Onko kenelläkään kokemuksia oksasaksista? Paljonko ne suunnilleen kustantavat? Kuinka paksuja oksia niillä pystyy leikkaamaan?
Oksasakset
5
1330
Vastaukset
- Oksa
Kyllähän oksasaksia löytyy monenlaisia ja monen hintaisia. Isoilla saksilla saa vaivatta leikattua jo hieman isompiakin oksia. Itse voin suositella kotimaisia Fiskars-tuotteita. Ne saattavat olla hieman hintavampia, mutta kyllä sen saa takaisin laatuna ja ennen kaikkea käytön keveytenä. Kokemuksesta voin sanoa, että ei kannata ostaa liian pieniä, koska isommilla saa leikattua myös pieniä oksia, kun taas pienillä saksilla ei saa isoja oksia katkaistua. Tietty isot ovat hieman kömpelömmät käyttää.
- Kevättuulia
Minulla on useampia oksaleikkureita. Pienimmät yleisleikkurit, joilla leikkelen perennat, puskat ja vuosikasvut omenapusita, järeät paksummille oksille ja vieläpä Fiskarssin leikkuri varrella. Viimeksi mainittu on osoittautunut mitä parhaimmaksi puita kevättalvella siistiessä.
Suosittelen kunnon merkkituotteita, sillä itse olen kantapäänkautta kokenut kuinka kalliiksi halvat merkittömät tuotteet tulevat. - hihhuli
Kevättuulia kirjoitti:
Minulla on useampia oksaleikkureita. Pienimmät yleisleikkurit, joilla leikkelen perennat, puskat ja vuosikasvut omenapusita, järeät paksummille oksille ja vieläpä Fiskarssin leikkuri varrella. Viimeksi mainittu on osoittautunut mitä parhaimmaksi puita kevättalvella siistiessä.
Suosittelen kunnon merkkituotteita, sillä itse olen kantapäänkautta kokenut kuinka kalliiksi halvat merkittömät tuotteet tulevat.on vain yksi. FISKARS. hinta: pienet noin 10mm oksille maksaa n.10 egeä. Välimalli noin 20 mm oksille n.20 egeä. isot noin 40-50mm oksille n50-70 egeä.
- Anonyymi00005
Fiskars oksasakset ovat siitä hyvät, että niillä voi leikata oksat 30 päivän aikana ja palauttaa sakset 30 päivän jälkeen takaisin liikkeeseen ja saa rahat takaisin.
Kätevää eikö totta, aina saa leikata terävillä työkaluilla. - Anonyymi00006
Väärällä ratsastajalla on erilaisia ne kaikki https://youtu.be/_IaRoq7fXt0?si=lwbKkODSgeS6Dszt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688