Saiskos apuja

MaijaN

Miten saan vaihdettua koneen kovalevyn, luulen että koneen alkuperäinen kovo on tiensä päässä mekaanisesti. Kuinka saan kaikki koneen tiedot siirrettyä toiselle kovolle, ( siis C---->> F asemalle) viittiskö joku neuvoa, olen näissä asioissa kädetön ;)

Kiitos etukäteen.

17

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole

      Jos olet MaijaN, vie kone tietokoneliikkeeseen.

    • Ehkä tuollaiselle operaatiolle kannattaisi olla paremmat perusteet kuin "luulo".

      • h

        "Ehkä tuollaiselle operaatiolle kannattaisi olla paremmat perusteet kuin "luulo"."


        eikös kovo kannata uusia jos paljon käyttää ja käynnistää 3 viimeistään 4 vuoden jälkeen kakkoslevyksi ja varmuuskopiolevyksi.

        oli niin tai näin, aina se aiheuttaa harmia kun hajoaa,
        eikä kovin paljoa maksa


      • Rr
        h kirjoitti:

        "Ehkä tuollaiselle operaatiolle kannattaisi olla paremmat perusteet kuin "luulo"."


        eikös kovo kannata uusia jos paljon käyttää ja käynnistää 3 viimeistään 4 vuoden jälkeen kakkoslevyksi ja varmuuskopiolevyksi.

        oli niin tai näin, aina se aiheuttaa harmia kun hajoaa,
        eikä kovin paljoa maksa

        ...varmistukset on syytä olla kunnossa uudessakin levyssä levyrikon mahdollisuuden vuoksi. Uusikin levy saattaa kilahtaa milloin vain. Minulla on tietsikoita vuosilta 2003 - 2008 enkä vaihtele niihin levyjä varmuuden vuoksi...

        -Rr


    • Lataa muistikortille tai -tikulle HDClone 3.7
      Ohjelmalla saa kopiotua myös pitkät tiedostonimet toiselle asemalle.

      • MaijaN

        Kokeilen tuolla ohjelmalla, kone on tosiaan jo yli kuusi vuotta vanha ja kovalevy pitää sellaista outoa rapinaa, siitä päättelin sen olevan jo tiensä päässä.

        Kiitokset sulle neuvosta.


      • luulla..
        MaijaN kirjoitti:

        Kokeilen tuolla ohjelmalla, kone on tosiaan jo yli kuusi vuotta vanha ja kovalevy pitää sellaista outoa rapinaa, siitä päättelin sen olevan jo tiensä päässä.

        Kiitokset sulle neuvosta.

        väärin. Minä taas luulen että kotelo vain resonoi. Levyt hajoaa yleensä heti alkuunsa, nuo wanhat kestää kymmenia vuosia jos vauhtiin ovat pääseet.


      • MaijaN kirjoitti:

        Kokeilen tuolla ohjelmalla, kone on tosiaan jo yli kuusi vuotta vanha ja kovalevy pitää sellaista outoa rapinaa, siitä päättelin sen olevan jo tiensä päässä.

        Kiitokset sulle neuvosta.

        Olet kerännyt koneellesi niin paljon kökköä, että muisti loppuu ja silloinhan se levy alkaa rouskuttaa jatkuvasti swappauksen takia.


      • ei ole..
        Dr.xyz kirjoitti:

        Olet kerännyt koneellesi niin paljon kökköä, että muisti loppuu ja silloinhan se levy alkaa rouskuttaa jatkuvasti swappauksen takia.

        viellä kertonut halaistunutta sanakaan käyttiksestä..


      • dsw3
        ei ole.. kirjoitti:

        viellä kertonut halaistunutta sanakaan käyttiksestä..

        Miten se käyttis tähän asiaan liittyy?


      • MaijaN
        ei ole.. kirjoitti:

        viellä kertonut halaistunutta sanakaan käyttiksestä..

        Eikä Maija tule kertomaankaan siitä mitään, Maija lähtee tänään osuuskauppaan ja ostaa uuden koneen ;))

        Kiitokset kaikille vaivannäöstä ja hyvää kevään jatkoa.


      • helppo..
        MaijaN kirjoitti:

        Eikä Maija tule kertomaankaan siitä mitään, Maija lähtee tänään osuuskauppaan ja ostaa uuden koneen ;))

        Kiitokset kaikille vaivannäöstä ja hyvää kevään jatkoa.

        ratkaisu, ei muuta kuin maitotililta uus presario, noitahan osuuskaupassa myydään, toivottavasti kantturatkin ymmärtää ratkaisusi.


      • Eetu Kili
        MaijaN kirjoitti:

        Eikä Maija tule kertomaankaan siitä mitään, Maija lähtee tänään osuuskauppaan ja ostaa uuden koneen ;))

        Kiitokset kaikille vaivannäöstä ja hyvää kevään jatkoa.

        Missä on kevät? Täällä Espoossa on ainakin vielä täys talvi. Jos konetta ostat uutta niin miksi tyytyä noihin osuuskaupan halpiskökkökoneisiin tai ylihintaisiin pakettikoneisiin. Osta kunnon kaupasta, saat varmasti laadukkaamman samaan hintaan kuin mitä maitokauppasi pystyy sulle myymään.


      • ei pakollinen
        Eetu Kili kirjoitti:

        Missä on kevät? Täällä Espoossa on ainakin vielä täys talvi. Jos konetta ostat uutta niin miksi tyytyä noihin osuuskaupan halpiskökkökoneisiin tai ylihintaisiin pakettikoneisiin. Osta kunnon kaupasta, saat varmasti laadukkaamman samaan hintaan kuin mitä maitokauppasi pystyy sulle myymään.

        >Missä on kevät? <

        Meillä on! Pakkasta aamulla -36°. Niin ja vielä kasvihuoneilmiö!

        Mutta alkuperäiselle kysyjälle vastaisin siten että turha ostaa uutta konetta. Tai jos on paljon rahaa niin siitä vaan!


      • MaijaN kirjoitti:

        Eikä Maija tule kertomaankaan siitä mitään, Maija lähtee tänään osuuskauppaan ja ostaa uuden koneen ;))

        Kiitokset kaikille vaivannäöstä ja hyvää kevään jatkoa.

        Jos uuteen tulee joku vika, niin onpa heti toinen varalla.


      • Kazler Gottler
        ei pakollinen kirjoitti:

        >Missä on kevät? <

        Meillä on! Pakkasta aamulla -36°. Niin ja vielä kasvihuoneilmiö!

        Mutta alkuperäiselle kysyjälle vastaisin siten että turha ostaa uutta konetta. Tai jos on paljon rahaa niin siitä vaan!

        virallinen kevät alkaa kun keskilämpötila on 0 astetta Celsiusta joten...


      • se viellä..
        Kazler Gottler kirjoitti:

        virallinen kevät alkaa kun keskilämpötila on 0 astetta Celsiusta joten...

        että viisi päivää, muistaakseni v. 2007 talvi tuli etelään maaliskuun lopussa, parempi myöhään kuin liian aikasin, tosin tuolloin voitaisiin puhua jo aikassta talvesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      297
      2498
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      45
      1165
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      81
      1129
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1053
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      275
      921
    6. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      829
    7. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      825
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      68
      734
    9. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      729
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      724
    Aihe