Heippa, harkitsemme lähtemistä talvilomalle Thaimaaseen. Onko lasten kanssa (4 & 8) matkustaminen turvallista? Entä mikä kohde sopii parhaiten lapsille? Kaikki muut paikat Thaimaassa paitsi Pattaya vaikuttavat mielenkiintoisilta. Hyvää hiihtolomaa ja kiitos vastaajille
Thaimaaseen vinkkejä
4
685
Vastaukset
- Juki^
Moi, suosittelisin kokeilemaan vaikkapa Phuketia. Siellä on kaunis luonto ja hyvät hiekkarannat. Jos haluatte hieman rauhallisempaa menoa, niin rannoista kannataa silloin melkeinpä valita Kata Beach. Lapsille Phuketista löytyy mielenkiintoinen eläintarha sekä lyhyemmät luontoretket ovat myöskin varmasti lasten mieleen. Tässä linkki vinkki Thaimaata käsittelevälle matkailusivustolle: http://www.thaimaa.suomalaisille.com Eräs tuttava perheeni, joilla on suurinpiirteinen saman ikäisiä lapsia kuin teilläkin on palasi hetki sitten Thaimaasta ja he olivat sitä mieltä että lasten kanssa matkustaminen sujui ongelmitta ja oli aivan turvallista. Mukavaa matkaa!
- rohkeasti vaan
Koh Samui on kanssa kiva. Thaimaalaiset rakastavat lapsia. Ei mitään ongelmia :)
- ihmettelevä?
rohkeasti vaan kirjoitti:
Koh Samui on kanssa kiva. Thaimaalaiset rakastavat lapsia. Ei mitään ongelmia :)
Löytyykö tuttelia kaupoista?
- Aasiaan tykästynyt
ihmettelevä? kirjoitti:
Löytyykö tuttelia kaupoista?
Thaimaa on edullinen, turvallinen matkustusmaa ja monta hyvää kohdetta löytyy perheille. Jos olet käynyt Kanarialla tulee mieleeni Phuket, paljon perheitä, jokaiselle jotakin ja mahdollisuus monenlaiseen aktiviteettiin. On rauhallista rantaa ja yöelämää sekä menokkaampaa.
Khao Lak tai Koh Lantaa voin suositella lämpimästi.
Riippuu paljon siitä mitä lomalta haluatte, joten on hankala vastata en toiveitanne tiedä.
Itse olen ollut perheeni sekä mieheni kanssa Bangkokissa, Cha am`issa, Hua hin`issä, Krabilla, Koh Lantalla, Khao Lakissa, Koh Lipellä ja Phuketissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862