http://www.vauvakuume.com/Lapsiperhe/Lapset_autossa/lapset_autossa.html
Kannattaa poiketa lukemassa. Hyvää tietoa monelle jotka hannaavat vastaan sitä etteikö selkämenosuuntaan olisi turvallisin vaihtoehto lapselle matksutaa autossa. Niin moni on vastaan ja minun mielestäni jo ihan yksin kertaisestikin ajateltuna se on paras tapa matksutaa.
Aikuisillekin tulee niskakipuja kolaritilanteissa..entä lapsen niskat kolarissa??
selkämenosuuntaan
2
316
Vastaukset
- on meitä
on ollut sitä vastaan että 0-4 vuotiaiden pitääkin näin matkustaa? Ja mitä tulee kolariin niin ei tuokaan aina pelasta saati sitten estä niskakipua sillä voi olla ettei ole....
- 4+15
Voi kuule kun lukisit aikaisempia vietejä niin erittäin harva pitää selkä menosuuntaan matkustamista mitenkään erityisen turvallisena vaihtoehtona ja valitsevat toiseksi tuoliksi alle vuoden ikäiselle turvaistuimen kasvot menosuuntaan.
Edellinen varmaan tarkoittaa juuri sitä että niskat on aika kovilla törmäyksessä ja lapsi on vielä heikonpi kuin aikuinen näissä törmäystilanteissa.
Joo kyllä meitä on moneen. Me kun olimme ostamassa turvaistuinta niin myyjä suositteli kasvotmenosuuntaan istuinta mikä tuntui aika uskomattomalta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1024552
- 1464479
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464472- 1462944
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292468- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401809
- 731380
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To271188