Helsinkiläiset, missä kuntosalilla käytte...?

Hips

Siispä, missä teitä pyörii.. Itse etsin hyvää kunsalia/kuntokeskusta mikä olisi suht edullinen, ja haluaisin kuulla kokemuksia... Missä siis käyt itse?

23

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • swrtyuwru

      käyn yhdessä FIXissä.

    • yksi vain

      Itse asun lauttasaaressa, joten lauttasaaren liikuntakeskus oli ehdoton valinta. Tosin lauttasaaren ulkopuolelta ei ehkä kannata/tarvi kyseisen paikan takia matkustaa.

      • caughtInBetween

        Solana hakaniemi


    • pump pump

      Esport fitness Helsingissä. Suht edullinen, ei pakkositoutumista.

      • Elixia. Itäkeskus, mainio paikka. Mikä on halpaa, kaikki on suhteellsista. Minusta hinta ok, mikäli haluaa säännöllisesti harrastaa monipuolisesti


      • kampin esport

        minäkin siellä :) ei oo kyllä vähään aikaan tullu käytyä, hups :o pitääkin huomenna mennä!


    • meitsi--

      Finnbodylla

    • treenaaja145

      Töölö gymillä :)

    • Salitytsy_

      mäkelän ja töölön fixissä

      • rautalady

        Herttoniemen Ladylinella


    • JKoskinen

      Itse vältän Solana-kuntosalia Hakaniemessä nykyään kuin ruttoa. Olin ostanut aiemmin kertalippuja, jonka jälkeen sairastuin sen verran, että luvassa oli usean vuoden sairaalakierre. Nyt keväällä alkoi taas olla sen verran kunto palautunut, että salitreeni olisi paikallaan. Parikymmentä "vanhaa" kertalippua on jäljellä, mutta uudelta omistajalta tuli vastaus, että ne eivät käy enää. Kuulemma jokaisesta 20 ostetusta kertalipusta hyvittävät viisi vanhaa.

      Ja tämä siis jo maksetusta palvelusta... Rahastuksen makua. Tulee todellakin vanhaa Solanaa ikävä.

    • homp.

      SATS:lla kukaan muu?

      • löytyyhän niitä

        SATS:ilta löytyy varmasti aika monta sekä asiakkaista että työntekijöistä...


      • lkälkjlk
        löytyyhän niitä kirjoitti:

        SATS:ilta löytyy varmasti aika monta sekä asiakkaista että työntekijöistä...

        SATS Leppävaarassa käyn...


    • Pettynyt-82

      En voi suositella Lauttasaaren liikuntakeskusta asiakaspalvelun osalta. Jäsenillä on irtisanomisoikeus sopimusehtojen mukaan. Itse maksoin vuoden jäsenyyden etukäteen könttäsummana, mutta muutin puolen vuoden jälkeen töiden vuoksi toiseen kaupunkiin. Mitään rahoja en saanut takaisin, koska "lauttasaaren liikuntakeskus ei palauta asiakkaille jo maksettuja rahoja". Asiakaspalveluun koitin olla 2 kk ajan jatkuvasti yhteydessä, mutta "asiaa käsittelevä henkilö" oli jatkuvasti lomalla. Myöskään sopimusehtoja ei kuulemma ole saatavilla sähköisessä muodossa, mikä on mielestäni vuonna 2014 epäilyttävää..

    • himotreenaaja

      Missäpäin Helsinkiä on ainoastaan naisille tarkoitettuja kuntosaleja?

      • lkrjqwlk

        No sellaisiin naisten saleihin ei kyllä kannata mennä. Painot loppuu kesken, Smith-tanko kevyt, ei penkkipunnerrusta tai jokin epävarma hökötys jne, suurin osa vaaleanpunaisia hölmöjä laitteita, joista ei ole mitään hyötyä. Jos lihasta haluat, mene kunnon sekasalille ja mitä edullisempi, sitä kivampi yleensä. Käyn tosi kivalla salilla Idässä päin, mutta en viitsi sitä tässä mainita.


      • lolololll
        lkrjqwlk kirjoitti:

        No sellaisiin naisten saleihin ei kyllä kannata mennä. Painot loppuu kesken, Smith-tanko kevyt, ei penkkipunnerrusta tai jokin epävarma hökötys jne, suurin osa vaaleanpunaisia hölmöjä laitteita, joista ei ole mitään hyötyä. Jos lihasta haluat, mene kunnon sekasalille ja mitä edullisempi, sitä kivampi yleensä. Käyn tosi kivalla salilla Idässä päin, mutta en viitsi sitä tässä mainita.

        no mä olen ainakin saanut sellaisen käsityksen että stadissa on noita naisten saleja useampikin. ja oikein pinkit kuntolaitteet? LOL. Ootko tosissas? Täällä Itä-Suomessa on ainakin naistensali ihan samanlainen kuin normisali. AHAHHA :DD


      • ed.
        lolololll kirjoitti:

        no mä olen ainakin saanut sellaisen käsityksen että stadissa on noita naisten saleja useampikin. ja oikein pinkit kuntolaitteet? LOL. Ootko tosissas? Täällä Itä-Suomessa on ainakin naistensali ihan samanlainen kuin normisali. AHAHHA :DD

        Kyllä täällä kuule on - kävin kesällä kokeileen entistä Ladylinea Hertsikassa ja siellä oli sellaiset hyödyttömät pinkit laitteet (ja vähän muutakin, ne taas oli mulle liian isoja, ts. tarkoitettu pidemmille niin kuin monet laitteet, säätömahdollisuudet huonot). Muutenkin ihan karsee sali. Jumpat oli varmaan hyvät, mutta en käy niissä. Oon käyny muissakin naisten saleissa matkoilla ollessa ja huonot niissä on yleensä olleet just noi penkkipunnerrus- ja kyykkäyspisteet ja käsipainot loppuu 15 kg. Yhden hyvänkin naisten salin treffasin kerran matkoilla Oulussa.


    • jhgfdsdfghj

      Samaa mieltä, naisten salit on niille, jotka pelkäävät kehittymistä.

      Yleistää ei kai saisi, mutta oman kokemuksen mukaan sali on sitä parempi, mitä vähemmän siellä käy naisia ;)

      Terveisin femme joka nostaisi sinutkin.

      • Salirotta

        Motivuksella on naistensaleja Töölössä, Stockmannilla (tietyt päivät) ja Ruoholahdessa:)


      • ed.

        Kuulostaa hyvältä! Itsekin treenailen tosissaan, vaikka ennäytkset lienee jo tehty. Havaintojeni mukaan harva nainen nostaa penkiltä edes tyhjää tankoa tai kyykkää, maastavedosta puhumattakaan.


    • find_me_maybe

      Elixiaan matkalla huomenissa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe