Gallub

Tilastonikkari200

1. Minkävuotisen audin omistaja?
2. Mikä malli?
3. Millä koneella?
4. Onko paras?

22

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Audi RS6

1. 1992
      2. 100
      3. 2.0
      4. on

• mulkerovisti

se sulle kuuluu

• ------

1. 2009
      2. S5
      3. 4.2 V8
      4. Omassa luokassaan kyllä on.

• ----------------

Mulla on noita samanlaisia kans pari tallissa, musta ja punanen fiiliksien mukaan.

• luusery..

uusin..
        s5 myös
        4.2V8
        Pikkuviallinen en tyytyväinen lainkaan.Talven oloinhin sopimaton.
        Korjaamo laskut ylittää sietokyvyn jo.Vaihtoon kesällä, viat ei näy.

• 3.0 TFSI

1. 2010
      2. A6 sedan
      3. 3.0 TFSI
      4. Kyllä, en kai muuten sitä ostaisi.

• kguju

Sä näit vaan unta, mees kattoon pihaan, ei se vanha audi siellä ole uudeksi muuttunut.

• Teemu---

1996
      A4
      1.9TDI
      Vittuuntuneen autonomistajan vastaus, ei ole paras, raidetangon päitä ja tukivarsia tuntuu menevän. Moottori itse ei ole hajonnut kertaakaan mutta turbo leiponyt edellisillä omistajilla kerran ja minulla kerran (345tkm takana). Pakkasella ovet ja lukot jäätyy kiinni. Sähkölaitteissa on ollu runsaasti vikoja varsinkin pakkasella ja kostealla kelillä. Tämän seurauksena mm. tankin mittari näyttänyt mitä sattuu, pissapojan mittari vilkutellut tyhjää vaikka nestettä on, huomautellut turhaan palaneista polttimoista, keskuslukitus ei toimi, takalasin pyyhkijä heilunut väliin itsekseen vaikken ole pistänyt sitä päälle, mittariston valot katoilleet. Penkinlämmittimet eivät minun aikanani ole pelanneet koskaan. Nopeusmittari vaihdettu kerran, onneksi löysin romuttamolta. Tässä muutamia mitä tulee mieleen.
      No joo ei ne maailmaa kaatavia vikoja ole ollut mutta päivääkään ei ole ollut semmosta fiilistä että auto olisi täysin kunnossa.

Odottelen tässä kesää kun auto on parhaimmillaan, vahaan sen oikein viimesen päälle ja myyn pois.

Pari työkaveria oli sitä mieltä että on hyvä auto, ensikerralla kun autoa valitsen näiden herrojen mielipiteillä ei ole painoarvoa ...ja merkki vaihtuu se on varma.

• ässäkolme

1. 2007, 2. Audi S3, 3. 2.0 TFSI, 4. Kyllä, ainakin kilpailijoihin verrattuna.

• 25cm

Tämä ketju on varsinainen tilastoihme. Kaikilla on uudenkarheita S-Audeja tai vähintään se isoin bensamoottori mitä Audi tarjoaa.

Sanokaa minun sanoneen, tässä ketjussa on tasan yksi vakavasti otettava ilmoitus. Loput on audimiesten nettijatketta ja näyttipä siellä olevan yksi provoilukin.

• Vag-rakkinisti

1. 2008
      2. Octavia
      3. Diesel
      4. Parempi kuin edellinen A4. Mutta ei ole häävi tämäkään oikeisiin autoihin verrattuna.

• Ex Audisti

audia parempi

• teedeeii

1. 2006
      2. A6
      3. 3.0 TDI
      4. Erittäin hyvä

• audi-mies myös

1. 2007
      2. A4 avant
      3. 2.0T multitronic
      4. menettelee, vaihto mielessä

• V8FSI

ja kohtaan neljä sanon että paras mitä itellä on ollu. Myähemmin ostan ehkä A8:n.

• FFJJ

2009, A3, 1.4 TFSI, paras luokassaan.

• ekir

1. Minkävuotisen audin omistaja? 2007
      2. Mikä malli? A6 3.0TDI Quattro
      3. Millä koneella? 3.0TDI
      4. Onko paras? No ainakin todella hyvä :-)

• akfsdjfasdkj

Audiclubin sivuilla oli sellainen otos jollaista voit pitää aika todellisena myös tälläkin palstalla.

http://acf.kuvat.fi/kuvat/Kerholaisten autoja/

Huomatkaa että uusimmat taitavat olla -03 vuosimallin audeja, eli uusimmillekkin tulee kahdeksan vuotta liikenteessä tänä vuonna täyteen. Normaali palstalaisen audinromu on noin 15 vuotta vanha.

• kuski..

1. 2010
      2. A4 Avant
      3. 2.0 T
      4. En nyt tiedä paras, mutta minulle ihan sopiva.

• Ex-AMG

RS6, vm.2006

aikamoinen pettymys, tehoa on - ajo-ominaisuuksia ei. Neliveto hyödytön silloin kun sitä oikeasti tarvitsisi. Puskee radalla.

I

• kybä

1. 2010
      2. A4
      3. 2.0 TFSI
      4. Ei. Toiseks paras.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      125
      1458
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      45
      1343
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      64
      1059
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      908
    5. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      86
      862
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      825
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      79
      753
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      723
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      665
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34