Menekinedistäjä

alalle

Onko kokemusta menekinedistäjän työstä? Oletko tehnyt mille firmoille, suoraan toimeksiantajalle? Tuntipalkka?

13

11034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Crishelle

      Olen itse ollut välitysfirman kautta useillakin erilaisilla keikoilla! Keksejä maistattamassa, energiansäästölamppuja esittelemässä ja jokeripeliä promoamassa. Mukavaa hommaa se on omasta mielestäni ollut, kaupan alan TES:sin mukainen palkka on ainakin mulle maksettu kilometrikorvauksineen. Tietysti on niitäkin firmoja joissa maksetaan vain provisio. Jos välitysfirman kautta ajattelit mennä menekinedistäjäksi, suosittelen PrintCenteriä! Itse olen tehnyt keikat ko. firman kautta ja kaikki on sujunut kuten on luvattu.

      Ständillä seistessä kannattaa muistaa se ettei laita epämukavia kenkiä, koska joskus saatat joutua seisomaan kuusikin tuntia. Joissain esittelytilaisuuksissa on esiteltävänä tuotteita, joista kannattaa opetella kaikki mahdollinen, koska ihmiset saattavat kysyä ihan mitä tahansa. Kun nyt ihmisistä puhutaan, heitä on monenlaisia, pääosa heistä on mukavia. Hankalia ihmisiä en juuri ole nähnyt, ehkäpä se johtuu siitä, ettei ihmisten ole pakko tulla ständin luo jos heitä ei kiinnosta. Nuorena naisena kohtaa myös aika paljon flirttailua iäkkäämmältä miesväestöltä, mutta hekin ovat olleet harmittomia tyyppejä. Joskus voi kohdata jonkun ilkeänkin, mutta heidät kannattaa jättää omaan arvoonsa.

      Jos kiinnostaa, niin siitä vaan kokeilemaan! Itse olen tykännyt kovasti, tosin hommia en ole voinut ottaa vastaan vähään aikaan kun on päivätyössä pahasti kiirusta. Tsemppiä!

      • Entinen työntekijä

        Itse en suosittele kenellekkään PrintCentterin palkkalistoille menoa. Ovat jättäneet korvauksia ynm. maksamatta eikä ainoastaan minun kohdalla!!!


      • Mimmi^^
        Entinen työntekijä kirjoitti:

        Itse en suosittele kenellekkään PrintCentterin palkkalistoille menoa. Ovat jättäneet korvauksia ynm. maksamatta eikä ainoastaan minun kohdalla!!!

        Mitä muita näitä firmoja on johon voisi olla yhteydessä menekinedistämis-töiden puolesta? Tessaan olen jo ollut yhteydessä. Mihin muualle? PK-seudulla? Mitä suoria paikkoja olis?


      • Crishelle
        Entinen työntekijä kirjoitti:

        Itse en suosittele kenellekkään PrintCentterin palkkalistoille menoa. Ovat jättäneet korvauksia ynm. maksamatta eikä ainoastaan minun kohdalla!!!

        Mulle on ainakin maksettu kaikki ihan prikulleen niin kuin on pitänytkin. Nytkin keikkaa riittäisi vaikka muille jaettavaksi, mutta kaikkeen ei valitettavasti ehdi mukaan =( Itselläni on vain hyviä kokemuksia PrintCenteristä.

        Mitä teille ei sitten maksettu?


      • yrittäjätyttö
        Crishelle kirjoitti:

        Mulle on ainakin maksettu kaikki ihan prikulleen niin kuin on pitänytkin. Nytkin keikkaa riittäisi vaikka muille jaettavaksi, mutta kaikkeen ei valitettavasti ehdi mukaan =( Itselläni on vain hyviä kokemuksia PrintCenteristä.

        Mitä teille ei sitten maksettu?

        Onko joku tehnyt myynninedistäjän työtä omalla toiminimellä? Mitäköhän silloin maksetaan? Olisiko kokemuksia?


    • Töitä !

      Tehnyt promoja jo useamman vuoden.. Pidän työstäni ja asiakkaistani,,, Heihin mahtuu laidasta laitaan.
      Ainoa ja pitkä miinus on joidenkin liikeiden vanh, myyjät ovat joskus tosi paskamaisia käytökseltään sain jopa potkut yhden tälläisen haaskan takia vain siksi ettei liikkeessä ollut,esittelyssä olevaa tuotetta myytäväksi kuin muutama hassu kappale akka juorusi ja haukkui myyntiedustajalle, kun valitin siitä miksi ei ole tuotteita ?.
      Asiakkailta olen sanut hyvää palautetta
      Toinen pitkä miinus on se että työ on satunnaista , keikkoja on säännöllisen epäsäännöllisesti. Ja se potuttaa kun tekis enemmänkin töitä.
      Avoin puhelias, ystävällinen ja iloinen on oltava. Ja myytävä to..osi paljon.teen töitä välittäjän kautta.. Haluaisin tehdä suoraan toimeksiantajalle, vielä en ole onnistunut saamaan sitä.

      • yrittäjätyttö

        Mut paljonko tuosta oikeesti maksetaan? tuntipalkka?


      • å
        yrittäjätyttö kirjoitti:

        Mut paljonko tuosta oikeesti maksetaan? tuntipalkka?

        uppista

        minuakin kiinnostaisi oikea palkka summa?


    • menekkiiiiiiiii

      Nyt taidetaan puhua sekä konsulenteista, että menekinedistäjistä. Siis nuo esittelyitä pitävät ovat konsulentteja. Menekinedistäjät yleensä täyttävät hyllyjä, tekevät tiauksia, rakentavat massaesittelyita, hyllynpäätyjä jne. Työtä tehdään arkipäivisin ja päiväsaikaan, itse pystyy paljon vaikuttamaan työaikaan. Palkka aikalailla sama kun kaupassa ollessa kilometrikorvaukset. Itse teen noin 30 tuntia viikossa. Tykkään kovasti työstäni. Suosittelen tekeville ihmisille, ei ole laiskan ihmisen hommaa :)

    • Autoilevatyttö

      Paljon olette saaneet kilometri korvauksia siis paljon per km ?

    • Anonyymi

      Meillä ainakin kilometrikorvaus on 0,42snt/km, kyllä sillä omansa saa takaisin jos on pieni kulutus autossa. Palkka on 12,20€/h päivärahat ( 10,50€, 19€ tai 42€ ). Työtunteja mulle kertyy 37,5-40h/vko joten palkka huitelee jossain 2000-2500€ riippuen päivärahoista.

      • Anonyymi

        Lisään vielä että ei todellakaan ole kaikista helpoin duuni ja oon sitä mieltä että pari tonnia kuussa tienaa helpomminkin. Tykkään kuitenkin hektisestä työtahdista ja siitä, että joka päivä on eri kohteessa töissä :-)


    • Anonyymi

      Menekinedistäjän työ itsessään on kivaa, vaihtelevaa ja melko helppoa opetella. Itselläni on vain kerran ollut mahdollisuus tehdä määräaikaisena laskuttamalla töitä suoraa brändille ja siitä nautin. Muuten markkinointifirmojen kautta. Markkinointifirmojen kanssa myös ihan kiva tehdä, MUTTA miettikää kaksi kertaa, ennenkun suostutte sijaistamaan ketään. Menekkien keskuudessa myymälöissä liikkuessa ei muuta kuulekaan kuin sijaisten moittimista ja tämän monissa kaupoissa tiedostaa myyjätkin -heidät "valmennetaan" jo hyvissä ajoin, että "se on sitte sijainen ja vähätellään. Ne pitkään töitä tehneet vakkarireppanat on usein väsyneitä työhönsä ja sijainen on aina uhka, jota "kytätään" jopa eri brändien menekkien toimesta, kun samassa myymälässä liikutaan. Aina pitäisi löytää sanomista, mutta mitä jos se oikeasti osaakin hommat? Hommat kun voi tehdä monella tavalla ja päästä hyvään lopputulokseen. Eli tiivistettynä, menekkityö on kivaa, mutta sijaistaminen perseestä. Minä kun en ainakaan tarvitse ketään määräilemään ja neuvomaan, ohjeet kyllä otan vastaan. Niin ja sijaisena sä voit tosin lopulta sanoa aina sen heippa! :) Ai niin ja kun myyjät näkee uuden "sijaisen" myymälässä, ne saattaa ajatella, että olet saanut aivot eilen eli vähän kaikkea joutuu niellä ja sietää. Liekö vaan pohjanmaalla näin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe