Minulla on mökillä n. pari vuotta vanha Halltex-levykatto. Valkoinen, juovikas ja kiiltäväpintainen.
Voiko Halltex-kattolevyä maalata? Jos voi, minkä tyyppinen maali sopii käsittelyyn?
Halltex-kattolevyn maalaus
2
11492
Vastaukset
- Katinka
Just toissapäivänä maalasin haltex-katon:D Eli, Tikkurilan LM3:lla (himmeä pohjamaali). Riittää peittämään laimentamattomana kertamaalauksella ja tasaista jälkeä tulee! Eli mitään muuta maalia ei tarvitse. Yhtä suuri investointi kuin maali, oli kun ostin todella laadukkaan telan ja siihen varren ja laatikon. Kysy maalausliikkeestä mahdollisimman pitkäkarvaista telaa. Tämä helpottaa maalaamista huomattavasti. Reunoja toki joutuu pensselillä sutimaan, mutta urat peittyy kunnon telalla. Tsemppiä remonttiin!
- sudari
Haltexin paperi ei meinaa kestää maalaamista vaan lähtee helposti kupruilemaan. Vastaukseksi kerrottiin heppoinen liima jolla paperi on liimattu puolalaiseen (!) levyyn. Luulin että on kotimainen tuote mutta eipäs olekkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713