Olen 37v nainen Helsingistä ja tarkoitus olisi lähteä Tukholmaan Tiistaina 9.3 Laiva on Silja Line. Olen varannut jo hytin Myt olisi mahdollisuus päästä ilmaiselle matkalle. Sillä et maksa matkasta mitään vaan ainoastaan mitä ostat laivalta
Toivon että asut pääkaupunki seudulla niin voitas tavata ennen matkaa.
Ja toivon että olet vähintäin 35v
Seuraa laivalle
6
3692
Vastaukset
- nainen myös
Toki kiinnostaa, kun ei kavereita saa matkaseuraksi.
Asun Tampereen seudulla, mutta enne matka-ajankohtaa käväisen Hesassa.
Olen 43-vuotias nainen. Heip! kiinnostais itteekin risteily : ) 39v. mies, kiva ja ok lähetä postii [email protected]
jos tarviit viel seuraa...- Anonyymi
Olemme sexy pariskunta lähdössä 5.5Turku-Tukholma To iltana Viking Linellä. Vaimo isotissinen seksiasuihin pukeutuva nainen. Etsimme seksiseuraa iso kaluisista miiehistä, bi henkisistä naisista tai perista esim parinvaihdon merkeissä.
- Anonyymi
Moi! Tässä tumma mies joka tulisi vaimosi käyttöön. Ehtona että paljaalla koko matka.
- Anonyymi
Olemme pariskunta tulossa laivalle 5.5 iltalaivaan. Miten voimme tavata.
- Anonyymi
Fiksu olisi osannut tehdä ihan oman aloituksen eikä kaivaa yli 10 vuotta vanhaa ketjua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst26014433Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1493916PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1293765Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1681611En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351599Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3921577Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491306Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81091Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok47977Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais95928