Viemäri tukossa, hyvin menee

kednah

Nää on näitä riemuja...
Pe kahtelin jo että hitaasti laskee vesi porsliinissa.
La sitten tyttö tuli pyykkejä pesemään. Kas ketterää,kontrolli petti, keittiössä olisi voinut jo porskutella...

Eikä siinä kaikki.
Sivu/takkahuoneen ulko-ovi on jumittanut syksystä saakka. Laiska kun olen, en viitsinyt ruveta fiksaamaan.
Sitä pitää vaan rajusti tempaista.
No , näinhän tein. Löysin vain itseni selältäni lattialta, ovenkahva kourassani ja puolet oven paneleista...
Eihän tällaiselle voi muuta kun nauraa,)))

Paitsi jos saisi sen vessan toimimaan...

22

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Kun kerran on pakkasta, mene ja osta ämpäri. Ties mitä miesten vaivoja, jos alkaa lumihangessa kyykkimään. Itse puolestani olen ihmetellyt, kun paskakaivoja en ole tyhjennyttänyt täällä mökillä kahteenkymmeneen vuoteen. Taitaa olla suora putki jokeen...

Vaan siis ihminen kuvittelee, että on isokin hätä jos jääkaappi tai televisio hajoaa. Vetämätön vessa on kyllä tympeämpi kaikkinensa. Mikaelli Jacksoni oli keräillyt tuotoksiaan pulloihin. Sama vika Hovard Hughesilla. Outo homma, luulisi noin vrakkailla miehillä olleeen rahaa putkimiehen palkkaamiseen.

=DW=

• kednah

Eikös Hughes säilönyt päivän antimensa lasipurkkiin.
        Taisi joku amerikkalainen kirjoittaja Robbins siitä kertoakin...

Lumeen kuseminen en eettistä touhua.
        Etenkin jos osaa kirjoittaa.
        Naisilta tämä vaatii käärmemaista taitoa.
        Eikä se heitä juuri kiinostakkaan.

Naisilla pitää laittaa merkille keskittynyt katse, miehillä hullutteleva.

• hairioilmoitus
        kednah kirjoitti:

Eikös Hughes säilönyt päivän antimensa lasipurkkiin.
        Taisi joku amerikkalainen kirjoittaja Robbins siitä kertoakin...

Lumeen kuseminen en eettistä touhua.
        Etenkin jos osaa kirjoittaa.
        Naisilta tämä vaatii käärmemaista taitoa.
        Eikä se heitä juuri kiinostakkaan.

Naisilla pitää laittaa merkille keskittynyt katse, miehillä hullutteleva.

olet. Tekstistäsi paistaa totuus. Olet seurannut naista paskalla. Oletko koskaan harkinnut hakea apua ongelmaasi?
        Vielä pahempaa että olet tarkkailut miestä paskalla.

Huhhuh...mua pyörryttää :(

• kednah
        hairioilmoitus kirjoitti:

olet. Tekstistäsi paistaa totuus. Olet seurannut naista paskalla. Oletko koskaan harkinnut hakea apua ongelmaasi?
        Vielä pahempaa että olet tarkkailut miestä paskalla.

Huhhuh...mua pyörryttää :(

Enkä pidä sitä epäoiketettuna.
        Armeijassa ei muuta tehtykään.
        Reservialiupseerikoulussa meillä oli/75 kuusi pönttöä jonossa.
        Ilman väliseiniä.

Sotilas paskantaa siinä missä on.

Eikä meillä siinä suhteessa vaikeutta ollut.
        Kellä raikuvampi pieru, sen raikkaampi mieli.

• Nefer-täti

ja ennen Roomaakin oli yhteiskäymälät, hienoja laitoksia. Aikaansa siellä viettivät kuulumisia vaihtaen. Takamukset pyyhittiin orjatyövoimalla. Näin minua on informoitu.

• Luotain-56

Tuolla oli syksyllä niksipuolella sama ongelma puitavana ja konsti löytyi.Kaada pyttyyn hiukan konetiskiainetta ja anna vaikuttaa hetken.Sen jälkeen sangolla kuumaa vettä päälle.Pitäisi tehota!

• kednah

Pissiä voi jokainen pirauttaa hangen kätköön.
        Tummeman paperille. Mikä on lopulta aika järkevääkin.
        Sinne vaan luontoon, mistä molemmat ovatkin kotoisin...

• Rautakaupasta saa putkirassin pahempiin tukoksiin. Pienempiä olen saanut auki perinteisellä karhuimukupilla. Sopii tietty hiukan huonosti pyttykäyttöön vaan useamman iskun jälkeen yleensä aukeaa. Pidemmän päälle jossain vaiheessa hajoaa, mutta silti paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon halvempi kuin kutsua oikea putkies paikalle.

• mon.ni

vuodessa sinulla on tapana vetää vessaa? Vai onko monesti?

• Dorodea

No jo on vitsikästä porukkaa, mää tääl repsahtelen nauruun koko ajan :D Sieluni silmin näen Handen selällään, ovenkahva kourassa.. :)

• kednah

Ukkeli selällään, eihän tässä näin pitänyt käydä?

• Dorodea
        kednah kirjoitti:

Ukkeli selällään, eihän tässä näin pitänyt käydä?

Hämmästynyt ilme kasvoillaan, tuijottaa hän kattoon vaan :D Tyrmistynyt ilme suli nauruksi, joko siin selällään ollessa?

• henrji

muttei neuvoton

• O-V..

Kun Insinööris mies tekaisee viemärit, laskutikku sattu väärinväin käteen ja kaadot tuli vituralleen.
      Vastamäkeen ei kovin hyvin viemäri vedä. Varsinkin kun neljän tuuman putkeen ängetään viiden tuuman mälli.
      Kunnon rassaus ja vesipaine puhdistus putkelle, jos ei aukea niin paine/imu auto paikalle. Tähystää samalla putken ongelmat.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe