Elisan Viihde - kehoitan välttämään viimeiseen asti !!!

Ich liebe Elisa

Omakohtaisia kokemuksia....olen ollut Elisan Viihde - paketin asiakas jo kolme viikkoa :)

Päätin tammikuussa vaihtaa suhteellisen hyvin toimineen Elisan kaapelilaajakaistayhteyteni (asiakkuus noin 5 vuotta, häiriöt 1h....12h per kerta, max. 4 x vuodessa) Elisan Viihde Pakettiin. Tästä ongelmani alkoivat !! Olen nyt ollut alle kuukauden Elisan Viihde paketin haltija.

- heti alussa kolme päivää ilmaa laajakaistaa, koska eivät osanneet tai älynneet laittaa uuden toimittamansa kaapelilaajakaistamodeemin MAC-koodia toimimaan, myöskin vanhan modeemin MAC-koodi oli dissattu niin ettei se toiminut, KIITOS ELISA !!! (noin 30 min odottelua puhelimessa tekniseen tukeen ja sen jälkeen odottelua pari päivää, nam :)

- laajakaista lähti toimimaan parin päivän odottelun jälkeen ja halusin tottakai lukea kertyneet sähköpostit elisa.net-osoitteestani, no eihän se tietenkään toiminut, KIITOS ELISA !!! (soitto Elisan tekniseen tukeen, odottelua tällä kertaa vain 20 min ja asia luvattiin hoitaa parissa päivässä) Eivät olleet siirtäneet sähköpostijuttuja uuteen palveluuni ja vanhan palvelu ei enää toiminut.

- pari kolme päivää meni sähköpostipalveluja odotellessa kunnes ne yht`äkkiä pompsahtivat kuntoon, tänä odotusaikana internet kuitenkin toimi edes jotenkin mistä olen hyvin kiitollinen KIITOS ELISA !!! (kun vähän annetaan niin vähäänkin on oltava tyytyväinen, yhteyden nopeuksiin palaan myöhemmin)

- tapahtui ihme !!, laajakaistayhteyteni sekä sähköpostini toimivat yli viikon ilman ongelmia, KIITOS ELISA !!! ongelmattomuus epäilytti ja no nythän minulla oli aikaa mitata liittymän nopeus (luvattu nopeus 100Mb/s), liittymän nopeus vaihteli 8...56 Mb/s:n välillä keskiarvon jäädessä noin 20 Mb/s:ään. Varmasti tästäkin syystä sopimuksen voisi purkaa välittömästi.

- viime viikon puolivälissä laajakaistani pimeni kokonaan eikä ole toiminut sen koommin, KIITOS ELISA !!!. (Soitto Elisaan, odotusaika 23min). Tein häiriöilmoituksen, minulle annettiin käsittelytunnistenumero ja asiaa luvattiin hoitaa kuntoon mutta "ei voi sanoa koska"... Minulle myös teroitettiin puhelimessa, että mikäli vika on kiinteistön kytkennöissä tai modeemissa on vikaa, joudun maksamaan asentajan käynnin. Odotan mielenkiinnolla, pyydän lakimieskaverini paikalle kun asentaja tulee, jos tulee ja tästähän saadaan sitten vielä kiva pieni rosiskin jos sikseen tulee. Kaapelimodeemi on suoraan Elisan kaapelin päässä ja Elisa on toimittanut modeemin (kaikki näkyvissä, piuhat Elisan asentajan laittamia, omakotitalo)

- vajaan viikon totaalinen yhteyttömyys, KIITOS ELISA !!!, alkaa harmittamaan (aika yllättävää kun palvelu maksaa kuitenkin vain 39,90 €/kk ja paljon halvemmalla saa toimiviakin yhteyksiä) ja soitan ensin Elisan asiakaspalveluun (odotusaika 18min) ja kerron minulle viime viikolla annetusta häiriökäsittelytunnistenumerosta ja että asia ei ole kunnossa vieläkään. Minut ohjataan tekniseen palveluun jossa minulle kerrottaan että takuu korjausaika on 2..5 arkipäivää ja että minun pitäisi odottaa vielä pari päivää lisää. KIITOS ELISA !!!! Mainitsin saapuneesta laskusta "jota en todellakaan aio maksaa" asiakaspalvelijalle ja hän käski puhua asiasta tekniseen tukeen, tekninen tuki käski soittaa asiakaspalvelun laskutukseen, kuullostaa ihan "asiakaspingikseltä". Minulle myös kuulemma ilmoitetaan tekstiviestillä koska tekninenongelma on hoidettu, tosi kätevää, niin kun en sitä muuten mitenkään kuitenkaan huomaisi :)

- laajakaistani (Elisa Viihde) ei ole vieläkään kunnossa, olen käyttänyt tähän vaihtoon ongelmineen jo noin 10 työtuntia, olen odotellut Elisan vastaamista yli 2 tuntia luurin päässä ja en edes viitsi mainita paljonko töitä on jäänyt tekemättä tämän takia tai paljonko tämä hässäkkä on aiheuttanut vi..tusta.

Kirjoittelen juttua tänään hommatulla mokkulalla (odottelen kiinteitä yhteyksiä vielä toistaiseksi) ja suosittelen kaikille että otatte kahdelta eri operattorilta halvat mokkulat yhteyksien varmistamiseksi ja unohdatte kiinteät yhteydet.....ainakin tämän Elisa Viihde paketin josta ei ole kuin harmia.

Jatkan tarinaa kun/jos liittymäni tulee kuntoon....

Ich liebe Elisa

20

7342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      Kävin juuri tappelemassa itseni eroon tuosta viihdepaketista ja etsin uutta liittymän tarjojaa. Pitää katella huuteleeko perään.

      • ei toimi

        @-merkki välkkyy vähintään 3 kertaa viikossa sen muutaman tunnin ajan, ja yleensä juuri sillon kun maksaa laskuja tai tekee muuta tärkeää.


    • miumiu10

      Ihan kuin olisin itse kirjoittanut tuon ensimmäisen viestin.
      Meilläkin ollut Elisa vuosia ja on toiminut suht hyvin mutta kun tuo Viihde-paketti hommattiin ja lupasivat nostaa nopeutta 100mb/s niin ongelmat alkoivat.
      Ensin olin tehnyt sopimuksen 10 megasesta liittymästä ja ihmettelin aina miten liittymä oli niin hidas välillä ja kun Elisalle asiasta tuhat kertaa soitin he aina vakuuttivat että kaikki on ok..Sitten nostin 30 megaan ja vieläkin tuntui hitaalta, joskus jopa hitaammalta kuin 10 meganen. Sitten selvisikin että Elisalta olivat antaneet väärän modeemin ja silloisella ei ollut mahdollisuuksia alunperinkään kuin 5 megaan asti. Hitto. Mutta tottakai sitä kuluttaja luottaa kun operaattorin asiakaspalvelijat toistelevat kuukausia että kaikki on kuten pitääkin. No, sitten saivat suostuteltua tuohon Viihde-pakettiin. Tuli uusi modeemi ja kaikki "herkut". Samasta päivästä lähtien alkoi myös järkyttävät ongelmat. Netti alkoi pätkimään ja parin päivän pätkimisen jälkeen alkoi heittämään ulos netistä ja tuli ilmoituksia " sivua ei voi avata ym.." ja 100 megaa vai? Speedtestin mukaan nopeus on hetkellisesti hyvässä lykyssä 50, 60, 70, 80 megaa..pari kertaa jopa noussut yli sadan. mutta sitten taas vähän ajan kuluttua voipi olla jo taas alle yhden megan..sahaa siis tuo koko ajan laidasta laitaan--
      Elisalle on joka päivä soiteltu ja lupaavat kiirehtiä lukuisia häiriöilmoituksia mutta eivät osaa sanoa milloin koko paska toimii ja ovat muutenkin todella ylimielisen kuuloisia puhelimessa..puhumattakaan luvattoman pitkistä jonotusajoista asiakaspalveluun ja tekniseen tukeen.. "jonotusaikanne on alle kolme minuuttia! ja langan päässä saa kuunnella aliarvoista jonotusvollotusta jopa 35 min..
      Nyt on viikko odoteltu kohta eikä kukaan tiedä elisan päässä mitään..ei tiedetä mitä tehdään ja milloin ja miksi. tämä tuntuu niin asiakkaan kusetukselta ja aliarvioimiselta että kohta lähtee liittymä vaihtoon..
      Kun asiakas kysyy ystävällisesti asioita ja mahdollista korvausta/hyvitystä niin huonotuulinen asiakaspalvelija alkaa suorastaan syyttämään että ilmoitettu häiriö liittymässä on todennäköisesti kuluttajan omaa syytä tai taloyhtiön syytä tms..ja toinen henkilö seuraavana päivänä sanoo toista..mutta olen tullut siihen tulokseen että kertoohan nuo ylipitkät jonotusajat jo jotain siitä että muillakin on samoja ongelmia liittymän kanssa..on tainnut elisa haukata pikkuisen liian ison palan noiden liittymä nopeuksien kanssa eikä pysty nyt toteuttamaan lupauksiaan vaan siellä paniikissa yritetään ostaa aikaa lisää eikä annetan asiakkaalle mitään konkreettista tietoa tai asiallista käyttäytymistä..
      miksi juuri tuon viihde-paketin ostamisen jälkeen alkoi kaikki kusta??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • 19565

        Meillä on ollut Elissan liittymä jo 90-luvun alussa. Vain muutaman kerran on ollut niin, ettei tuo olisi netti toiminut.
        meille yhdistettiin elisaviihde tänään ja kaikki meni heti sekaisin. Tempasin piuhan helvettiin ja pistin Boxin pakettiin ja takaisin Elisalle.

        Meillä ei epäkuntoiset laitteet tai palvelut vanhene muutamaa tuntia kauemmin.

        keti useamman tunnin kun Elisa sai taas netin toimimaan. Maksullisessa asiakaspalvelussa vain voivoteltiin, että voi voivoi kyllä aina ennen on pelannut.

        harhaan johtamista sanon minä. ainakin mitä täällä nettisivuilla lukee ei puolustajia juuri täällä näy tälle "elisaviiiiiha"paketille


      • JuccisN
        19565 kirjoitti:

        Meillä on ollut Elissan liittymä jo 90-luvun alussa. Vain muutaman kerran on ollut niin, ettei tuo olisi netti toiminut.
        meille yhdistettiin elisaviihde tänään ja kaikki meni heti sekaisin. Tempasin piuhan helvettiin ja pistin Boxin pakettiin ja takaisin Elisalle.

        Meillä ei epäkuntoiset laitteet tai palvelut vanhene muutamaa tuntia kauemmin.

        keti useamman tunnin kun Elisa sai taas netin toimimaan. Maksullisessa asiakaspalvelussa vain voivoteltiin, että voi voivoi kyllä aina ennen on pelannut.

        harhaan johtamista sanon minä. ainakin mitä täällä nettisivuilla lukee ei puolustajia juuri täällä näy tälle "elisaviiiiiha"paketille

        mä otin työnantajani maksaman (Elisan) ADSL-liittymään lisäpalveluna Viihteen - hintakin oli aikas siedettävä 19,90 e/kk, kun ta maksaa tota ADSL lisäksi. En viitsinyt edes itse ruveta piuhoja ja boxeja ihmettelemään ja hermija menettää, vaan tilasin asennuspalvelun - maksoi vajaa 100e, mutta tämän maksun saa laittaa verotukseen ja on vähennyskelpoinen 60% (kunhan 100e omavastuu on jo jostain muusta täyttynyt), niin nettohinnax jää noin 40€. En tidä mitä kaveri touhusi, mutta kyllä se toimii ja oon parin vkon perusteella tyytväinen. Ei oo tarvinnu asiakaspalveluun tänä vuonna soitella ja kerran oli talvella asiaa ja kun ei ollut niin akuuttia, laitoin netin kautta ja soittivat takas muutaman pvän kuluttua. Ei paha. Noihin palvelunumeroihi soittaminen on tosi rasittavaa ja olen sen tyystin lopettanut myös muiden firmojen osalta. Paras kokemus oli se ku soitin Finskille (ennen mitään tuhkapilviä!) yx la ja odotin 45 min ja puhelu maksoi 3,12 € pvm :(


      • toimii toimii
        JuccisN kirjoitti:

        mä otin työnantajani maksaman (Elisan) ADSL-liittymään lisäpalveluna Viihteen - hintakin oli aikas siedettävä 19,90 e/kk, kun ta maksaa tota ADSL lisäksi. En viitsinyt edes itse ruveta piuhoja ja boxeja ihmettelemään ja hermija menettää, vaan tilasin asennuspalvelun - maksoi vajaa 100e, mutta tämän maksun saa laittaa verotukseen ja on vähennyskelpoinen 60% (kunhan 100e omavastuu on jo jostain muusta täyttynyt), niin nettohinnax jää noin 40€. En tidä mitä kaveri touhusi, mutta kyllä se toimii ja oon parin vkon perusteella tyytväinen. Ei oo tarvinnu asiakaspalveluun tänä vuonna soitella ja kerran oli talvella asiaa ja kun ei ollut niin akuuttia, laitoin netin kautta ja soittivat takas muutaman pvän kuluttua. Ei paha. Noihin palvelunumeroihi soittaminen on tosi rasittavaa ja olen sen tyystin lopettanut myös muiden firmojen osalta. Paras kokemus oli se ku soitin Finskille (ennen mitään tuhkapilviä!) yx la ja odotin 45 min ja puhelu maksoi 3,12 € pvm :(

        mut toi 24 meganen laajakaista on mulla oikeesti 5 - 13 meganen ett silleen toimii.

        elisan kovalevylle oon tallentanut tv ohjelmia 1600 tuntia ja en ole niitä katsonut siellä ne on, katsonkohan koskaan...vielä mahtuu 900 tuntia.

        kaukosäädin ja boksi toimii, mut on halvannäkösiä.


    • szdehw345y

      dna se paska on!

    • samppa jns

      Elisa viihde on ihan surkea. se kuulostaa ja näytään huipulta, mutta se on ihan perseestä. Kaukosäädin on hidas ja liian kevyt verrattuna vaikka Sonyn kaukosäätimiin. Kuvanlaatu on surkea vaikka on HD kanavat ovatkin ilmaisia, sitten niitä kanavia ei voi siirtää niinku omaan järjestykseen. Boksi on todella hidas siis ei ole mitään järkeä.Paresta ELisa viihteessä on että sillä voi tallettaa, mutta on siinä talletuksessa myös huonot puolet: pätkii, todella hidas. modeemi toimii hyvästi. SIIS ALKÄÄ OSTAKO!!!!!!!!!!!!!!! OLKAA KILTTEJÄ SÄÄSTÄTTE MONET HARMIT.

      • Elisan Viihteen uhri

        Elisa Viihde on hanurista. Ktasokaa tästä miten se palvelu taas tänään on minulla pelittänyt! Älkää vaan kukaan erehtykö ostamaan tätä palvelua. Tai sopikaa ainakin tarpeekis pitkä koeaika. Ajoittain tämä on joskus pelaillutkin, mutta viime aikoina on taas ollut ihan onnetonta.

        Linkittäkää videota eteenpäin!

        http://youtu.be/ZyUBM0L4-1w


    • jussio89
    • Rikese

      Tämä Elisa Viihde on aika legendaarinen kaveripiirissäni ja se saa jatkoa lisää. Hommasin paketin 2 vuotta sitten ajatuksella, että katselen jalkapallon MM-kisat HD:nä ja jotain muuta mukavaa boxilta. No, se kuva oli tosi hyvä, mutta jatkuvat pätkimiset pilasivat nautinnon. Annoin kenkää Viihde-boxille kisojen kuluessa ja katselin kisat analogisena ja tyytyväisenä liikkuvaan kuvaan. Mitä sitä sillä boxilla tekisikään, kun se ADSL oli 24Megaa ja pääasia oli se, että se toimi. ADSL siis toimi - Viihde boxi ei.

      Ajatuksena oli irtisanoa VIIHDE ja sitten ne vaikeudet taas alkoivatkin. Tein irtisanomisilmoituksen Elisalle ja tuli vastaus OK, homma hoidossa. Luulemani irtisanomispäivän jälkeen tuli lasku. Ei kun ottamaan taas yhteyttä Elisaan. Kolmen päivän odottelun jälkeen tuli vastaus - et voi irtisanoa sopimusta, koska se on vaimon nimissä. Ai jaa kiva juttu, olisitteko voineet ilmoittaa tästä kenties tammikuulla kun tein irtisanomisilmoituksen ja sain siihen vastauksen. Nyt odottelen vastinetta asiaan kahden firman nettiliittymälaskut pöydällä. Kirjoitan jatkoa kun saaga jatkuu.

      VAROITUKSEN SANA: sopimuksesta näyttää olevan vaikea päästä irti.

    • (i)

      AIVAN KÄSITTÄMÄTÖN PASKA KOKO ELISA VIIHDE!!!!!!!!!!!! en suosittele kellekkään joka tv:tä haluaa katsoa.

    • Pegesossu

      Sama on laatutaso VIASAT Kulta 6kk paketin kanssa. Takaa löytyi yllättäen ELISA. Paketti ei ollutkaan 6kk paketti, vaan se pitää erikseen irtisanoa. Ihmettelin kun kanava vaan näkyy ja laskuja tulee. Kaikki mainokset ja osa tekstityksistä on ruotsiksi. Osa lähetyksistä ei näy Suomessa ja leffat on melkein poikkeuksetta B-luokkaa. En suosittele!!

    • Tuskanhiki

      Järkyttävä systeemi! Hyvin on saatu p***a pakettiin ja hintalappu päälle! Elisa on ulkoistanut kaikki asennukseen liittyvät kuviot, joten kun soitat vikailmoitukseen, ne oikeasti tietävät vähemmän kuin asiakas itse. Vikailmoitus vain näpyttelee koneelle sen mitä asiakas kertoo. Lisäksi saat kyllä vielä kaupanpäälle ilmoitukset siitä, että maksat koko lystin jos vika on omassa kodissasi. Onneksi oli tuttuja asentajia töissä, että kuuli, mistä oli oikeasti kyse.

      Hauskin yksityiskohta viikkoja kestäneessä episodissa oli vikailmoituksen tekstiviesti, jossa ilmoitettiin vika korjatuksi. Asentajat ilmaantuivat sähkökaapille vartin päästä. Eli vikapäivystyksen mielestä vika on korjattu kun asentajat saavat työmääräyksen, ihan sama mikä lopputulos on, tuleeko asia kuntoon vai ei.

      Tänään TAAS jällen kerran boxi ilmoittaa heikkoa signaalia....

      Tää matolaatikko lähtee kyllä heti kun sopimuskin päättyy.

      • ...laskutus pelaa

        Minulla on ollut Elisan laajakaista 5 vuoden ajan eikä ongelmia ollut koko aikana ollenkaan. Yhteydet toimivat moitteettomasti. Mitä hitaus nyt joskus haittasi.
        Sitten Elisa sai sinnikkäällä väsytystaktiikalla useilla puhelinmyynityhteydotoilla myytyä minullekin tuon viihdepaketin. Enhän minä sitä edes tarvitse, mutta kun mukana piti tulla nopeampi laajakaistayhteys. Entinen Elisan laajakaista kun oli "vain" 10Mb/s.

        Postissa tuli järkyttävän kokoinen paketti sisältäen digiboxin ja modeemin. Boxi jäi laatikkoon, sillä enhän minä ehdi niitä lisäkanavia katsomaan kun noissa ilmaisissakin on jo liikaa. Modeemi vanhan tilalle ja sitten odettelemaan uutta nopeampaa yhteyttä. Vaikeudet alkoivat heti. Tekstiviestillä kysyttiin olinko palveluun tyytyväinen ja pyydettiin palautetta numeroilla 0-10. En vielä siihen mennessä ollut nähnyt vilaustakaan netistä. Soitin sitten Elisan palveluun ja tein häriöilmoituksen.

        Parin päivän päästä yhteys alkoi jälleen toimimaan ja taas nuo tekstiviestit. Aloin jo olla tyytyväinen netin toimintaa. Vaan vajaa 2 vk kului ja netti alkoi tökkiä, katkeilla ja lakkasi ajoittain toimimasta. Taas häiriöilmoitusta tekemään. Palvelusta sanottiin että edellisellä kerralla joku kytkin oli taloyhtiön jakamossa ollut jumissa. Vikaa tutkitaan ja korjataan seuraavalla viikolla. Oli näet perjantai-ilta. Neuvottiin hakemaan tilapäiseksi nettiyhteydeksi nattitikku Elisan myymälästä. Kävin hakemassa tikun lauantaiaamuna, mutta en saanut sitä toimimaan. Jäin odottelemaan vain korjausta seuraavaan viikkoon. Taas tekstivietittelyä puolin ja toisin. Yhteys ei edelleenkään pelannut. Nyt vika oli kuulemma ollut jossain puhelinjakamossa viereisen piuhan aiheuttama häiriö. Muuten vakuutettiin kaiken olevan kunnossa. Pyydettiin ongelmien jatkuessa ottamaan yhteyttä Oma Guru palvelluun.

        Oma Gurussa asiaa selvitellessä sain neuvon kokeilla postissa tulevaa uutta modeemia. Taas odotusta viikonvaihteen yli ja sitten innolla kokeilemaan postissa tullutta uutta modeemia. Sitten kokeilin yhteyttä vielä toisellakin pöytäkoneella ja työpaikan läppärillä. Tulos sama kaikilla kolmella tietokoneella kuin aikaisemmin. Valot kyllä vilkkuivat komeasti modeemissa mutta yhteys tökki ja katkeili koko ajan.

        Nyt alkoi jo pinna palaa. Soitin nyt työaikana työpaikaltani Elisan palveluun. Sieltä pyydettiin sammuttamaan tai resetoimaan modeemia. Miten minä voin tehdä sen etänä kun lyhyestä työmatkasta huolimatta kotiini on lähes kymmenen kilometriä. Asiakaspalvelusta sanottiin etteivät he valitettavasti tehdä mitään ellen ole koko ajan koneen äärellä ottamassa ohjeita vastaan!

        No odottelen nyt kolmannen, kahden viikon sisällä jätetyn häiriöilmoituksen tehoa.

        Lukiessani tarkemmin viihdepaketin mukana tulleita papereita silmiini sattui maininta että sopimus on voimassa 14.03.2014 saakka! Myyntitlanteessa ei sanallakaan mainittu tuosta pitkästä sopimusajasta. Pitääkö minun maksaa toimimattomasta nettiyhteydestä kahden vuoden ajan kuukausimaksua. Laskutus taitaa olla ainoita asioita joka pelaa Elisassa.


    • IPTV ei ikinä

      IPTV on paras kusetus pitkiin aikoihin, ylihintainen nettiliittymä höystettynä kanavilla jotka pääsääntöisesti muutenki ovat ilmaisia. Maksullisia kanavia kyllä saa kans, harmi vaan että niitä et voi tallentaa...
      Ei mee jakeluun, että miks jengi edes ylipäätään lähtee ostaan näitä? Ei noissa vaan tekniikka riitä, eikä nettikaistan leveys. Onko joskus netti ollu hidas tai pätkinyt? Kaikilla suomalaisilla on. No nyt sitte pätkii televisiokin tai pimenee kokonaan, kiitos huikean edistyksellisen IPTV:n... Kaveri meni ja osti Soneran laajakaistatelevision, pätkii tai on poikki joka jumalan viikonloppu, koska silloin ihmiset käyttää eniten nettiä ja kaistat ruuhkautuu. Frendiä korpeaa nyt aika huolella, kahden vuoden sopimus takataskussa ja maksettavaa tuolta ajalta noin tonni... Ostakaa netti ja maksukanavat erikseen, niin säästätte fyrkkaa ja vältytte monelta harmilta.

      Taloussanomat marraskuussa:
      http://www.taloussanomat.fi/tekniikka/2011/11/08/laajakaistatelevisio-tokkii--kuka-korvaa-hairiot/201116177/137

    • asiakas 2 viikkoa

      20 M liittymä ja viihde, 40e/kk. Ei minusta sinänsä paha hinta. Vaikka todellinen nopeus jäikin aika paljon alle, niin kokeilujakson aikana ei pahasti pikselöitynyt kuin muutaman kerran hetken ajan. MUTTA: digiboksi on onneton, ei ainuttakaan iltaa ettei olisi joutunut buuttaamaan vähintään kerran. Toimiessaankin ottaa komennot vastaan hitaasti ja käytettävyyteen ei ole satsattu paskan vertaa. Mitenkään erikoistahan ei tunnu olevan että markkinoille tulee keskeneräisiä tuotteita, mutta eikös elisa viihde ole ollut jo vuosia myynnissä? Ei paljon firman maine kiinnosta kun tällaisia tekeleitä myydään.

    • pettynyt.....

      ÄLÄ OTA ELISA VIIHDETTÄ!!!

      Itselläni pelkkää tappelua ja minulla on ollut Elisa Viihde kohta 2 vuotta (koska ei voi irtisanoa kun määräaikainen!!!!!!!!!!!) Netti pätkii koko ajan ja ties kuinka monta kertaa ollut yhteydessä Elisan tekniseen tukeen ja syyttivät minun tietokonetta, että siinä on vika! Netti pätkii ja on hidas (24 vaikka pitäisi olla 100!!!!) eikä toimi oikein mikään! Noh kohta taistelen itseni irti tästä paskasta!!!!

      ÄLÄ IKINÄ OTA ELISA VIIHDETTÄ!!!!!!!!

    • Pakkasherra

      Meillä on ollut elisa viihde nyt vajaan viikon ja toi valkonen digiboksi pätkii jatkuvasti. Tuli heti sellanen pien kusetuksen maku koko hommasta. Kaveri jolla tää elisa viihde on sanoi että oli hakenut liikkeestä jo kolmannen digiboksin. Nyt kuulemma toimii mutta kuinka kauan...

    • Hermot menny

      Meillä on ELISA KIIHDE ollut nyt 1,5 vuotta ja tappelua ollu alusta asti.
      Ei ole toiminut valkoinen eikä musta boksi kunnolla. En varmana enää ota kun eroon pääsen ja vaihtuu samalla myös koko pulju.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      298
      3325
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1349
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1044
    Aihe