Onko nuo Crazy Age kuluneet farkut vielä muodissa??
Itse tykkään ko. farkuista, mutta onko tuo farkkujen kuluneisuus jo mennyttä aikaa?
Crazy Age
5
437
Vastaukset
- Bewwe
Menny aikoi sitte, hyi helevetti
- .............
Ihan järkyttäviä, tee itselles palvelus ja jätä ostamatta.
- hyiiii.....
oon käyttäny pari vuotta sitten ja voin sanoa että tyylini on muuttunut (onneksi) niistä ajoista, oikein hävettää että käytin niitä joskus!!
- Ei näin enää ikinä
hyiiii..... kirjoitti:
oon käyttäny pari vuotta sitten ja voin sanoa että tyylini on muuttunut (onneksi) niistä ajoista, oikein hävettää että käytin niitä joskus!!
This.
- waternam
Crazy Age - farkut ovat juuri nyt kuuminta hottia, jos olet junttiamispissaliisa jostain tuppukylästä. Muussa tapauksessa suosittelen, ettet osta, niin et aiheuta kellekään oksennusraktiota katukuvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923