Oletko kiinnostunut asettuman ehdokkaaksi eduskunta vaaleissa? Olet aktiivinen tällä palstalla,,,
Myös Päivi ...Solja...jne muut ehdokkaat: Jos kiinnostusta on ,KÄYKÄÄ VAALI TAISTOON.!Me äänestäjät siten päätämme.Nimittäin....olipa siellä kuka tahansa näistä ehdokkaista,niin eipä se juuri tälläistä
tavan"Lieksalaista kadun tallaajaa pahemmin hätkäytä.Töitä on niillä kellä on ja toisilla ei ole .
Mutta olisi mukava nähdä Televisioidusta eduskunnan istunnossa kerrankin joku LIEKSALAINEN edustaja äänessä...
niinkuin Kerttu....eikä vain istumassa siellä hiljaa rivissä.
Markku Korpinen
76
1256
Vastaukset
- ja uurnille
juuri näin lieksasta pitää olla useita ehdokkaita ja käydä reiluun vaalitaistoon eikä mollata ja lyödä lokaa toiselle,se ei hyödytä ketään....päinvastoin,rohkeasti tulevat ehdokkaat esiin,kansa päättää ja pulinat pois
- Hyvä Markku
Kannatan, meiltä kaksi ääntä.
- Tanhio-fani
Paras ajamaan Lieksan asiaa olisi palstoilla taannoin aktiivisesti kirjoitellut Tanhio Takatalvi. Ehdotan, että Tanhio eduskuntaan.
voi hyvänen aika sentään,kun en ole nuori ja nätti niin kuinka sitä sitten tälläinen "komia" nimittäin luanne.
Mutta mielestäni ei ole tarkeä se asia miten on sitten istumassa eduskunnassa kädet ristissä eikä mielestäni ole sekään asia,että niin alatyylistä keskustelua käytiin kuin tässä katsoessani eduskunnan työskentelyä TV ssä joten kun jopa täällä kaupunginvaltuutetulta edellytetään käyttäytymistapoja niin tuolla eduskunnassa oli joitakin rapatätiä, mutta todettakoon että tässä yhteydessä nostan hattua Heinäluomalle asiallisesta keskustelusta vaikka voimme muuten olla joissakin asioissa eri mieltä.
Aikanaan olen kyllä ollut mukana ja tiedän sen seikan millaisen loven se tekee omaan kukkaroon, mutta koitin olla kuitenkin asialla kuin naapurin sonni.
Kuten olette huomanneet olen melkoinen putsari tällä palstalla joten toivon,että keskustelu pysyy raameissa,mutta millaiset ajatukset Teillä olis tuon esityksen takana tälläiselle joutomiehelle, taisi olla vitsi ja haluatte hieman saada liikettä niveliiin ja keskustelua kylälle ja myöskin iloisia ilmeitä nyt se markku nousee uudelleen kehiin,juuri äsken katsoin tuota tähtitaivasta ja siellä oli kirkas sateliitti ja meni tuonne hieman etelään päin.
Jatketaan keskustelua ja millaisia kuvioita Lieksassa syntyy.Tärkeä on kuitenkin että nämä seudut pysyy asuttuna kun olen kerran tänne jäänyt minäkin ja olen oppinut varsinkin viime aikoina,näiden keskustelujen pohjalta,että monenlaista asiaa on ihmisillä ja toisaalla olen ihan aidosti joitakin asioita tuonut esiin joita olen kantapään kautta oppinut tuntemaan vaikka siperiassa en ole käynyt mutta Moskovassa kyllä ihan "pääkallopaikalla" Niin ja myös tuolla paikalla mitä tietä meidän tulisi kulkea se oli suurin kokemus elämän ja kuoleman ja sen kohtaamisessa missä on toivo elämän jatkuminen jossa ei ole kipua mitä nyt välillä tuntee kuka mitenkin.MK- sinä!
markkukorpinen kirjoitti:
voi hyvänen aika sentään,kun en ole nuori ja nätti niin kuinka sitä sitten tälläinen "komia" nimittäin luanne.
Mutta mielestäni ei ole tarkeä se asia miten on sitten istumassa eduskunnassa kädet ristissä eikä mielestäni ole sekään asia,että niin alatyylistä keskustelua käytiin kuin tässä katsoessani eduskunnan työskentelyä TV ssä joten kun jopa täällä kaupunginvaltuutetulta edellytetään käyttäytymistapoja niin tuolla eduskunnassa oli joitakin rapatätiä, mutta todettakoon että tässä yhteydessä nostan hattua Heinäluomalle asiallisesta keskustelusta vaikka voimme muuten olla joissakin asioissa eri mieltä.
Aikanaan olen kyllä ollut mukana ja tiedän sen seikan millaisen loven se tekee omaan kukkaroon, mutta koitin olla kuitenkin asialla kuin naapurin sonni.
Kuten olette huomanneet olen melkoinen putsari tällä palstalla joten toivon,että keskustelu pysyy raameissa,mutta millaiset ajatukset Teillä olis tuon esityksen takana tälläiselle joutomiehelle, taisi olla vitsi ja haluatte hieman saada liikettä niveliiin ja keskustelua kylälle ja myöskin iloisia ilmeitä nyt se markku nousee uudelleen kehiin,juuri äsken katsoin tuota tähtitaivasta ja siellä oli kirkas sateliitti ja meni tuonne hieman etelään päin.
Jatketaan keskustelua ja millaisia kuvioita Lieksassa syntyy.Tärkeä on kuitenkin että nämä seudut pysyy asuttuna kun olen kerran tänne jäänyt minäkin ja olen oppinut varsinkin viime aikoina,näiden keskustelujen pohjalta,että monenlaista asiaa on ihmisillä ja toisaalla olen ihan aidosti joitakin asioita tuonut esiin joita olen kantapään kautta oppinut tuntemaan vaikka siperiassa en ole käynyt mutta Moskovassa kyllä ihan "pääkallopaikalla" Niin ja myös tuolla paikalla mitä tietä meidän tulisi kulkea se oli suurin kokemus elämän ja kuoleman ja sen kohtaamisessa missä on toivo elämän jatkuminen jossa ei ole kipua mitä nyt välillä tuntee kuka mitenkin.MKEi ollut kyse missikisoista,vaan ehdokudesta.Äänestäjät päättää sitten...
- PERKELE!
Ja Perkele...jos tulette valituiksi,niin älkää osallistuko mihinkään ylimääräiseen valiokunta toimintaan,koska
se on sitten pois eduskunta työstä,eli Lieksalaisen/Lieksan kaupunkin asian toimesta pois.
Mutta jos kuitenkin osallistutte,(saahan siitäkin palkkion)niin olkaa siitä huolimatta mukana kaikissa Televisioitavissa istunnoissa ja olkaa ÄÄNESSÄ.
Puhukaa vaikkka puuta heinää,kunhan mainitsette sanan LIEKSA .
Siis puhukaa...tanssikaa... huutakaa...olkaa erimieltä/samaa mieltää...
Silloin me Lieksan ehdokkaan äänestäjät ollaan tyytyväisiä. - vitsi
Eikös se vitsiketju ollut tuolla alempana. Hehhee hehhee
- kiniku
Ihanko tosissaan työ höyryyttä.
Kuule minäkin höyrysin viime yönä mitä lienee mummotautiko minussa, katsoin aamulla olenko ollut jossakin muotoleikkauksessa, mutta parta kasvaa ja tuo öinen lasti lähti ihan helposti. mutta silimät ne kostu vasta pihalla tuossa pitkien pellavien etsinnässä ulkona.
Mutta millaisia ajatuksia aika mukavaa nyt tuo "paikallisosasto" sitten puntaroi kun täällä jo kehiin heitetään vanhaa maskottia,
Niin tuosta tulikin tuo "kotti" mieleen tietääkö kukaan mitä se tarkoittaa?
Noo nyt on palveluksen aika,eli maata pano säännöllistä touhua.niin jaksaa vanhakin vaikka tanssia jos vain raajat saksaa ihan kuin nuorena, MKmarkkukorpinen kirjoitti:
Kuule minäkin höyrysin viime yönä mitä lienee mummotautiko minussa, katsoin aamulla olenko ollut jossakin muotoleikkauksessa, mutta parta kasvaa ja tuo öinen lasti lähti ihan helposti. mutta silimät ne kostu vasta pihalla tuossa pitkien pellavien etsinnässä ulkona.
Mutta millaisia ajatuksia aika mukavaa nyt tuo "paikallisosasto" sitten puntaroi kun täällä jo kehiin heitetään vanhaa maskottia,
Niin tuosta tulikin tuo "kotti" mieleen tietääkö kukaan mitä se tarkoittaa?
Noo nyt on palveluksen aika,eli maata pano säännöllistä touhua.niin jaksaa vanhakin vaikka tanssia jos vain raajat saksaa ihan kuin nuorena, MKTäällä kun on heitetty nimiä esiin niin jopa kummaa minulle on tullut ihan eri palsta ja kun sinne kirjoitin niin johan alkaa räksätys kun mainitsin jotain nyt ei kohta siellä riitä tuo mainitsemani tusina hyökkäysvaunuja nyt tulee jo kohta sarjatulta ohjuksilla kohtaani mutta osuuvatko nuo sitten tietävästi nuo henkilöt eivät ole niitä henkilöitä jotka ovat armeijan käyneet vaan tulevat vyöryen kohti, mulla on kotona koulun entinen mankeli sitähän nuo henkilöt ovat kenties käyttäneet he he.MK
- Voe woe
Täällä kun on heitetty nimiä esiin niin jopa kummaa minulle on tullut ihan eri palsta ja kun sinne kirjoitin niin johan alkaa räksätys kun mainitsin jotain nyt ei kohta siellä riitä tuo mainitsemani tusina hyökkäysvaunuja nyt tulee jo kohta sarjatulta ohjuksilla kohtaani mutta osuuvatko nuo sitten tietävästi nuo henkilöt eivät ole niitä henkilöitä jotka ovat armeijan käyneet vaan tulevat vyöryen kohti, mulla on kotona koulun entinen mankeli sitähän nuo henkilöt ovat kenties käyttäneet he he.MK
Hai!
Kuules Markus!
Taisi olla ihan piloillaan tehty tuo aloitus jotta kansa saa hupia!
Elä ota ihteesi huumorilla höystetyy sanailua!
Tv:Kuotta, syvissä vesissä mietiskelevä kissantukkien stylisti. - iinesseri
Täällä kun on heitetty nimiä esiin niin jopa kummaa minulle on tullut ihan eri palsta ja kun sinne kirjoitin niin johan alkaa räksätys kun mainitsin jotain nyt ei kohta siellä riitä tuo mainitsemani tusina hyökkäysvaunuja nyt tulee jo kohta sarjatulta ohjuksilla kohtaani mutta osuuvatko nuo sitten tietävästi nuo henkilöt eivät ole niitä henkilöitä jotka ovat armeijan käyneet vaan tulevat vyöryen kohti, mulla on kotona koulun entinen mankeli sitähän nuo henkilöt ovat kenties käyttäneet he he.MK
Eläkä luimuile. Taas alko se ihme akottelu. Naisetko ne sinut linkosi vara vara henkilöksi. Vai mistä se lenkkari puristaa.
iinesseri kirjoitti:
Eläkä luimuile. Taas alko se ihme akottelu. Naisetko ne sinut linkosi vara vara henkilöksi. Vai mistä se lenkkari puristaa.
Mikä ihme se on jos pari ihmistä laittaa vehkeet linkoustyyliin.Minun kohdalla se tapahtu tuon sotavuosien jälkeen kun matti isäni alko rykimään tuata akkaansa kohti, no siitä sain alkuni ja synnyin aikanaan ihan seinäjoella hieman yliaikaisena suurena möykkynä,lääkäri oli jo sanonut vie Martti akkas seinäjoelle ennenkuin poijaalle kasvaa viikset..Sairaala lasku oli niin suuri sitten,että varsa piti talosta myydä, sittä toiset kersat sitten nalijaalemaha jotta olsi se hevoonen ollu parempi taloos kuin minä.
Jotta lenkkari puristaa katsotaan milloin kuvataan kun toliaalin matkalaukun kanssa kesällä.
Mutta niinku näet niin akkoja on ollu olemassa ja tuloo olemaha jotka ei ole mitään nirppanokkia ne voisivat laittaa oikein sulkahatun päähän niin voisi lapset laulaa on meillä nasta täti.. MK
Mutta keskustellaan nyt oikeista asioosta vai eikö niistä sulla ole kirjoittaja sanottavaa.Voe woe kirjoitti:
Hai!
Kuules Markus!
Taisi olla ihan piloillaan tehty tuo aloitus jotta kansa saa hupia!
Elä ota ihteesi huumorilla höystetyy sanailua!
Tv:Kuotta, syvissä vesissä mietiskelevä kissantukkien stylisti.Kyllä sitten saavat mitä haluavat, ymmärrän varsin hyvin asian.Mutta totta toinen puoli. MK
- liep ska
Mikä ihme se on jos pari ihmistä laittaa vehkeet linkoustyyliin.Minun kohdalla se tapahtu tuon sotavuosien jälkeen kun matti isäni alko rykimään tuata akkaansa kohti, no siitä sain alkuni ja synnyin aikanaan ihan seinäjoella hieman yliaikaisena suurena möykkynä,lääkäri oli jo sanonut vie Martti akkas seinäjoelle ennenkuin poijaalle kasvaa viikset..Sairaala lasku oli niin suuri sitten,että varsa piti talosta myydä, sittä toiset kersat sitten nalijaalemaha jotta olsi se hevoonen ollu parempi taloos kuin minä.
Jotta lenkkari puristaa katsotaan milloin kuvataan kun toliaalin matkalaukun kanssa kesällä.
Mutta niinku näet niin akkoja on ollu olemassa ja tuloo olemaha jotka ei ole mitään nirppanokkia ne voisivat laittaa oikein sulkahatun päähän niin voisi lapset laulaa on meillä nasta täti.. MK
Mutta keskustellaan nyt oikeista asioosta vai eikö niistä sulla ole kirjoittaja sanottavaa.Niin et naisekko ne siut takariville linkosi. Ja siit tuo pahaolo olis tullut. Kuulin vaan marttakerhossa tämmöstä tuossa mennävikolla yhes kokouksessa
liep ska kirjoitti:
Niin et naisekko ne siut takariville linkosi. Ja siit tuo pahaolo olis tullut. Kuulin vaan marttakerhossa tämmöstä tuossa mennävikolla yhes kokouksessa
Olen poistunut taka-alalle aivan omasta syystä joka on kansan tahto tuolla vaaliuurnilla.mutta kuitenkin myös sellaisten tahojen tähden, jotka antoivat minulle katkeran kalkin, eli petettiin mutta siinä rytäkässä on jotkut lähteneet ja katsotaan mitä vielä valtuustosalissa tapahtuu.
Mutta olen sanonut ja sanon jo aikaisemmin pienemmällä äänimäärällä on ohitse hiidetty ja vastoin ohjeita ja varsinkin jos on nainen kyseessä niin voinee saada useamman luottamustoimen.
Olen kuitenkin siitä asiasta huolestuntu tuleeko asiat hoidettua.voi siis tuo kyseinen kerho.Kuuntelen joskus radiosta kun ukot juttelee mitä siellä kerhossa tapahtuu joten onko tarina sitten täältä tehty? he he
Nyt on tulossa jopa seurakuntavaalit joskus on pyydetty ehdokkaaksi ja onko sitten joku taho niin pyhä jotta olivat todenneet minua ei sitten ehdokkaaksi tuon tämän asian esiin vaikka menis viimeiset siemenperunat. MK- Kesälieksalainen
Mutta keskustellaan nyt oikeista asioosta vai eikö niistä sulla ole kirjoittaja sanottavaa.Sano nyt rehellisesti, miten ihmeessä poika Pohjanmaalta on Lieksaan joutunut ja niinkin kauan jaksanut tätä kituliasta kansaa? Siellä osataan vaan puukottaa selkään ja keljuilla ja päin naamaa.
Lieksa on ihan kiva paikkakunta, kun sieltä sais ihmisistä pois hirveän kateuden ja pahansuopaisuuden. Kirjoittelet paljon ja mielelläsi, en jaksa kaikkia kirjoituksiasi edes lukea,
mutta olet rohkea, kun uskallat sen tehdä. Tunnetko Lieksaa jo, siellä latistetaan ihminen helposti lattian rakoon. Olet sitkeä sissi. - hehhuli hei
Kesälieksalainen kirjoitti:
Sano nyt rehellisesti, miten ihmeessä poika Pohjanmaalta on Lieksaan joutunut ja niinkin kauan jaksanut tätä kituliasta kansaa? Siellä osataan vaan puukottaa selkään ja keljuilla ja päin naamaa.
Lieksa on ihan kiva paikkakunta, kun sieltä sais ihmisistä pois hirveän kateuden ja pahansuopaisuuden. Kirjoittelet paljon ja mielelläsi, en jaksa kaikkia kirjoituksiasi edes lukea,
mutta olet rohkea, kun uskallat sen tehdä. Tunnetko Lieksaa jo, siellä latistetaan ihminen helposti lattian rakoon. Olet sitkeä sissi.Sissiltä omakehu.
Kesälieksalainen kirjoitti:
Sano nyt rehellisesti, miten ihmeessä poika Pohjanmaalta on Lieksaan joutunut ja niinkin kauan jaksanut tätä kituliasta kansaa? Siellä osataan vaan puukottaa selkään ja keljuilla ja päin naamaa.
mutta olet rohkea, kun uskallat sen tehdä. Tunnetko Lieksaa jo, siellä latistetaan ihminen helposti lattian rakoon. Olet sitkeä sissi.Olen aikanaan jossakin lehdessä todennut että täytän kylähullun paikan,
Kylähullu on henkilö joka tuo asiat julki ja hänellä on jopa jonkun artikkelin mukaan luovuutta jossakin järjestetään jopa kylähullupäiviä ja valitaan vuoden kylähullu hän voinee olla joku kylän ideoija kehittäjä jopa.
Miksikö sitten yleensä Pohjois-Karjalaan saimme kumpikin työpaikan aikanaan Liperistä ja sitten uusien asioiden oppiminen ja urakehitys Lieksaan ja edesmennyt vaimoni oli Juuasta ja siellä meillä on "villa ainola ja huvipursi" Nyt on uusi kumppani aito Lieksalainen.
Mutta kyllä ne puukotukset tapahtuu nykyisin tääläpäin ja enemmän puukkoja käytetään Suomessa kuin noita tuliaseita kuulin radiosta juuri väkivallan välineenä, mutta henkistä puukotusta täällä jotkut harrastaa nimimerkintakaa.
Tuohon latistamiseen on arvioni siihen ei pidä suostua.MK- Möly-Taano
Olen aikanaan jossakin lehdessä todennut että täytän kylähullun paikan,
Kylähullu on henkilö joka tuo asiat julki ja hänellä on jopa jonkun artikkelin mukaan luovuutta jossakin järjestetään jopa kylähullupäiviä ja valitaan vuoden kylähullu hän voinee olla joku kylän ideoija kehittäjä jopa.
Miksikö sitten yleensä Pohjois-Karjalaan saimme kumpikin työpaikan aikanaan Liperistä ja sitten uusien asioiden oppiminen ja urakehitys Lieksaan ja edesmennyt vaimoni oli Juuasta ja siellä meillä on "villa ainola ja huvipursi" Nyt on uusi kumppani aito Lieksalainen.
Mutta kyllä ne puukotukset tapahtuu nykyisin tääläpäin ja enemmän puukkoja käytetään Suomessa kuin noita tuliaseita kuulin radiosta juuri väkivallan välineenä, mutta henkistä puukotusta täällä jotkut harrastaa nimimerkintakaa.
Tuohon latistamiseen on arvioni siihen ei pidä suostua.MKEi Lieksan valtuusto tai muutkaan päättävät elimet tarvitse'
joukokärnämäistä' henkilöä säheltämään asioiden hoidossa! hehhuli hei kirjoitti:
Sissiltä omakehu.
En ollut kirjoittaja joka totesi olet sitkeä sissi.
Todella ilmeisesti se joskus havaittiin kun kertausharjoituksiin kutsuttiin sissiryhmän vetäjäksi vaikka armeija koulutus oli toinen aikanaan ja kertaus ,mutta tapaturma laskettelussa sitten vapautti siitä tehtävästä.MKMöly-Taano kirjoitti:
Ei Lieksan valtuusto tai muutkaan päättävät elimet tarvitse'
joukokärnämäistä' henkilöä säheltämään asioiden hoidossa!Siksi on tärkeää ,ettei olla liitymässä Joensuuhun.Mutta kyllä noita säheltäjiä löytyy muistakin henkilöistä nykyisin kuin jos tarkoitat minua lyödä nimimerkin takaa raukkamaisesti.MK
- saddam hus poikkee
Möly-Taano kirjoitti:
Ei Lieksan valtuusto tai muutkaan päättävät elimet tarvitse'
joukokärnämäistä' henkilöä säheltämään asioiden hoidossa!Eikös nämä ole siirrettykin taustakuoroon laulamaan. Tietoni mukaan asioiden hoidossa ei enää toimi näitä säheltäjiä.
saddam hus poikkee kirjoitti:
Eikös nämä ole siirrettykin taustakuoroon laulamaan. Tietoni mukaan asioiden hoidossa ei enää toimi näitä säheltäjiä.
ainakin osaat suorastaan vittuilla joten taidat tietää asioista juntaryhmän taholta.
Mutta sen sanon olen kuitenkin vaikka mitä niin osaan laulaa jopa solistina ihan oikeasti MK- päivänpähkinä
Olen aikanaan jossakin lehdessä todennut että täytän kylähullun paikan,
Tuohon latistamiseen on arvioni siihen ei pidä suostua.MKVoi,Markku kulta,älä masennu näistä hölö-mölö kirjoituksista.Jatka vain entiseen malliin.
Muista,että kateus vie kalatkin vedestä,siis kateellisten puhetta eli kirjoitusta.
Ja laula vain jatkossakin. päivänpähkinä kirjoitti:
Voi,Markku kulta,älä masennu näistä hölö-mölö kirjoituksista.Jatka vain entiseen malliin.
Muista,että kateus vie kalatkin vedestä,siis kateellisten puhetta eli kirjoitusta.
Ja laula vain jatkossakin.Pähkinät loppu "rariosta" juuri ja myös kotoa , vein oraville ja linnuille loput.
Tietysti nyt on ihan muusta syystä jopa surua,Eläimet ovat oleet perheenjäseniä ja nyt sitten yli 16 vuotta meillä olut kilpikonna kuoli eilen josta oli aikanaan juttu lehdessä "Elän konnien kanssa" mutta toinen on vielä jäljellä reippaana, muuten nuo luontokappaleet voivat olla myös mustasukkaisia ja näykkiä toisiaan.tunnistavat vaikkei jatkuvasti ole läsnä jos on hoitanut aikaisemmin.
Muuten olin eilen synttäreillä ja hyvä meininki lauloimme ja ei tarvinnut edes miehille lasikantista laulukirjaa.
Muuten huomasin noista kirjoituksista,että taas kohde hieman muuttu toiseen EX valtuutettua ryöpytetään en ole lukenut kirjoitusta joten en tiedä syytä.
Tunnen aika hyvin jo Lieksalaiset ja tyylin oikein mukavaa elän täällä mukava harrastaa ja välillä hieman riemu repii ja lähären kulukemaha, eli taas matkalle viroon Hea Reisi eli hyvää matkaa otan tuon epävirallisen abieluksen mukaan. Tuli mieleen matkasta nyt matka on
2 luokka yksin kun lähtee sanovat se on 1 luokan matka mitäs sanotte? MK- ratto-rita
ainakin osaat suorastaan vittuilla joten taidat tietää asioista juntaryhmän taholta.
Mutta sen sanon olen kuitenkin vaikka mitä niin osaan laulaa jopa solistina ihan oikeasti MKMinä olen kuullut kyllä kyseisen henkilön laulavan ja mielipiteeni on se että sopii hyvin mansikkamaan laitan äänellään rastaita karkoittamaan!
ratto-rita kirjoitti:
Minä olen kuullut kyllä kyseisen henkilön laulavan ja mielipiteeni on se että sopii hyvin mansikkamaan laitan äänellään rastaita karkoittamaan!
Ompa todella hauska juttu tuo rastaitten karkotus äänelläni.
Sitäkö varten jotkut opiskelevat jopa oopperalaulajaksi ja minunkin opettajina niitä on ollut joten kyllä noiden kuntien rahat musiikkiopiston osalta ja minun koulutukseen laulutunneilla on varmaan sinun mielestä turhaa.
Mutta tule näyttämään taitosi valtakunnallisesti ovatko siellä erehtyneet minun suosimisessa laulajana.
Muuten aikanaan laitoin kovaäänisen puutarhaan ja marjat kasvoi ja rastaita ei ollut vaikka olavi virtaa ja anita välkkiä ja Hiski salomaata ja Mauno Kuusistoa tuli radiosta ja joskus lauloin itse pellolla ja naapuri yhtyi kuoroon kun tuli jotain hengellistä laulua.
Mutta laulu on runo ja sitä pitäisi osata tulkita ja siitä sain kiitosta Mikkelissä kun voitin valtakunnallisen kisan aikanaan jotta sille minä itte minä heh hehMK- rullit
Pähkinät loppu "rariosta" juuri ja myös kotoa , vein oraville ja linnuille loput.
Tietysti nyt on ihan muusta syystä jopa surua,Eläimet ovat oleet perheenjäseniä ja nyt sitten yli 16 vuotta meillä olut kilpikonna kuoli eilen josta oli aikanaan juttu lehdessä "Elän konnien kanssa" mutta toinen on vielä jäljellä reippaana, muuten nuo luontokappaleet voivat olla myös mustasukkaisia ja näykkiä toisiaan.tunnistavat vaikkei jatkuvasti ole läsnä jos on hoitanut aikaisemmin.
Muuten olin eilen synttäreillä ja hyvä meininki lauloimme ja ei tarvinnut edes miehille lasikantista laulukirjaa.
Muuten huomasin noista kirjoituksista,että taas kohde hieman muuttu toiseen EX valtuutettua ryöpytetään en ole lukenut kirjoitusta joten en tiedä syytä.
Tunnen aika hyvin jo Lieksalaiset ja tyylin oikein mukavaa elän täällä mukava harrastaa ja välillä hieman riemu repii ja lähären kulukemaha, eli taas matkalle viroon Hea Reisi eli hyvää matkaa otan tuon epävirallisen abieluksen mukaan. Tuli mieleen matkasta nyt matka on
2 luokka yksin kun lähtee sanovat se on 1 luokan matka mitäs sanotte? MKOnhan siinä ihme isäntä henkseleitään paukuttelemaan. Ei ole kuulkaa rasittavampaa palstaa, kuin lukea tuollaisia itsekehu tekstejä. Nykyisellään jatkossa tulen ohittamaan kaikki ko. henkilön tekstit.
- heh hohoi
Sitäkö varten jotkut opiskelevat jopa oopperalaulajaksi ja minunkin opettajina niitä on ollut joten kyllä noiden kuntien rahat musiikkiopiston osalta ja minun koulutukseen laulutunneilla on varmaan sinun mielestä turhaa.
Mutta tule näyttämään taitosi valtakunnallisesti ovatko siellä erehtyneet minun suosimisessa laulajana.
Muuten aikanaan laitoin kovaäänisen puutarhaan ja marjat kasvoi ja rastaita ei ollut vaikka olavi virtaa ja anita välkkiä ja Hiski salomaata ja Mauno Kuusistoa tuli radiosta ja joskus lauloin itse pellolla ja naapuri yhtyi kuoroon kun tuli jotain hengellistä laulua.
Mutta laulu on runo ja sitä pitäisi osata tulkita ja siitä sain kiitosta Mikkelissä kun voitin valtakunnallisen kisan aikanaan jotta sille minä itte minä heh hehMKKyllä se äänesi on samanlaista kuin kollikatilla jonka hännästä vedetään lujaa!
- jpx vidio
Mutta laulu on runo ja sitä pitäisi osata tulkita ja siitä sain kiitosta Mikkelissä kun voitin valtakunnallisen kisan aikanaan jotta sille minä itte minä heh hehMKJos mestaruuksia lauletaan siten, että sarjassa on vain muutama ukko laulamassa , niin millon vaan uskallan sen tehä. Se että siitä lystistä pitää maksaa järjestäjälle, saa naurunkyyneleet silmiin. Vaan ohan se metka tapa harrastaa. Nimenomaan harrastaa.
Luin jostakin aikoinaan, että saavutus on mitalli, mutta ylpeys ja itsekehu himmentää sen. Sopii vallanhyvin ed. mainittuun. - kara 11
jpx vidio kirjoitti:
Jos mestaruuksia lauletaan siten, että sarjassa on vain muutama ukko laulamassa , niin millon vaan uskallan sen tehä. Se että siitä lystistä pitää maksaa järjestäjälle, saa naurunkyyneleet silmiin. Vaan ohan se metka tapa harrastaa. Nimenomaan harrastaa.
Luin jostakin aikoinaan, että saavutus on mitalli, mutta ylpeys ja itsekehu himmentää sen. Sopii vallanhyvin ed. mainittuun.Tuossa kehutussa mitallissa oli kolessa sarjassa 11 laulajaa.
rullit kirjoitti:
Onhan siinä ihme isäntä henkseleitään paukuttelemaan. Ei ole kuulkaa rasittavampaa palstaa, kuin lukea tuollaisia itsekehu tekstejä. Nykyisellään jatkossa tulen ohittamaan kaikki ko. henkilön tekstit.
On sitten niinkin,että noita henkseleitä tehdään killinkoskella läheltä syntymäkotia.
Mutta on sulla vaikiaa kun otsikossa lukee nimeni niin tiedät varsin hyvin,että juttu lentää.MK- GAUDET
On sitten niinkin,että noita henkseleitä tehdään killinkoskella läheltä syntymäkotia.
Mutta on sulla vaikiaa kun otsikossa lukee nimeni niin tiedät varsin hyvin,että juttu lentää.MKTAQUEANT COLLOQUIA EFFUGIAT RISUS HIC LOCUC
EST UMBI MORS GAUDET SUCCURRERE VITAE.
???? - no combrendo
GAUDET kirjoitti:
TAQUEANT COLLOQUIA EFFUGIAT RISUS HIC LOCUC
????Yhttyy etellisseen!
no combrendo kirjoitti:
Yhttyy etellisseen!
Olipa ihan Lieksalaisittain oikein nesteiden sekoittamaa.
- Gaudet
Olipa ihan Lieksalaisittain oikein nesteiden sekoittamaa.
Taisi mennä Makelta sormi suuhun. Nyt ei kaikki kaikkessa taija tietääkään mistä on kyse. Senverran vinkataan ett se on latinaa.
Gaudet kirjoitti:
Taisi mennä Makelta sormi suuhun. Nyt ei kaikki kaikkessa taija tietääkään mistä on kyse. Senverran vinkataan ett se on latinaa.
functio laesa,faeces fokus furunnkkeli funktiokato.
Terveisin MK- Gaudet
functio laesa,faeces fokus furunnkkeli funktiokato.
Terveisin MKJos suomentasit ekaksi tuon ylemmän. Tuo Hea on kopioitu lääkärinlausunnosta ja yskänlääkepullosta.
Gaudet kirjoitti:
Jos suomentasit ekaksi tuon ylemmän. Tuo Hea on kopioitu lääkärinlausunnosta ja yskänlääkepullosta.
Hea- hyvä, erinomainen Eesti Viro
Head ööd MK- toka luokka
Hea- hyvä, erinomainen Eesti Viro
Head ööd MKSuomenna tuo teksti eläkä venkoile. Pitäähän tuon verran latinaa osata perussuomalaisenkin.
toka luokka kirjoitti:
Suomenna tuo teksti eläkä venkoile. Pitäähän tuon verran latinaa osata perussuomalaisenkin.
Mitä sinulle vastasin latinaksi tekstissä. Jotain osaan ja muistan kouluajoilta.
Nyt toivotin viron kielellä hyvää yötä- head ööd- kerikepu
Mitä sinulle vastasin latinaksi tekstissä. Jotain osaan ja muistan kouluajoilta.
Nyt toivotin viron kielellä hyvää yötä- head öödEi osaa vastata ees selvään kysymykseen. Hyvin joutaa koko puolue lopettaa.
kerikepu kirjoitti:
Ei osaa vastata ees selvään kysymykseen. Hyvin joutaa koko puolue lopettaa.
Vastaus toimintahäiriö,ulostus,pesäke ,paise.Tasonlasku
- hehöhörö
Vastaus toimintahäiriö,ulostus,pesäke ,paise.Tasonlasku
Hah hah hah hah hah hah haaa
- kara joker
GAUDET kirjoitti:
????Avita ja suomenna tuo. Markku ulvoo tuolla, ettei kohta nukuttua saa koko kylä.
- kolmas luokkalainen
GAUDET kirjoitti:
????Joo ,, jotakin elämisestä , kuolemasta puhe vaietkoon,,palvella elämää... Sorry no yritys ainakin liekkö sinne päin...
- Gaudet
kolmas luokkalainen kirjoitti:
Joo ,, jotakin elämisestä , kuolemasta puhe vaietkoon,,palvella elämää... Sorry no yritys ainakin liekkö sinne päin...
Katohan ei paha.Oikiastaan hyvä alku. Jatka opintoja. Mutt annetaanhan Korpisen yrittää, kun se tietää kaiken. Kuulema euroopan viisain mies ainahin Belgiaan saakkaa. ??? Ja nyt ei tarvii kepukonstei käyttää eli vastaus tai oo hiljaa.
heh hohoi kirjoitti:
Kyllä se äänesi on samanlaista kuin kollikatilla jonka hännästä vedetään lujaa!
aika korkealle pääsin laulamaan kun eräs nainen vetäisi "hännästä" MK
jpx vidio kirjoitti:
Jos mestaruuksia lauletaan siten, että sarjassa on vain muutama ukko laulamassa , niin millon vaan uskallan sen tehä. Se että siitä lystistä pitää maksaa järjestäjälle, saa naurunkyyneleet silmiin. Vaan ohan se metka tapa harrastaa. Nimenomaan harrastaa.
Luin jostakin aikoinaan, että saavutus on mitalli, mutta ylpeys ja itsekehu himmentää sen. Sopii vallanhyvin ed. mainittuun.Katsohan tuolla kultakurkkukisojen semifinaalissa ja alkukarsinnoissa miten paljon on laulajia osallistunut mihinkin sarjaan toissa vuonna menestyin viiden miehen joukkoon sarjassani Suomessa semifinaalissa oli muistaakseni 50. ja satoja alkukilpailuissa.
Mutta onnittelen näitä Lieksalaisia jotka ovat menestyneet ja myöskin niitä jotka uskaltavat heittäytyä harrastukseen ja viimeksi kuulin taas uutta kykyä josta kuulemme vielä.
Mutta kullä on teillä paha olo minun menestymisestä joten solvausta riittää MK
- Kiinnostaako?
Niin Markku...Harmi vain,ettei muut Lieksalais kansanedustaja ehdokkaat ole vielä
löytäneet tänne palstalle,,,sinulle siis piste!- taakkasa kullakin
Mikä v...... kansanedustajaehokas. Siis kuka Ei kai Korpinen oo ehokkaaksi ilmottautunut,
- oo ei
taakkasa kullakin kirjoitti:
Mikä v...... kansanedustajaehokas. Siis kuka Ei kai Korpinen oo ehokkaaksi ilmottautunut,
ei ole,mutta on kysytty.
- sademetsän rölli
oo ei kirjoitti:
ei ole,mutta on kysytty.
Melekosen joukkotuhoaseen puoluejohto laukasi kun pittää keskustapuolueelle ehokkaatkin ongelmajätelaitoksen poistoputkesta virottaa.
- kehuoma
Ohan omakehu
sademetsän rölli kirjoitti:
Melekosen joukkotuhoaseen puoluejohto laukasi kun pittää keskustapuolueelle ehokkaatkin ongelmajätelaitoksen poistoputkesta virottaa.
Mutta sinä henkilö joka toteat minun olevan ongelmajätettä, missä on sinun ihmisyys?
kyllä odottaisin jotain sentään ihmiseltä olevan järkeä.
Ongelma on sinulla kaikella ystävyydellä vielä nyt mutta älä toista tuota enää, vaikka olenhan todella kyllästetty jo monessa liemessä.joten siltä osin tuo voinee pitää paikkansa.
Odotan kuitenkin järkevyyttä koska olen ihan tavan taaplaaja ja en ole kenenkään toimesta asetettu ehdokkaaksi vaikka täällä sellaisia asioita on huumorilla jopa esitetty.MKkehuoma kirjoitti:
Ohan omakehu
JOskus olen kuullut sanottavan kun jollakin ei ole sanottavaa,,tyhjät tynnyrit kolisevat enemmänMK
oo ei kirjoitti:
ei ole,mutta on kysytty.
On tässä vuosien varrella ja jotkut henkilöökohtaisesti ja täällä huumorimielellä eri puolueista.
Mulla kun oli aikanaan vaatteet M kokoa siten nyt L sen jälkeen tulee xl xxl ja sitten tulee skdl, joten pitää hieman pitää huolta jopa itsestä kävin tuolla Vänskän luentoa kuuntelemassa.
Muuten kiitos naapurille Esko Lapille sekä Aulis Korpelaiselle omasta osuudestanne sekä muille lahjoittajille tuosta tuolista jolle varmaan löytyy käyttöä.MKNiin ensiksi en ole ehdokas mutta totean ,että toiset käyttää noita juoksupoikia jotka saavat jopa leipäpalan ehdokkaan kädestä noin kuvainnollisesti sanottuna ja tämä ryhmä sitten parjaa ja haukkuu kaiken liikkuvan ja en ole jäänyt osattomaksi.MK
- ulostusantiasi
Niin ensiksi en ole ehdokas mutta totean ,että toiset käyttää noita juoksupoikia jotka saavat jopa leipäpalan ehdokkaan kädestä noin kuvainnollisesti sanottuna ja tämä ryhmä sitten parjaa ja haukkuu kaiken liikkuvan ja en ole jäänyt osattomaksi.MK
Hai!
Jos saisi pyytää niin älä Markusallan tee itsestäsi narria, vastailemmalla joutavuuksiin ääliökommentteihin !
Tuolla tavalla, miten nyt olet toiminut olet alentanut itsesi melkein rakkikoiran asemaan ja räksyttämään takaisin!
Pidä asialinja tärkeämpänä, eläkä huomio epäolennaisuuksia, sillä pian VOI KÄYDÄ NIIN että sinun sukunimesi kirjaimen O:n paikalle asetaaan Y!
Tv;Kuotta, rauhan sanoman tuoja, rauhan asiamies ja naiskauneuden vaalimisrotaatioprojektin väliaktuaari . ulostusantiasi kirjoitti:
Hai!
Jos saisi pyytää niin älä Markusallan tee itsestäsi narria, vastailemmalla joutavuuksiin ääliökommentteihin !
Tuolla tavalla, miten nyt olet toiminut olet alentanut itsesi melkein rakkikoiran asemaan ja räksyttämään takaisin!
Pidä asialinja tärkeämpänä, eläkä huomio epäolennaisuuksia, sillä pian VOI KÄYDÄ NIIN että sinun sukunimesi kirjaimen O:n paikalle asetaaan Y!
Tv;Kuotta, rauhan sanoman tuoja, rauhan asiamies ja naiskauneuden vaalimisrotaatioprojektin väliaktuaari .Mitä sanomaa kuotta tuo? Rauhan hierontaa naiskauneutta julistaen ja jääden ilman?
- titi tyy
Mitä sanomaa kuotta tuo? Rauhan hierontaa naiskauneutta julistaen ja jääden ilman?
Hai!
Toivoton tapaus!
Unohda kokonaan mitä kirjoitin!
Tv:Kuotta,kansanviisausarkiston alajaoston ylitarkastelija. titi tyy kirjoitti:
Hai!
Toivoton tapaus!
Tv:Kuotta,kansanviisausarkiston alajaoston ylitarkastelija.Katselin noita taivaan lintuja titityy juuri ja samalla kuuntelin sanaa.
Olen oppinut aika paljon unohtamaan ikäviä asioita,toivon sinulle riemullista kevättä maaliskuussahan luonnossakin alkaa elämä virrata ja Kuotta kuuntele luontoa.
Olin joskun tuonkolmivuotisen lapsen kanssa joka vasta oppi puhumaan vuosia sitten luonnossa ja menimme hiljentymispaikalle ylämyllyllä hyräilin koulussa keväällä laulettavaa suvivirttä kun lintu tuli oikealla hetkellä visertämään kauniisti lähellemme tuolle pikkupojalle asia on jäänyt mieleen ja vielä kun samaan aikaan lintu oli käynyt myöskin kodin sisällä tuomassa tervehdyksen.
Olemme laulaneet sitten hänen kanssaan linnut laulunlansa visertää kauniisti on usein toivomus,Mitenkähän pitkään tuota laulua sitten saamme laulaa esim kouluissa keväällä? MK- toktor psyk.
titi tyy kirjoitti:
Hai!
Toivoton tapaus!
Tv:Kuotta,kansanviisausarkiston alajaoston ylitarkastelija.Kävin kattoo välill mökkei että oliko pakkanen tehny tuhoja. Eipä ollut. Mutta täällä kun tuota kirjoittelua seuraa voi sanoa, että on tehny tuhoa. Kannattasi pitää karvareuhkaa päänsuojana ettei älylliseen kirjoittamiseen osana kuuluva isolohko pakkasella vaurioidu. Oireina on järjetön esiintulon tarve ja näyttöpäätteen vahtaaminen läpi vuorokauden. Lepo ja kuumajuoma ei enää auta.
toktor psyk. kirjoitti:
Kävin kattoo välill mökkei että oliko pakkanen tehny tuhoja. Eipä ollut. Mutta täällä kun tuota kirjoittelua seuraa voi sanoa, että on tehny tuhoa. Kannattasi pitää karvareuhkaa päänsuojana ettei älylliseen kirjoittamiseen osana kuuluva isolohko pakkasella vaurioidu. Oireina on järjetön esiintulon tarve ja näyttöpäätteen vahtaaminen läpi vuorokauden. Lepo ja kuumajuoma ei enää auta.
Mutta huoli se on sinulla, myöskin tarve toista ihmistä yrittää jotenkin nujertaa solvaamalla.MK
- sertijussi
Mutta sinä henkilö joka toteat minun olevan ongelmajätettä, missä on sinun ihmisyys?
kyllä odottaisin jotain sentään ihmiseltä olevan järkeä.
Ongelma on sinulla kaikella ystävyydellä vielä nyt mutta älä toista tuota enää, vaikka olenhan todella kyllästetty jo monessa liemessä.joten siltä osin tuo voinee pitää paikkansa.
Odotan kuitenkin järkevyyttä koska olen ihan tavan taaplaaja ja en ole kenenkään toimesta asetettu ehdokkaaksi vaikka täällä sellaisia asioita on huumorilla jopa esitetty.MKNiin olikkos sie ehokasasettelusssa.. Toteamukseen vastailit myönteisessä mielessä.
sertijussi kirjoitti:
Niin olikkos sie ehokasasettelusssa.. Toteamukseen vastailit myönteisessä mielessä.
Tällä kertaa lempattiin ulos eläkeläisten karaokekisoista, koska olen viimevuoden piirin mestari. siinä asettelussa oli pohjois-karjalassa tehty omat säännöt.
Yleiset valtakunnalliset säännöt oli jos on voittanut vuonna 2008 ja 2009 kisan ei saa osallistua finaaliin.
Etelä-pohjanmaalla on jos on kahtena perättäisenä vuotena voitanut piirin kisan pitää pitää välivuosi, mutta on näitä kisoja viimevuonna toiset piirit maksoivat matkat ja majoituskulut me pari Lieksalaista kustannettiin valtakunnalliseen kisaan osallistuminen itse.
Jotta sellaisessa ehdokas asettelussa olin mukana jotta sillee MK
Politiikan osalta katsotaan ketä asetetaan missäkin puolueessamarkkukorpinen kirjoitti:
Mutta huoli se on sinulla, myöskin tarve toista ihmistä yrittää jotenkin nujertaa solvaamalla.MK
Katsoitko TV keskustelua eduskunnasta olen siihen asiaan ottanut toisessa ketjussa kantaa.
Mutta olen kentis myöskin jopa niin tietävä asioista,että minut halutaan poistaa keskustelusta.
Sehän on selvää mistäpäin tuulee,koska tuulee niin tuuli vie jopa tyhjät tynnyrit ja ne kolisevat mennessään.MKOmpa jälleen vanhoja kirjoituksia nostettu esiin sattumalta olin Virossa viikon mutta näin kyllä siellä myös eduskunnan keskustelun ja taso ei ole noussut.
- SailaskinOLi
Ompa jälleen vanhoja kirjoituksia nostettu esiin sattumalta olin Virossa viikon mutta näin kyllä siellä myös eduskunnan keskustelun ja taso ei ole noussut.
Ja sinnekös ne jäi muut Lieksan palsan siniset nikesi. Kaikki matkoilla. Olikkos muutes Muikkumarkkinoilla ja ookkos koskaan käynyt siellä vaikkapa laulamassa.
- älyäkehiin
SailaskinOLi kirjoitti:
Ja sinnekös ne jäi muut Lieksan palsan siniset nikesi. Kaikki matkoilla. Olikkos muutes Muikkumarkkinoilla ja ookkos koskaan käynyt siellä vaikkapa laulamassa.
En kommentoi tuota Korpisen mitä ilmeisimmin sekavassa tilassa tehtyä kirjoitusta vaan sitä aiemmin ollutta aihetta Muikkumarkinoista. Ja siihen liittyvää invapysäköintiä.
Eletään vuotta 2016 ja liikuntarajoitteiset sekä pyörätuoliasiakkaat ei pääse alueelle, sinne mäenpäälle, autolla, vaan ovat tikkarimiesen mielivallan alaisuudessa. - vaieduskuntaan
Kuten totesin niin juuri olen matkustanut suomeen 12 tuntia.Edelleen on joku epäilevä tuomas joka luulee todella minulla olevan monenlaisia nimimerkkejä ja jos on joskus ollut niin joku kirjoittaa sillä nimimerkillä eli on aika vastuutonta tuo identtitettivarkaus.
En ole nyt ollut muikkumarkkinoilla mutta aikanaan olin todella kansanedustajaehdokas ja olin mukana ja silloin olin tekemässä kalakukkoa edesmennyt Jaakko Kolmonen oli paikalla tulin toiseksi kaverini kanssa Kettu voitti Auliksen kanssa siitä on aikaa ja todella en ollut aikaisemmin edes muikkua syönyt.Mutta kyllä olen Lapaliella ja vuonislahdessa esiintynyt.
Mutta kun nyt on asia nostettu niin eduskuntavaalit ei ole ajankohtaiset vaan nyt on juuri ehdokashankinta kuntavaaleihin jotka ovat huhtikuussa 2017 ja presidentinvaalit 2018
Pieni-ele keräykseenilmoittautuminen yhdistyksissä päättyy25.9.2016 joten yhdistyksissä on asiasta tietoa ja sen jälkeen on myös Lieksassa ao järjestöjen edustajille kokous ja poissaolevat loistavat sitten pois keräyksestä ellei edustaja ole paikalla joten tämä tiedoksi paikallisille yhdistyksille ja tiedot tulee yhdistykselle kokoonkutsujasta johon olen ilmoittautunut sen jälkeen valitaan uusi henkilö kuntavastaavaksi, eli kierrätetään kuntavastaavaa eri yhdistysten välillä MK Anteeksi kirjoitusvirhe koko kansan Kerttu voitti poliittisista eri näkemyksistä huolimatta tulimme toimeen, vaikka puhuin silloinkin asiat suoraan, omalla persoonallisella tavalla ja kielellä ,joka täällä ei ollut tuttua mutta minulla on perustuslaillinen oikeus kieleen ja kulttuuriin jonka olen todennut
Oli melekoosen olematoonta keskustelua aivan kun täällä joskus toisinaan tualla eduskunnassa voi taivahan tähäre miähetkin sortuu sellaasehe, mutta kuka niille antoo sitten palstatilaa leherestä joo se tiäretähä ja uskooko ihimiset sellaasehe taas kerran, kyllä hävetti melekee milaane on niska punaasena vastaamaha meirän erustaja pohojooskarjalasta .Mutta voi taivahan täytine sentähä tuota remareiren erustajaa oikeen puheenjohtajaa .siinä se oikeen oli kun kylän ämmä, en olis uskonu, jotta sellaasta lähäretetähä eruskuntaha munaamaha ittiänsä ja koko remariporukkaa voi helevetti sentähä, en voi muuta sanua MK
- sinkomies
Huomatkaa. Perinteinen KePu Li Kuinka vastaa kysyttyyn, Sarjassa ääliö.
Tuossa on hyvin perinteikästä henkilö on kaapannut toisen henkilön nimimerkin "sinkomies" onko hän sitten kovin viksu toisia kirjoittajia kohtaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam2325807Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.394658KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa104266Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on123011Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni1182964Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,732443Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu1212396Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/1891648- 461629
Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:231286