Tallinnaan menossa. Mistä Tallinnassa voisi ostaa Guessin laukkuja ja minkä hintaisia ne ovat suhteessa Suomen hintoihin ?
Guess laukut ?
7
3295
Vastaukset
- Guess2010
Viru kauppakeskuksessa on Guessin oma kauppa. Hinnat aika pitkalle Suomen hintoja. Ostin viimereissulla rahapussin ja taisi maksaa 55 euroa.
- iuygjbv
Virukeskuksen lisäksi, Rottermannin ostoskekuksessa (Virukeskuksen ja sataman välissä) on toinen Guess -kauppa. Lisäksi tuotteita myydään myös Stockmannilla.
Virosssa merkkivaatteiden/laukkujen hinnat eivät hirveästi eroa Suomen hinnoista. Sääli sinänsä:(
- x
mulla on guess laukku rusehtava :) ja pieni punainen ruskeen saisit 55e ja punasen 35e mun sähkäri [email protected]
- Mereltä saa
on joitakin Guessin laukkuja myynnissä tax free -kaupassa.
- tanja_
Ostin Rottermanin vieressä olevasta Guess-liikkeestä joulun jälkeen (helmikuussa)laukun ja näyttää olevan halvempi kuin mitä netissä myydään Guessin sivuilla. Tallinnassa oli kyl alet meneillään. Sain laukun n. 80 e ja netissä 120 e.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917465- 373967
- 453510
- 2352803
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 452482
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202228- 451972