Thaimaaseen vinkkejä

Sirpa K.

Heippa, harkitsemme lähtemistä talvilomalle Thaimaaseen. Onko lasten kanssa (4 & 8) matkustaminen turvallista? Entä mikä kohde sopii parhaiten lapsille? Kaikki muut paikat Thaimaassa paitsi Pattaya vaikuttavat mielenkiintoisilta. Hyvää hiihtolomaa ja kiitos vastaajille

4

750

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juki^

Moi, suosittelisin kokeilemaan vaikkapa Phuketia. Siellä on kaunis luonto ja hyvät hiekkarannat. Jos haluatte hieman rauhallisempaa menoa, niin rannoista kannataa silloin melkeinpä valita Kata Beach. Lapsille Phuketista löytyy mielenkiintoinen eläintarha sekä lyhyemmät luontoretket ovat myöskin varmasti lasten mieleen. Tässä linkki vinkki Thaimaata käsittelevälle matkailusivustolle: http://www.thaimaa.suomalaisille.com Eräs tuttava perheeni, joilla on suurinpiirteinen saman ikäisiä lapsia kuin teilläkin on palasi hetki sitten Thaimaasta ja he olivat sitä mieltä että lasten kanssa matkustaminen sujui ongelmitta ja oli aivan turvallista. Mukavaa matkaa!

• rohkeasti vaan

Koh Samui on kanssa kiva. Thaimaalaiset rakastavat lapsia. Ei mitään ongelmia :)

• ihmettelevä?
        rohkeasti vaan kirjoitti:

Koh Samui on kanssa kiva. Thaimaalaiset rakastavat lapsia. Ei mitään ongelmia :)

Löytyykö tuttelia kaupoista?

• Aasiaan tykästynyt
        ihmettelevä? kirjoitti:

Löytyykö tuttelia kaupoista?

Thaimaa on edullinen, turvallinen matkustusmaa ja monta hyvää kohdetta löytyy perheille. Jos olet käynyt Kanarialla tulee mieleeni Phuket, paljon perheitä, jokaiselle jotakin ja mahdollisuus monenlaiseen aktiviteettiin. On rauhallista rantaa ja yöelämää sekä menokkaampaa.

Khao Lak tai Koh Lantaa voin suositella lämpimästi.

Riippuu paljon siitä mitä lomalta haluatte, joten on hankala vastata en toiveitanne tiedä.

Itse olen ollut perheeni sekä mieheni kanssa Bangkokissa, Cha am`issa, Hua hin`issä, Krabilla, Koh Lantalla, Khao Lakissa, Koh Lipellä ja Phuketissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2024
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      135
      1125
    3. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      113
      1116
    4. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      971
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      72
      928
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      53
      819
    7. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      38
      717
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      677
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      245
      664
    10. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      662
    Aihe