Aloitan keskustelun

tankavaara

Miten olisi mahdollista.... siis jos se ylipäätään olisi mahdollista keskustella?


... ja mitä keskustelu tarkoittaa... tarvitseeko sen "tarkoittaa" ja ylipäätään...

....olemmeko "onnellisia"...?

PS.
haistoin huiluni
söinpä omaa paskaakini
tässähän olen

9

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anjaniina

      tai teeskennellä olevansa onneton.
      Sehän on mieliala.
      Keskustelu on mielipiteiden vaihtoa.
      Huonommassa ei pysytäasiassa, mutta kaikki mihin yksi tai useampi osallistuu, suunsa aukaisemalla, on keskustelua.
      Tai siis sitä sanotaan keskusteluksi.
      Minusta se joskus kuulostaa hullujenhuoneen sosiaaliselta toiminnalta.
      Mutta.
      Hyvä keskustelu.
      Voi.
      Siinä vaihdetaan mielipiteitä.
      Niin että se on mielenkiintoista, uusia ajatuksia ja näkökulmia antavaa.
      Koskapa olen assertiivinen ihminen, soisin että keskustelu olisi vielä innostavaakin ;)
      Voidaan väitellä,perustella, vetää johtopäätöksiä, mutta aina se antaa jotain osapuolille.
      Sellainen, voih, olis hyvä keskustelu!

    • Adria

      Keskustelu on asioiden päivitystä pala kerrallaan eikä keskustelua, keskustelun vuoksi, yleensä. Toisaalta naarakset harjoittavat keskustelua sen itsensä vuoksi, keskustelun sisällön ollessa sivuseikka.

      Parasta keskustelu on silloin kun asiapitoiseen mielipiteenvaihtoon osallistuvat henkevät persoonat, jotka tuovat keskusteluun sisältöä ja jatkumoa.

      ....olemmeko onnellisia? Otetaan sille, kippis!

    • Meriläinen

      Keskustelu keskustelun vuoksi ärsyttää; no on se noita ilmoja pidellyt.
      Tikusta asiaa, miksi? Tikku on tikku, tulitikku tai sitten ihan tuolla luonnossa oleva tikku, sillä ei ole asiaa, vai onko?
      Miksi ei hiljaa, yleensä siis ihmisten kesken? Täällä kait mahdotonta joko ottaa osaa keskusteluun, tai sitten lukee vaan. Mutta silloin ei kukaan tiedä että olen hiljaa koneen äärellä. Pitäisikö vain heittää aina keskusteluun sana Hiljaisuus, hmmmm laitan ajatukseen sen.

      Televisiossa juuri kerrotaan että olemme onnellisia, ja siihen toosaanhan on uskominen.
      Höh toimittaja kyseli asioita joita on onnellisuustutkimukset täynnään, miksi ei jotain uutta?

      Hyvä tästä tuleekin ihmettelyn päivä :)

      • Nalli-Kallio

        Samaa mieltä suurelta osin ei ole asiaa mutta hyväksyntää kaipaa, mut niin kai jokainen, välillä huomaa olevanansa se kuuluisa norsu posliinikaupassa, mihin vaan varovasti askeleensa yrittää tällätä rutina kuuluu, eikä koskaan tiedä mitä se meinaa.


    • Kevyt iloinen tyhjänpäiväinen pälpätys on kivaa, aina ei tarvitse olla asiaa ja silti on kivaa keskustella. Riippuu varmaan asuinpaikasta ja paikallisesta seurustelukulttuurista, koska joillain paikkakunnilla puhellaan vähemmän ja asiaa ja taas toisilla paikkakunnilla höpötellään jonninjoutaviakin.

      Muiden palstalaisten onnellisuudesta en ota kantaa, mutta itseni puolesta vastaus on myönteinen. Ja syy onnentunteeseeni on se, että sydänlääkäri lupasi hoitaa haarakatkoksen täysin oireettomaksi, niin että tulevaisuudessa kuljen mäetkin hymyillen ylös..

    • Korppis

      Kun itse hyppäät
      puskaan kiukuttelemaan
      muitako syytät?

      Jos paskaa tulee
      silmillesi aiheesta
      muutko on syynä?

      Halusin runon
      kerran ketjuusi liittää
      puskasta haukuit.

      Itse en puskaan
      miepiteitä heitä
      ne kestää valon.

      Niitä en peitä

      Mandi

      • kjglllllllllllg

        kot, kot, nihct kot


    • --"--""

      mikään mitään?

      huilusi soinee
      vienosti lannoittavaa
      sulosäveltä

    • Adria

      Huomenta. Nyt on uusi aamu, äläkä vielä 'aloita', ennenkuin olet nostanut katiskan ja perannut saaliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe