Eli kysymys kuuluukiin onko nämä laskettelu sukset hyvät? http://www.the-house.com/8965hdman8zz-head-skis.html onko noi twintip sukset?
Onko nämä sukset hyvät?
5
444
Vastaukset
- twinmi
Onko teil tietoo hei ammattilaiset?
- SDFFDSFSDFSDFSD
Ei oo hyvät noi.
TÄÄ ON SIT PELKKÄ ARVAUS
- Head..
Todella hyvät!! Vauhti laskijan sivakat jolla tekniikka kunnossa. Pehmosessa todella hyvät,jäällä ei tee mitään. Eikä ole twinit! Paikallinen topsport myy varastojaan pilkka hintaan pois,noi sukset oli 270 eetä siteineen. Ei paha hinta,aion haka toiset varastoon....
- dryr
Mistä tietää, että noi ei ole twinit kun noiden molemmat päät on semmoset pyöreät ja nousevat?
- Head..
dryr kirjoitti:
Mistä tietää, että noi ei ole twinit kun noiden molemmat päät on semmoset pyöreät ja nousevat?
Mistäkö tietää? No siitä ko kyseisen mallin omistaja niin sanoo! Tahi käypi ihan omin jaloin kaupassa kattomassa!! Käypi äkkiä,kyseistä mallia ei tehdä enään ainakaan tuolla tuote nimellä.
Ps.pyöreet päät kyllä,mutta mistähän näät että "nousevat".......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018073- 1075667
- 2795013
- 494963
- 763737
- 562960
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 442393