Uusi sheriffi on Nokia pomo Lauri Kivinen. Johtuikohan Jungrein potkut TV-luvasta?
Jokohan tulisi jotain järkeä Ylen kulupoliittaan. FST alas!!!
Jungerille potkut!
4
194
Vastaukset
- junggeri
Päivän paras uutinen!!! Ei Junglerilla ollut munaa laittaa 500 henkeä pois Yleltä.
- buahaha,.,,.,.,.
Määräaikainen sopimus päättyy vappuna. Sopimusta ei vain uusita, siinä se. Ylen ohjelmatarjonta on niin uusintapainotteista että sitä piti tasapainottaa jättämällä työsopimus uusimatta.
- keltanokka tilalle
Junkeria ei vaan valittu uusiksi, joten pikkunen ERO. Uus kumileimasin on aivan samanlainen saattepa nähä. Ei YLEn bossilla oo valtaa, kun ne "toiset" päättää asiat. Junkeri on ihan ok sälli ja erittäin kaunis VAIMO :)
- Tuoppis
...käytännösä, koska olisi halunnut jatkaa hommassa, mutta ei saanut = POTKUT!
Ei olis Jungerin kannattanut edes ajatella TV-maksun korottamista / maksamista. Foorumin väki sai haluamansa. Yhteisö on voimaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358