AMK opinnäytetyö

desperateeeee

Mistä saisin aiheen opinnäytetyölleni, viimeinen vuosi menossa eikä vieläkään ole mitään. Tekniikan alaa on. Koulu sanoo että se on tehtävä jollekin yritykselle joka tilaa oppilaalta jonkin projektin, omaa tutkielmaa ei saa tehdä?? Onko tämä totta. Aika vaikea näinä aikoina yrityksiltä kysellä aihetta.. Onko teistä joku tehnyt amk:ssa omaa tutkielmaa tai sellaista kyselyä mihin vastaa ihmiset?

2

943

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suu puhtaaksi

tosiaan sanonut niin kuin kerrot? Kysy ihmeessä häneltä ja kerro, kuinka vaikeaa sinun on saada opinnäytetyöpaikkaa. Kerro myös, mitä muita vaihtoehtoja sinulla on mielessäsi.
      Asiat ratkeavat puhumalla. Otapa heti huomenna yhteyttä ohjaajaasi ennen kuin lomat alkavat.

• amk-insinööri

Olen tehnyt amk-tutkielman, johon liittyi postikysely. Otin itse yhteyttä yritykseen, joka yllättäen olikin kiinnostunut, etenkin kun tarjosin valmiiksi mietittyä aihetta. Yrityksen usein ovat kiinnostuneita, jos niiden ei tarvitse maksaa työstä erityisen paljon. Itse sain opinnäytetyöpalkkion osin apurahana ja ko. yritys sitten laittoi päälle vielä muutaman satasen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1831
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      487
      1390
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1193
    4. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1180
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1160
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      194
      1144
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      937
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      884
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      725
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      721
    Aihe