Päällä mekko
musta
kaunis pitsinen.
On romantikko
hän synnynnäinen
mut
pukeutuu hän mustaan..
Vaik vasta on
hän
viisitoista kesäinen ?
On silmät
kajalista mustat !
Ja ilme niiden
jäinen torjuva..!
Älä lähelleni
tuu
se tuntuu sanovan.
Vaik vihtyy hän
luona kuolleiden
kivipaasien...
On sydän hällä
lempeä ja kaunis ...
Piilossa/alla
kaiken tuon synkkyyden.
Hän
Rakkautta kaipaa
ja ystävää
ken sanois hälle
sen..
Oot kallisarvoinen
ja ainutlaatuinen.
Sua kukaan
korvata ei voi.
Sä tyttö pitsimekkoinen.
http://www.youtube.com/watch?v=dgRseIolIKU&feature=related
Tyttö tuo !
8
192
Vastaukset
- *saaga*
olet mennyt tytön "
sisuksiin"
Näet muutakin kun tuon mustan
värin
epävarmuutta poistamassa
mä kuulun kuiteskin
joukkoon
"goottien"
herkän kauniisti
tuot sinun rakkautesi
ja hyväksymisesi
"jokainen ihminen on
laulun arvoinen"- Jääsydän >
On mulla iso
sydän...?!..;)
No oikeasti
ystäväpiirini
on laaja...
Ja monimuotoinen...!
Ja lapset
nuoret saavat
aina sijan
sydämessäni.
Oikeasti
nämä "myrtsit"
lapset
ovat niitä
kaikein herkimpiä
ja suloisia omina itsenään..
Ja monesti
tosi taiteellisia.
Murkku ikä on
vain niin synkkää
monelle.
että runostasi tuli mieleen oman tyttäreni murkkuikä
ja eräs hänen ystävättärensä. Kai halusi näyttää kovik-
selta mustissaan, en tiedä. Aika luoksepääsemättömältäkin
hän aina tuntui, kajalilla verhottujen silmiensä ja mustien
vaatteidensa kanssa.
Uskon, ettei hän loppujen lopuksi kuitenkaan ollut sitä
miltä näytti. En ole nyt vuosien jälkeen muistanut tyttärel-
täni kysyä hänestä mitään, pitääkin kysyä ovatko vielä yh-
teyksissä.
Runosi pohjana on kuitenkin se pikkuinen tyttö, joka meissä
kaikissa asuu - rakkauden ja hellyyden kaipuineen.
Kosketti siis sanomallaan.- Jääsydän >
Se mitä he
eniten kaipaa...
sen he
yrittää karkoittaa
luotaan.
Murrosikä
kaikkine mylleryksineen
ei ole helppo
kenellekkään.
Ja vielä vähemmän
heille
ketä elämä
on kaltoin kohdellut
jo alkaessaan.
Ja ehkä se voimakas
pukeutuminen
meikkaaminen
on vain kun hätä huuto
huomaa minut !
- ,
Herkin kaunein itsensä
siellä asustaa
nähdä itsensä ja
rakastaa
*****
Jääsydänkin voi olla herkin
rakkauskin tavallaan kovaa
kunhan se vain on rakkautta !
KIITOS : )- Jääsydän >
On pehmeää
mut ,kuka
löytää
sen..?
* ;;* *;; *
Kiitos kauniista sanoistasi...Pieni kapinallinen kai mussa asustaa..::))
- MissLuna^^
Kaunis runo :) Tälläinen biisi tuli mieleen ; http://www.youtube.com/watch?v=D5SvgdnLwfk , nätti biisi ja hienot kuvat :)
- Jääsydän >
Biisisi oli aika raju.. Viiltelyt..ja..!! Katsoin ohjelman heistä vasta tv;tä. Se oli järkyttävää kuultavaa..!
Mutta he ovat sairaita ihmisiä..Ja tarvitsevat asianmukaista hoitoa.
Mutta tuo ei liity mitenkään Gootti tai muihinkaan suuntauksiin joita nuoret "harrastavat".
Runoni tuli näistä tummiin pukeutuvista Fiksuista terveistä nuorista,yleensä hyvin herkistä ja älykkäistä "kapinallisista" !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752196- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1341434- 1451123
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673