Näyttää siltä, että altaan ylivuotoreiässäkin kasvaa jonkinlaista homeentapaista mömmöä, vaikka pesemmekin lavuaarit norm. kerran viikossa. Lavuaarista tai putkesta tulee vessaan inhottava, homemainen haju, jota emme saa pois putsaamalla hajulukon. Mietin, voiko itse lavuaarin sisusta olla likainen ja homeessa/paskassa, miten sen sitten saisi putsattua? Asiaanhan kuuluu, että lavuaari silikoonilla kiinni laattaseinässä...
Vastaukset 3
- 12+6
Jos wc-pontöstä puhut, niin ihmettelin itse kylppärissä tunkkaista hajua, vaikka puhdistan kaikki paikat säännöllisesti. Sitten yksi päivä kun pesin pönttöä sain päähäni suihkuttaa vettä täydellä teholla käsisuihkulla wc-pöntön sisäpuolelle "reunan alle". Voi elämäni mikä määrä mustaa mömmöä sieltä lähti irti!! Ei puhdista wc harjat kyllä kunnolla eikä aineetkaan. Nyt olen sitten kerran viikossa suihkuttanut sinne vettä samalla kun pesen kylppärin perusteellisemmin. Kannatta kokeilla, voi olla hajun syy. Niin ja lavuaarin ylivuoto aukko vaan likaantuu, ota käyttöön wc:lle oma astiaharja ja harjaa sillä koko alla, hanat myös ja tuo aukko kerran viikossa, niin alkaa olemaan puhtaampaa. Haju voi tulla myös ihan viemäristä, eli kannattaa viemäriaukon kansi ottaa pois ja putsata viemäri kunnolla, tämäkin kerran viikossa. Sinne nimittäin kertyy yllättävän nopeasti ällöttävää kuonaa :/
- hajulukon
..rikkonaisuutta jotenkin epäilisin
- pytyn mansetti
hajulukon kirjoitti:
..rikkonaisuutta jotenkin epäilisin
tai jonkun muun tiiviste on rikkonainen. Halpa pikakorjaus saniteettisilikoni vaikka työni puolesta suosittelen putkimiehen käyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412129Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234936Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78883
- 64871
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37847- 105808
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70705- 71571