APUA KAIVATAAAAN!!!!!

bileet

Joo elikkäs apua tosiaan kaivataan kipeesti!! Olis ens kesällä tarkotus lähtee matkaan kaveriporukan kanssa ja matka suuntautuu turkkiin luultavasti marmarikseen. Mut ennenku rupee mitää matkaa varailee, ni ois kiva kuulla NUORTEN/ NUORTEN AIKUISTEN tuoreita kokemuksia siitä että mikä hotelli on parhaalla paikalla, missä parhaat bileet, miltä matkatoimistolta halvimmat matkat jne.

Vastatkaaaa!!! Kiitos :DD

4

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ijas

Detur on halvin. Ja sieltä turan huoneistohotelli sopisi kuvaan.

• Sekamelska

millä kielellä kommunikoit. Tollasta sekamelskaa kukaan viitsi tavata.

• Automaatio

ohjelma käänsi automaattisesti tekstin, josta tuli todella sekamelska. Anteeksi!

• kesää odotelless

Detur on halvin matkanjärjestäjä. Aikasemmin vastattu Turan on hyvällä paikalla ihan rannan tuntumassa, mutta jos haluatte lähemmäksi keskustaa ja baarikatua, niin Liman huoneistohotelli on siellä päin ja se on myös nuorison suosima.
      Muut Deturin hotellit ovat kyllä vähän kauempana (jos haluaa olla lähempänä baarikatua ja biletystä).

Aurinkomatkoilla parhailla paikoilla sijaitsevat huoneistohotellit ovat mun mielestä Candan, Metropol ja Maxwell Anatolia (2 viimeistä täynnä suomalaisia).

Markkinapaikan lähellä sijaitsevat hotlat ovat mun mielestä parhaalla paikalla. Kannattaa muuten ottaa huoneistohotelli, jos ootte kovia juhlimaan, niin saa aamupalatarpeet ja kylmää juotavaa aamua varten :)

Bileistä sen verran, että keskustassa on baarikatu, jossa on siis yhden kadun varrella baareja ja clubeja toisen perään. Esim. Arena ja Backstreet on tosi hienoja ulkoilmabaareja.
      Rantakadulla on ollut myös ihania clubeja, mutta se on auki, mitä ens kesänä on. Ne on nyt purkanu kaikki ja rakentavat uutta, mutta ei ole varmaa mitä tilalle tulee.

Tällä keskustelupalstalla on oma ketju, missä spekuloidaan rantakadun kohtaloa. Sinne varmasti tulee myös faktaa, ku lähestytään kesää!

Teille tulee varmasti hyvä reissu! Oon itte ollu Marmariksessa monta kertaa kavereiden kanssa (ja ilman), enkä oo ikinä pettynyt menoon!

ps. Käykää venereissulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      236
      4590
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3025
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2463
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1767
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      21
      1501
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1439
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1275
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      938
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe