yhteissaunassa

turhaa...

Onko fiksua mennä uimahallissa mennä yhteissaunaan naisena, vaikka intiimialue ajeltuna? Mulla on jotenkin vaan aina niin vaivaantunut olo siellä tuntemattomien tai joskus tuttujenkin miesten seassa, kun ei oo mitään karvoitusta peittämässä, kun jo muutenkin on..vaivaantunut. Rintoja taas en koe yhtään häpeällisiksi tai tarpeelliseksi peitellä, ne on niin pienetkin.. Intiimialueeni pidän ajeltuna ihan vaan hygienia- ja muista mukavuussyistä. Siellä kylpylässä missä käyn, parhaat saunat on yhteissaunoja..ja sitten mökillä ystävien kesken..ystäväni ovat niin vapaamielisiä ja ihmettelevät mitä hävettävää missään tuollaisessa on.. siellä käy koko kaveriporukka yhdessä saunassa, miehet ja naiset.

11

2443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ole varovainen

      Minulle tuli pahoja ongelmia yhteissaunassa kylpylässä...olin siellä kaksin anoppini kanssa ja miesten puolella oli polttariporukka...yhtäkkiä saivat päähänsä tulla naisten puolelle, alkoivat tunteet käydä kuumana.Oli noloa anopille ja oli noloa miniälle...että meille tuli kiire pois.

    • ?

      Eiköhän sinne yhteissaunaan aja joku muu syy kuin hyvä sauna, kyllä siellä naistenpuolellakin lämmintä riittää.

      • älytöntä

        Ei me tajuttu edes että se oli yhteissauna, ennenkuin se porukka tuli sinne.Me ollaan maalta, ei siellä ole sellaisia saunoja.Mentiin vaan saunaan.Luuletko tosiaan, että anoppi veisi miniän alasti näytille 30 miehelle?


    • löytyy ilmoitus, kyseessä olevan yhteissauna. Mikäli jaksaa lukea.

      Uimahallin säännöissä on myös lukee "Ennen uimaan menoa peseydy".

      • sokeat

        Ei sitä kaksi maalaista ilman silmälasejaan näe, normaaliin suomalaiseen hygieniaan kuuluu muutenkin peseytyä ennen saunaa, joten siihen ei kylttiä tarvittu.


    • Miesten miellyttäjät

      Naiset suorittavat alapään karvoituksen ajelemisen miehen miellyttämiseksi. Miehet tuntevat himoa ajeltuun alapäähän, koska fantasioivat lapsiseksistä. Miksi ihmisestä on taantumassa eläin? Karvoituksen tarkoitus on nimenomaan suojata herkkiä alueita. Tätä tulisi miettiä? Jokaisella karvakohdalla on oma tärkeä tarkoitus.

      • 18+5

        Karvoitus suojaa tulehduksilta, karvoituksen poisto tekee häpyalueista tautipesäkkeitä.


      • huh huh
        18+5 kirjoitti:

        Karvoitus suojaa tulehduksilta, karvoituksen poisto tekee häpyalueista tautipesäkkeitä.

        Muistaakseni Katinkullassa koin elämäni järkytyksen, koska olen Pirkanmaalta, en ollenkaan tiennyt että Vuokatissa mennään yhdessä alasti savusaunaan ja alakerrassa on osasto missä kaikki ovat alasti yhdessä jopa suihkutiloissa. Selvisi siitä kun alastonta äijää tuli vastaan aika tavalla suihkuosastolla ja naisia myös.


      • hävyllinen muttei hä
        18+5 kirjoitti:

        Karvoitus suojaa tulehduksilta, karvoituksen poisto tekee häpyalueista tautipesäkkeitä.

        karvoituksen tehtävä on peittää häpy


    • mee terapeutille

      Sulla on itsensäpaljastelijan luonne. Ei muuta!

    • Huhhuuh

      Ei mitään häpyä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3873
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      298
      3489
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2361
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      36
      2184
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      138
      2041
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      53
      1859
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1771
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1495
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1373
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1260
    Aihe