Elämä jakaa meille kaikille
kortit rakkauden pokeriin,
jotkut eivät osallistu
peliin ollenkaan
mutta suurin osa aloittaa pelin
korteilla jotka ovat saaneet.
Joillekin kortit jaetaan vain kerran
toisille taas useammatkin.
Joskus korteissa on mukana Jokeri
jonka avulla voi voittaa,
joskus kortit ovat huonot
mutta silloin voi yrittää bluffata.
Rakkauden pokerissa vain käy niin
että se bluffi paljastuu
ennen pitkää.
Koetetaan pelata se pokeri rehellisesti
ja toivotaan että olemme saaneet ne voittokortit.
Rakkauden pokeri
4
155
Vastaukset
ne on vain harvojen kämmenissä,
useammat saavat kuitenkin jaossa aivan
muuta.
Kohtalo on se, jolla on sormensa pelissä
meidän hetkissämme. Rehellisyydellä on
kuitenkin valtava voima kaikelle sille,
mitä ystävyydeksi ja rakkaudeksikin
kutsutaan ystäväni.
Runostasi ja ajatuksistasi kiito !
Kevään aurinkoa päiviisi ja sydämeesi.- syysyöllä
Harmittaa hieman että runo lähti
vähän keskeneräisenä,
aloin vain pistää kirjaimia peräkkäin
kun se tuli mieleeni.
Hieman työstämällä
siitä ehkä olisi saanut
irti vähän enemmän sisältöä.
Kun sen pelin aloittaa
niin pitäisi katsoa kortit loppuun asti
mutta joskus tulee ns. "kaadettua kuppinsa"
kesken pelin kuten oikeassa pokerissakin
ja jätettyä peli kesken
ja se voi olla vikatikki.
Kiitos Ystäväni kommentistasi,
ja aurinkoisia kevätpäiviä sinullekin.
Aurinko paistaa kauniisti täällä
ja mieli on valoisa kevättä odotellessa.
- punaposkiN
rakkaus jos joku
tuteen laji
niin helposti
pohjaankäryn
hajun haistaa
jos jauho pussissa
ei puhtaat ole
siinä pettää
itseänsä eniten
ja toisellekin
pahan mielen
tuottaa
Elo on rikasta kun ei muuta ole kuin itsensä
Valoa ja kirkkautta niikuin
aurinko ja taivaan tähdet :)- syysyöllä
Voi tuottaa toiselle
tosi pahan mielen
jos ei pelaa rehellisesti.
Kiitos Punaposki kommentistasi
pitkästä aikaa.
Kaunista kevättä sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429