Omituisin häpeä ikinä

Itkut sentään

Häpeän kamalasti, kun kultani uskoo alieneihin ja luulee niiden hyökkäävän vielä joskus.Minun piti valvoa yksi yökin kun hän pelkäsi niiden tulevan sieppaamaan minut.Ajattelin että onkohan hän jotenkin henkisesti sairas, mutta ei, hän tosiaan uskoo sellaisten olevan olemassa.Metsässä niitä kuulemma vaeltaa vaanimassa sieluja ja ne tekevät naiset raskaaksi.En usko että kenelläkään muulla on tällaista ongelmaa parisuhteessaan...saamari että hävettää eikä siitä voi edes puhua kenellekkään.Juu, ei tarvitse olla mustasukkainen ihmisistä...eikä usko järkipuhetta millään.Toivottavasti teille on iloa tästä kun jokin hävettää...voi vitsit sentään.Että on noloa!!!!!!!!

4

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa

      Juu, ja juuri äsken hän väitti että Amerikkalaiset ovat tavanneet niitä kuussakin...saamarin saamari.On se hyvä että minulla ei ole normaaleja parisuhdeongelmia, vain se että kultani haluaa suojella minua Alieneilta...no onpahan siinä puuhaa hänelle vähäksi aikaa jos ei ole järkevämpää tekemistä.Tivaa vielä, että millä aion suojautua niiltä...itkut mitä höpölöpösoopaa. En viitsisi oikein olla ilkeäkään.Ei vain usko ettei sellaisia ole olemassakaan. Että hävettää itseni ja hänen puolestaan, millä ilveellä saisin hänet järkiinsä?

      • Huhuhh

        Kannattaisi varmaan hänen mennä psykologille. On näitä ja vastaavia ongelmia muillakin. Turha sitä hävetä on.


      • huh huh
        Huhuhh kirjoitti:

        Kannattaisi varmaan hänen mennä psykologille. On näitä ja vastaavia ongelmia muillakin. Turha sitä hävetä on.

        Nyt taitaa kariutua koko suhde, koska kultani on niin vihainen siitä, etten usko mihinkään Alieneihin, itkut että olen väsynyt. Muistan kyllä koko ikäni että muuten aivan ihana suhde menee pilalle Alienien takia...en saamari valvo höpölöpöä peläten öitäni.


      • noloooo
        huh huh kirjoitti:

        Nyt taitaa kariutua koko suhde, koska kultani on niin vihainen siitä, etten usko mihinkään Alieneihin, itkut että olen väsynyt. Muistan kyllä koko ikäni että muuten aivan ihana suhde menee pilalle Alienien takia...en saamari valvo höpölöpöä peläten öitäni.

        Hävettää ihan saamaristi kun nyt päätin sitten väittää että minäkin muka uskon niihin, kun en halua menettää muilta osin tervejärkistä kultaani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe