Tyttö tuo !

Jääsydän >

Päällä mekko
musta
kaunis pitsinen.

On romantikko
hän synnynnäinen
mut
pukeutuu hän mustaan..

Vaik vasta on
hän
viisitoista kesäinen ?

On silmät
kajalista mustat !

Ja ilme niiden
jäinen torjuva..!

Älä lähelleni
tuu
se tuntuu sanovan.

Vaik vihtyy hän
luona kuolleiden
kivipaasien...

On sydän hällä
lempeä ja kaunis ...
Piilossa/alla
kaiken tuon synkkyyden.

Hän
Rakkautta kaipaa
ja ystävää
ken sanois hälle
sen..

Oot kallisarvoinen
ja ainutlaatuinen.

Sua kukaan
korvata ei voi.

Sä tyttö pitsimekkoinen.

http://www.youtube.com/watch?v=dgRseIolIKU&feature=related

8

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *saaga*

      olet mennyt tytön "
      sisuksiin"
      Näet muutakin kun tuon mustan
      värin
      epävarmuutta poistamassa
      mä kuulun kuiteskin
      joukkoon
      "goottien"

      herkän kauniisti
      tuot sinun rakkautesi
      ja hyväksymisesi
      "jokainen ihminen on
      laulun arvoinen"

      • Jääsydän >

        On mulla iso
        sydän...?!..;)

        No oikeasti
        ystäväpiirini
        on laaja...
        Ja monimuotoinen...!

        Ja lapset
        nuoret saavat
        aina sijan
        sydämessäni.

        Oikeasti
        nämä "myrtsit"
        lapset
        ovat niitä
        kaikein herkimpiä
        ja suloisia omina itsenään..

        Ja monesti
        tosi taiteellisia.

        Murkku ikä on
        vain niin synkkää
        monelle.


    • että runostasi tuli mieleen oman tyttäreni murkkuikä
      ja eräs hänen ystävättärensä. Kai halusi näyttää kovik-
      selta mustissaan, en tiedä. Aika luoksepääsemättömältäkin
      hän aina tuntui, kajalilla verhottujen silmiensä ja mustien
      vaatteidensa kanssa.

      Uskon, ettei hän loppujen lopuksi kuitenkaan ollut sitä
      miltä näytti. En ole nyt vuosien jälkeen muistanut tyttärel-
      täni kysyä hänestä mitään, pitääkin kysyä ovatko vielä yh-
      teyksissä.

      Runosi pohjana on kuitenkin se pikkuinen tyttö, joka meissä
      kaikissa asuu - rakkauden ja hellyyden kaipuineen.
      Kosketti siis sanomallaan.

      • Jääsydän >

        Se mitä he
        eniten kaipaa...
        sen he
        yrittää karkoittaa
        luotaan.

        Murrosikä
        kaikkine mylleryksineen
        ei ole helppo
        kenellekkään.
        Ja vielä vähemmän
        heille
        ketä elämä
        on kaltoin kohdellut
        jo alkaessaan.
        Ja ehkä se voimakas
        pukeutuminen
        meikkaaminen
        on vain kun hätä huuto
        huomaa minut !


    • ,

      Herkin kaunein itsensä
      siellä asustaa

      nähdä itsensä ja
      rakastaa

      *****
      Jääsydänkin voi olla herkin
      rakkauskin tavallaan kovaa
      kunhan se vain on rakkautta !
      KIITOS : )

      • Jääsydän >

        On pehmeää
        mut ,kuka
        löytää
        sen..?

        * ;;* *;; *

        Kiitos kauniista sanoistasi...Pieni kapinallinen kai mussa asustaa..::))


    • MissLuna^^
      • Jääsydän >

        Biisisi oli aika raju.. Viiltelyt..ja..!! Katsoin ohjelman heistä vasta tv;tä. Se oli järkyttävää kuultavaa..!
        Mutta he ovat sairaita ihmisiä..Ja tarvitsevat asianmukaista hoitoa.

        Mutta tuo ei liity mitenkään Gootti tai muihinkaan suuntauksiin joita nuoret "harrastavat".

        Runoni tuli näistä tummiin pukeutuvista Fiksuista terveistä nuorista,yleensä hyvin herkistä ja älykkäistä "kapinallisista" !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe