Miten olisi mahdollista.... siis jos se ylipäätään olisi mahdollista keskustella?
... ja mitä keskustelu tarkoittaa... tarvitseeko sen "tarkoittaa" ja ylipäätään...
....olemmeko "onnellisia"...?
PS.
haistoin huiluni
söinpä omaa paskaakini
tässähän olen
Aloitan keskustelun
9
210
Vastaukset
- Anjaniina
tai teeskennellä olevansa onneton.
Sehän on mieliala.
Keskustelu on mielipiteiden vaihtoa.
Huonommassa ei pysytäasiassa, mutta kaikki mihin yksi tai useampi osallistuu, suunsa aukaisemalla, on keskustelua.
Tai siis sitä sanotaan keskusteluksi.
Minusta se joskus kuulostaa hullujenhuoneen sosiaaliselta toiminnalta.
Mutta.
Hyvä keskustelu.
Voi.
Siinä vaihdetaan mielipiteitä.
Niin että se on mielenkiintoista, uusia ajatuksia ja näkökulmia antavaa.
Koskapa olen assertiivinen ihminen, soisin että keskustelu olisi vielä innostavaakin ;)
Voidaan väitellä,perustella, vetää johtopäätöksiä, mutta aina se antaa jotain osapuolille.
Sellainen, voih, olis hyvä keskustelu! - Adria
Keskustelu on asioiden päivitystä pala kerrallaan eikä keskustelua, keskustelun vuoksi, yleensä. Toisaalta naarakset harjoittavat keskustelua sen itsensä vuoksi, keskustelun sisällön ollessa sivuseikka.
Parasta keskustelu on silloin kun asiapitoiseen mielipiteenvaihtoon osallistuvat henkevät persoonat, jotka tuovat keskusteluun sisältöä ja jatkumoa.
....olemmeko onnellisia? Otetaan sille, kippis! - Meriläinen
Keskustelu keskustelun vuoksi ärsyttää; no on se noita ilmoja pidellyt.
Tikusta asiaa, miksi? Tikku on tikku, tulitikku tai sitten ihan tuolla luonnossa oleva tikku, sillä ei ole asiaa, vai onko?
Miksi ei hiljaa, yleensä siis ihmisten kesken? Täällä kait mahdotonta joko ottaa osaa keskusteluun, tai sitten lukee vaan. Mutta silloin ei kukaan tiedä että olen hiljaa koneen äärellä. Pitäisikö vain heittää aina keskusteluun sana Hiljaisuus, hmmmm laitan ajatukseen sen.
Televisiossa juuri kerrotaan että olemme onnellisia, ja siihen toosaanhan on uskominen.
Höh toimittaja kyseli asioita joita on onnellisuustutkimukset täynnään, miksi ei jotain uutta?
Hyvä tästä tuleekin ihmettelyn päivä :)- Nalli-Kallio
Samaa mieltä suurelta osin ei ole asiaa mutta hyväksyntää kaipaa, mut niin kai jokainen, välillä huomaa olevanansa se kuuluisa norsu posliinikaupassa, mihin vaan varovasti askeleensa yrittää tällätä rutina kuuluu, eikä koskaan tiedä mitä se meinaa.
Kevyt iloinen tyhjänpäiväinen pälpätys on kivaa, aina ei tarvitse olla asiaa ja silti on kivaa keskustella. Riippuu varmaan asuinpaikasta ja paikallisesta seurustelukulttuurista, koska joillain paikkakunnilla puhellaan vähemmän ja asiaa ja taas toisilla paikkakunnilla höpötellään jonninjoutaviakin.
Muiden palstalaisten onnellisuudesta en ota kantaa, mutta itseni puolesta vastaus on myönteinen. Ja syy onnentunteeseeni on se, että sydänlääkäri lupasi hoitaa haarakatkoksen täysin oireettomaksi, niin että tulevaisuudessa kuljen mäetkin hymyillen ylös..- Korppis
Kun itse hyppäät
puskaan kiukuttelemaan
muitako syytät?
Jos paskaa tulee
silmillesi aiheesta
muutko on syynä?
Halusin runon
kerran ketjuusi liittää
puskasta haukuit.
Itse en puskaan
miepiteitä heitä
ne kestää valon.
Niitä en peitä
Mandi- kjglllllllllllg
kot, kot, nihct kot
- --"--""
mikään mitään?
huilusi soinee
vienosti lannoittavaa
sulosäveltä - Adria
Huomenta. Nyt on uusi aamu, äläkä vielä 'aloita', ennenkuin olet nostanut katiskan ja perannut saaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6953714Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211771Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771662Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531641- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3751561Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281389
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901303