Olen 18 vuotias musiikkia harrastava poika. Äidilläni on muutaman kuukauden päästä synttärit, ajattelin antaa hänelle erikoisen lahjan. Meinasin että levytän kotona yhden hänen lempikappaleistaan ja annan sen cd-levyllä. Mitä te tuumaisitte jos saisitte samanlaisen lahjan?
lahja äidille
5
343
Vastaukset
- jos itse
.....ESITÄT sen kappaleen siis ihan itse!!!! - voi kun ihana ajatus, äitisi varmasti ilahtuu ikihyviksi ja säilyttää levyn kalleimpana aarteenaan - ja tämä siis ilman ironiaa.
Oikeesti hieno ajatus. Kadehdin äitiäs, ainakin ihan pikkusen.
PS. varaudu sitten siihen, että tuota levyä soitellaan aina kaikissa mahdollisissa tilaisuuksissa. Mä ainaskin esittäisin sitä kaikille - haluavat tai sitten eivät. - mielestä
tosi ihana idea, ihan tuli kyyneleet silmiin!
- äiti minäkin
Itsetehdyt lahjat ovat aina rakkaimpia.
Onpa mukavaa, että ikäiselläsi pojalla on noinkin hienoja ajatuksia ja ideoita.- äiti myös
Haikeutta.. Oma poikani muistaa jouluksi lahjoilla, yleensä pärisevillä koneilla. Hyvää tarkoittaa. Koneisiin en ole ihastunut.
Sinulla on ilmeisen hyvä suhde äitiisi ja lahjaidea hyvä.
- fghjklö
pikku veljeltäni vuosia sitten 25 vuotislahjaksi cd:n johon hän oli tallentanut mielimusiikkiani koko elämäni varrelta. Pieni tytön tylleröinen-kappaleesta (muistan edelleen että lauloin laulusta vain yhtä kohtaa "Taaapioo ja Tellervooo ja sinii piiika pieni.....") techno-jyskytykseen ja leevien melankoliaan ym.
Lahja oli aivan mahtava, kuuntelin sen silloin yksin silmät kiinni alusta loppuun ja tein oman elämäni aikamatkan nojatuolissa. Sitä lahjaa en unohda koskaan! En vain pysty sitä kuunnella itkemättä, niin paljon muistoja kätkee sen levyn kappaleet ja ennenkaikkea se että veljeni todella tiesi mistä pidän.
Levytä äidillesi useampia kappaleita!! Lahjasi tulee olemaan hänelle aarre.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992