APUA KAIVATAAAAN!!!!!

bileet

Joo elikkäs apua tosiaan kaivataan kipeesti!! Olis ens kesällä tarkotus lähtee matkaan kaveriporukan kanssa ja matka suuntautuu turkkiin luultavasti marmarikseen. Mut ennenku rupee mitää matkaa varailee, ni ois kiva kuulla NUORTEN/ NUORTEN AIKUISTEN tuoreita kokemuksia siitä että mikä hotelli on parhaalla paikalla, missä parhaat bileet, miltä matkatoimistolta halvimmat matkat jne.

Vastatkaaaa!!! Kiitos :DD

4

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ijas

Detur on halvin. Ja sieltä turan huoneistohotelli sopisi kuvaan.

• Sekamelska

millä kielellä kommunikoit. Tollasta sekamelskaa kukaan viitsi tavata.

• Automaatio

ohjelma käänsi automaattisesti tekstin, josta tuli todella sekamelska. Anteeksi!

• kesää odotelless

Detur on halvin matkanjärjestäjä. Aikasemmin vastattu Turan on hyvällä paikalla ihan rannan tuntumassa, mutta jos haluatte lähemmäksi keskustaa ja baarikatua, niin Liman huoneistohotelli on siellä päin ja se on myös nuorison suosima.
      Muut Deturin hotellit ovat kyllä vähän kauempana (jos haluaa olla lähempänä baarikatua ja biletystä).

Aurinkomatkoilla parhailla paikoilla sijaitsevat huoneistohotellit ovat mun mielestä Candan, Metropol ja Maxwell Anatolia (2 viimeistä täynnä suomalaisia).

Markkinapaikan lähellä sijaitsevat hotlat ovat mun mielestä parhaalla paikalla. Kannattaa muuten ottaa huoneistohotelli, jos ootte kovia juhlimaan, niin saa aamupalatarpeet ja kylmää juotavaa aamua varten :)

Bileistä sen verran, että keskustassa on baarikatu, jossa on siis yhden kadun varrella baareja ja clubeja toisen perään. Esim. Arena ja Backstreet on tosi hienoja ulkoilmabaareja.
      Rantakadulla on ollut myös ihania clubeja, mutta se on auki, mitä ens kesänä on. Ne on nyt purkanu kaikki ja rakentavat uutta, mutta ei ole varmaa mitä tilalle tulee.

Tällä keskustelupalstalla on oma ketju, missä spekuloidaan rantakadun kohtaloa. Sinne varmasti tulee myös faktaa, ku lähestytään kesää!

Teille tulee varmasti hyvä reissu! Oon itte ollu Marmariksessa monta kertaa kavereiden kanssa (ja ilman), enkä oo ikinä pettynyt menoon!

ps. Käykää venereissulla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40