Joko on tarkastajat käyneet ovella? Pohjois-Savossa, Kuopiossa alkaa kuulema tehoarkastukset. Itse en omista tv:tä, mutta en haluisi avata ovea, varsinkin jos olen yksin kotona.
joko Kuopiossa
5
347
Vastaukset
- jäitte!
http://www.tv-maksu.fi/index/tietoa/tiedotteet/2010/5nbPsltdv.html
17.02.2010
Televisiomaksukampanja on alkanut Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon alueella. Alueelliset tarkastukset kohdennetaan niihin kotitalouksiin, jotka eivät ole tehneet ilmoitusta television käyttöönotosta. Kahden ensimmäisen päivän aikana alueella jäi tehotarkastuksissa kiinni 334 tv-maksutonta henkilöä.- yletön
Hahaa! Taas tuota puhkikulunutta propagandaa ja pelottelua. Vain ylen lampaat ovat riittävän tyhmiä uskomaan tuohon. Maksajien määrä vähenee vuosi vuodelta ja hyvä niin.
- luvaton tv on
ei kuulu, olen odottanut kuin lapsi joulua että millonka se tv-lupa setä soittelee ovikelloa kun se on niin hirmu jännää!
- koko tarkastusta
En usko mitään tarkastusta olevan edes käynnissä. Tunnen noilta alueilta kymmenkunta ihmistä joilla ei ole tv-lupaa. Ei heillä ainakaan kukaan ole käynyt ovella kurkkimassa. Tyypillistä propagandaa ja pelottelua kuten joku jo edellä sanoi. Uskokoohan tähän pelottelu kampanjaan edes Jungeri itsekään. :D
- kokemusta on
Joo, eihän sitä uskois, mutta tarkastukset on todellakin käynnissä. Eilen kävi kyylä ovella. Varokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501557
- 611495
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101088- 60891
- 49864
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41765Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118617Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86610Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32597- 38556