suurehkolle komerolle joka oli piilossa Michaelin vaatekomeron takana. Todennäköisesti Michael säilytti siellä tavaroita joita ei missään nimessä olisi halunnut menettää, kuvien perusteella komeroon ei edes sängy olisi mahtunut.
        Mitä tulee noihin hälytyksiin niin ei tuo ole rikkaiden ja kuuluisien ihmisten keskudeessa mitenkään harvinaista ja Michael nyt oli vielä tavanomaista palvotumpi ja vihattu.

        kanssa myös siellä sängyssä vai pelkkiä vieraita lapsia ja oliko Michaeli oikesti isä.???

        Tietoni on kieltämättä vain kohulehdistä ja dokumenteista.
        Michael vainaa teki varmasti paljon hyvän tekeväisyyttä mistä sitten ei paljoa ole kirjoiteltu.


      • J_L
        pullukka_paavo kirjoitti:

        kanssa myös siellä sängyssä vai pelkkiä vieraita lapsia ja oliko Michaeli oikesti isä.???

        Tietoni on kieltämättä vain kohulehdistä ja dokumenteista.
        Michael vainaa teki varmasti paljon hyvän tekeväisyyttä mistä sitten ei paljoa ole kirjoiteltu.

        Kyllä,MJ oli ihan oikeasti isä ja nukkui myös omien lastensa vieressä,eikä nämä yökylässä olleet lapset ollut tuikituntemattomia MJ:lle!! Jos kerta tietosi perustuu vaan kohulehdistä ja dokumenteistä,niin kanttaisi ottaa asioista selvää muualta,kuin noista roskalehdistä ja dokumenteistä,kaikkiin dokumentteihin ei kannata luottaa silmisokein tai yleensäkkään mitä muut ihmiset puhuvat!!
        Luulisi sinun AIKUISENA nämä jutut tietävän ja kannattaisi hankkiutua eroon paskasesta mielestä,se ei tee miehestä pedofiilia jos nukkuu lapsen/lasten vieressä!!


      • pullukka_paavo
        J_L kirjoitti:

        Kyllä,MJ oli ihan oikeasti isä ja nukkui myös omien lastensa vieressä,eikä nämä yökylässä olleet lapset ollut tuikituntemattomia MJ:lle!! Jos kerta tietosi perustuu vaan kohulehdistä ja dokumenteistä,niin kanttaisi ottaa asioista selvää muualta,kuin noista roskalehdistä ja dokumenteistä,kaikkiin dokumentteihin ei kannata luottaa silmisokein tai yleensäkkään mitä muut ihmiset puhuvat!!
        Luulisi sinun AIKUISENA nämä jutut tietävän ja kannattaisi hankkiutua eroon paskasesta mielestä,se ei tee miehestä pedofiilia jos nukkuu lapsen/lasten vieressä!!

        nukkua lasten seassa. Ennen oli sisaruspetejä ei siellä välissä perhetuttu aikuinen köllinyt.

        Pelkkä nukkuminen on mielestäni jo omistuista. Asia olisi ok jos vanhemmat olisi saaneet olla mukana koisimassa. itse en menisi tuttujen lasten sänkyyn vaikka pyydettäisiin. No se on minusta väärin mennä lasten sänkyyn.


      • J_L
        pullukka_paavo kirjoitti:

        nukkua lasten seassa. Ennen oli sisaruspetejä ei siellä välissä perhetuttu aikuinen köllinyt.

        Pelkkä nukkuminen on mielestäni jo omistuista. Asia olisi ok jos vanhemmat olisi saaneet olla mukana koisimassa. itse en menisi tuttujen lasten sänkyyn vaikka pyydettäisiin. No se on minusta väärin mennä lasten sänkyyn.

        Tottakai se on väärin nukkua lapsen/lasten vieressä jos takana on paskaset ja sairaat ajatukset mielessä,mutta jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa,niin silloin se ei ole väärin jos nukut lapsen/lasten vieressä,jonka/jotka tunnet hyvin!!
        Tämän enenpään en lähde jakamaan sinun kanssasi mieliäni,koska olen kuitenkin itse myös aikuinen ihminen ja on lapsellista lähteä " kinastelemaan " tälläsestä asiasta,joka ei kuitenkaan tuota välttämättä muuta kuin riitaa!!


      • pullukka_paavo
        J_L kirjoitti:

        Tottakai se on väärin nukkua lapsen/lasten vieressä jos takana on paskaset ja sairaat ajatukset mielessä,mutta jos sinulla on puhtaat jauhot pussissa,niin silloin se ei ole väärin jos nukut lapsen/lasten vieressä,jonka/jotka tunnet hyvin!!
        Tämän enenpään en lähde jakamaan sinun kanssasi mieliäni,koska olen kuitenkin itse myös aikuinen ihminen ja on lapsellista lähteä " kinastelemaan " tälläsestä asiasta,joka ei kuitenkaan tuota välttämättä muuta kuin riitaa!!

        kaikilla erirajat.

        esim jotkut tykkää pussailla ja halailla lapsia ilman taka-ajatuksia.. itse en viitisisi tehdä sitä..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe