yhteissaunassa

turhaa...

Onko fiksua mennä uimahallissa mennä yhteissaunaan naisena, vaikka intiimialue ajeltuna? Mulla on jotenkin vaan aina niin vaivaantunut olo siellä tuntemattomien tai joskus tuttujenkin miesten seassa, kun ei oo mitään karvoitusta peittämässä, kun jo muutenkin on..vaivaantunut. Rintoja taas en koe yhtään häpeällisiksi tai tarpeelliseksi peitellä, ne on niin pienetkin.. Intiimialueeni pidän ajeltuna ihan vaan hygienia- ja muista mukavuussyistä. Siellä kylpylässä missä käyn, parhaat saunat on yhteissaunoja..ja sitten mökillä ystävien kesken..ystäväni ovat niin vapaamielisiä ja ihmettelevät mitä hävettävää missään tuollaisessa on.. siellä käy koko kaveriporukka yhdessä saunassa, miehet ja naiset.

11

2484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole varovainen

Minulle tuli pahoja ongelmia yhteissaunassa kylpylässä...olin siellä kaksin anoppini kanssa ja miesten puolella oli polttariporukka...yhtäkkiä saivat päähänsä tulla naisten puolelle, alkoivat tunteet käydä kuumana.Oli noloa anopille ja oli noloa miniälle...että meille tuli kiire pois.

• ?

Eiköhän sinne yhteissaunaan aja joku muu syy kuin hyvä sauna, kyllä siellä naistenpuolellakin lämmintä riittää.

• älytöntä

Ei me tajuttu edes että se oli yhteissauna, ennenkuin se porukka tuli sinne.Me ollaan maalta, ei siellä ole sellaisia saunoja.Mentiin vaan saunaan.Luuletko tosiaan, että anoppi veisi miniän alasti näytille 30 miehelle?

• löytyy ilmoitus, kyseessä olevan yhteissauna. Mikäli jaksaa lukea.

Uimahallin säännöissä on myös lukee "Ennen uimaan menoa peseydy".

• sokeat

Ei sitä kaksi maalaista ilman silmälasejaan näe, normaaliin suomalaiseen hygieniaan kuuluu muutenkin peseytyä ennen saunaa, joten siihen ei kylttiä tarvittu.

• Miesten miellyttäjät

Naiset suorittavat alapään karvoituksen ajelemisen miehen miellyttämiseksi. Miehet tuntevat himoa ajeltuun alapäähän, koska fantasioivat lapsiseksistä. Miksi ihmisestä on taantumassa eläin? Karvoituksen tarkoitus on nimenomaan suojata herkkiä alueita. Tätä tulisi miettiä? Jokaisella karvakohdalla on oma tärkeä tarkoitus.

• 18+5

Karvoitus suojaa tulehduksilta, karvoituksen poisto tekee häpyalueista tautipesäkkeitä.

• huh huh
        18+5 kirjoitti:

Karvoitus suojaa tulehduksilta, karvoituksen poisto tekee häpyalueista tautipesäkkeitä.

Muistaakseni Katinkullassa koin elämäni järkytyksen, koska olen Pirkanmaalta, en ollenkaan tiennyt että Vuokatissa mennään yhdessä alasti savusaunaan ja alakerrassa on osasto missä kaikki ovat alasti yhdessä jopa suihkutiloissa. Selvisi siitä kun alastonta äijää tuli vastaan aika tavalla suihkuosastolla ja naisia myös.

• hävyllinen muttei hä
        18+5 kirjoitti:

karvoituksen tehtävä on peittää häpy

• mee terapeutille

Sulla on itsensäpaljastelijan luonne. Ei muuta!

• Huhhuuh

Ei mitään häpyä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      48
      3507
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      124
      2802
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2454
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2177
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      431
      1747
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1227
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      56
      1123
    8. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1059
    9. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      65
      1011
    10. 45
      978
    Aihe