Kohtalo

amorinnuolet

Mietin tässä
yksin..

Kun ilta alkaa
hämärtää..

Mietin ja toivon
että jossain olisi
minun sielunkumppani
yksinäinen kulkija
vailla päämäärää..

Kohtalo..
puutu jo peliin
ja johdata..

Hänet..
Minun luo.

24

617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...ko

      se olla minä????

      • sadetanssiin

        toki :)


    • ..haikeus

      Rakkauden nuolet sinkoilee,
      pakoon kaikki,
      kimpoilee.

      Ei pysähdy yksikään ei,
      se mielenrauhan pois,
      kokonaan vei.
      Jos jossain siellä,
      maailmantiellä,
      olisi mies.

      Rakas,
      sanoisi vaan,
      olen sinun,
      olethan minun.

      • sadetanssiin

        loppu oli viestissäsi!


    • sitä onnea

      Ei annettu mulle sitä onnea
      ei osuneet nuolet ei
      en enään odota mitään.

      • sadetanssiin

        minä uskon kohtaloon :)


    • 23

      Just näin !!!!!

      • sadetanssiin

        niinhän se menee just näin
        odottavan aika on pitkä :)


    • <---(

      amorin osunut on
      kantanut olet sitä
      jo vuodet
      siksi olosi odottava
      kaipaus se on

      • sadetanssiin

        näinkin ihan hyvä ainahan sitä jotain toivoo :)


    • Tallustaja

      Tallustelija joka
      on kyllästynyt
      yksinäisiin
      iltoihin,
      yksinäisiin
      öihin
      ja aamuihin.

      Minäkin
      katselen taivaalle ja heitän
      huokauksen
      ainako vain yksin
      eikö

      mulle ole
      ketään ?

      • sadetanssiin

        muuta sano maailama täynnä yksinäisiä ihmisiä, miksi He eivät kohtaa
        en kyllä ymmärrä :)


      • Tallustaja
        sadetanssiin kirjoitti:

        muuta sano maailama täynnä yksinäisiä ihmisiä, miksi He eivät kohtaa
        en kyllä ymmärrä :)

        Että yksinäisiä
        on paljon tai vähän..

        Kun tahtoo vain sen
        ainoan ja oikean
        ketä rakastaa!

        Vähempää tyydy
        mä en!


    • 18

      myrsky nousee varo vaan
      kohta se lennättää
      jonkun luoksesi
      se voi olla sitten
      kuka tahansa :)

      • sadetanssiin

        mun ovet on aina avoinna kaikille :) siis ulkoovet :)


      • 18
        sadetanssiin kirjoitti:

        mun ovet on aina avoinna kaikille :) siis ulkoovet :)

        löysikö kukaan oveasi
        myrsky oli aikamoinen???


      • sadetanssiin
        18 kirjoitti:

        löysikö kukaan oveasi
        myrsky oli aikamoinen???

        ei tullu ketään :((


    • eikö koskaan
      • sadetanssiin

        Pidin tästä musiikista, kuuluu lemppareihin, siinä on niin hyvät sanat.
        Musiikki on muutenkin lähellä sydäntäni.
        Kiitos sinulle:)


    • Pakastaja

      Ei yhtään kirjoitusvirhettä...
      Tästä se ura urkenevi ;)

      • sadetanssiin

        Valitettavasti en ymmärtänyt viestiäsi, menin ja luin runoni, ja nyt täällä ihmettelen mitä "kirjoitusvirheitä"
        Kiitos sinulle kuiteskin palautteesta!


    • Iltarusko*
      • sadetanssiin

        Ja suuret kiitokset vastanneille!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      748
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      43
      699
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      106
      652
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      498
    Aihe