Huomenna Tapsa menee " Tartu mikkiin"- ohjelman nauhoituksiin :) Mun olis tehnyt mieli mennä seuraamaan sinne sitä ohjelman tekoa ( kiinnostais nimittäin samalla nähdä miten tollasia ohjelmia tehdään, kun en oo koskaan ollut yleisönä missään TV-ohjelmassa), mut ohjelman kotisivuilta luin ,että sinne otetaan vaan etukäteen ilmoittaneita ryhmiä mukaan, joten en nyt sitten sinne pääse. No onneks sen näkee sitten telkkarista ainakin. Huhtikuussa pitäis tulla tuon jakson ulos, kun kysyin sitä TV2:lta
Tartu mikkiin.......
3
338
Vastaukset
- et pääse sinne.
Meillä normaaleilla ihmisillä oliskin ollut tosi hauskaa seurata sun yltiöhurmioitunutta Tapsukan kannustusta. Olisitko osannut käyttäytyä siellä yhtään fiksummin kuin tällä palstalla.
Olisi ihan oikeasti ollut kiva nähdä millainen ihminen saa noin paljon sisältöä elämäänsä vanhasta keikkalaulajasta nimeltä T.Kansa.
Huom! nyt en siis hauku Tapsukkaa mitenkään, vaan olisin ollut puhtaasti utelias.......Se on kumma kun joidenkin täytyy aina haastaa riitaa vaikka mä kirjottaisin mitä. En kai mä sieltä nyt mitenkään oli erottunut kun olisin vaan katsellut ja kuunnellut niitten laulajien esiintymistä. Eikä tuossa ohjelmassa edes yleisöä niin kauheesti näytetäkkään ja hyvä niin, sillä mua olis kiinnostanut vaan nähdä miten tollasta ohjelmaa tehdään eikä että olisin saanut lärvini telkkariin.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Se on kumma kun joidenkin täytyy aina haastaa riitaa vaikka mä kirjottaisin mitä. En kai mä sieltä nyt mitenkään oli erottunut kun olisin vaan katsellut ja kuunnellut niitten laulajien esiintymistä. Eikä tuossa ohjelmassa edes yleisöä niin kauheesti näytetäkkään ja hyvä niin, sillä mua olis kiinnostanut vaan nähdä miten tollasta ohjelmaa tehdään eikä että olisin saanut lärvini telkkariin.
Mutta eihän se nyt ole uutta että sä et ymmärrä...
Sinä nyt vaan olet yksinkertaisesti(kirjaimellisesti)niin huvittava että sinusta saa vitsin väännettyä joka lähtöön :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294