Kukaan ostanut kyseisen merkkistä pyykkikonetta/kuivausrumpua? Monipuoliset ohjelmat vaikuttaisi olevan ja suht ok hinta. Olen harkinnut niitä 8kg koneita. Pyykkäri 599e ja kuivuri 649e, pakettina 998e.
Kerro kokemuksia Hotpoint-Ariston -koneista
4
3793
Vastaukset
- Tuo edellinen
Ei siis kellään kyseisiä koneita. :o
Pitääköhän tässä sitten kääntyä AEG-Elektroluxin koneisiin. Pari sataa paketilla enempi hintaa. Alkaa tuntumaan varmemmalta vaihtoehdolta, kun ei käyttäjäkokemuksia näytä kenelläkään olevan nykyisistä Aristonin koneista.- Ulkosuometar
Tsau, asun Italiassa ja meillä on kaikki koneet vuokraisännän hankkimia Aristonin koneita (tehty Italiassa). Ovat halvimpia mahdollisia ja esim. pesukoneen aivokortti hajosi just kahden vuoden takuuajan jälkeen, sain itse maksaa uudesta kortista parisataa (hoh) ja sille vielä ilettiin antaa kokonaista kahden vuoden takuu! Samoin tiskari on jumalattoman äänekäs, jääkaappi pakastaa vihannekset takarivistä jne. Jos mahdollista pysy kaukana Aristonista, vaikka onhan heilläkin kalliimman pään koneet varmaan parempia.
Muutan Suomeen pian ja aiomme laittaa köksän Siemensin tai Boschin vehkeillä (Mieleen ei riitä rahat). - Zupizarreta
ja AEG ei voi olla huonompi! Ota vain se AEG!
- mmie
Zupizarreta kirjoitti:
ja AEG ei voi olla huonompi! Ota vain se AEG!
meillä on semmoinen uusi kuivaava kone. 799€ ja on todella hyvä ja hiljainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180968Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47799
- 40711
- 45692
- 39678