kuusaankeskus s-market

vakiasiakas

tänään s-marketissa oli tosi kaunis kassa neiti.tummat lyhyet hiukset.tosi nami

60

4299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jes!!!

      samanlainen pissaliisa kuten muutkin, en siis suosittele.

      omistan kaikki kuusaan naiset, vain hyvännäköiset, eli kaikki yli 25 vuotiaat.

      • kanta-asiakas

        On ihan totta että siellä kuusaankeskuksen s-marketissa on kuusaan kauneimma myyjättäret!


      • itenne arvioitte
        kanta-asiakas kirjoitti:

        On ihan totta että siellä kuusaankeskuksen s-marketissa on kuusaan kauneimma myyjättäret!

        menen nyt peiton alle ajttelemaan teitä ja teidän kauneuttanne.HAHHAHHAHAHAhh peittolensi pois kun purskahdin nauramaan.ANteeksi,ei ole kyllä rumia ihmisiä olemassakaan, vaan on vähemmän kauniita


      • äijä 83
        kanta-asiakas kirjoitti:

        On ihan totta että siellä kuusaankeskuksen s-marketissa on kuusaan kauneimma myyjättäret!

        kuusaan rumimmat siellä on.


      • hurmurisetä
        äijä 83 kirjoitti:

        kuusaan rumimmat siellä on.

        rumimmat kassaneitoset Koskituulesta- käy vaikka itse toteamassa!


    • vakiasiakas

      lauantaina olit taas kassalla.kyllä pelastit päiväni

    • nähty on

      Kauniita ovat ja ehkä siksi myös niin kopeita ja epäystävällisiä.
      Kaukaa kierrän S-marketin.

      • kova.

        pelkkiä rumia huoria ja pissaliisoja. en panisi.


      • meeminyymi

      • juu..
        meeminyymi kirjoitti:

        http://l.naurunappula.com/z/542377

        vittu tollasia epäystävällisiä ja nirsoja muka kauniita kusipäisiä likkoja pitäs lyödä turpaan!

        mitä vittua on niin olevinaan? mulle kun virnuilevat kassalla niin haistatan vaikka vitut päin naamaa.

        t. kauniin naisen mies.


      • takatakataka
        juu.. kirjoitti:

        vittu tollasia epäystävällisiä ja nirsoja muka kauniita kusipäisiä likkoja pitäs lyödä turpaan!

        mitä vittua on niin olevinaan? mulle kun virnuilevat kassalla niin haistatan vaikka vitut päin naamaa.

        t. kauniin naisen mies.

        Et tainnu edes ymmärtää että tuo edellinen vittuili sulle! :D Köyhä myös päästäsi siis.


      • tarpeeksi kaunis
        takatakataka kirjoitti:

        Et tainnu edes ymmärtää että tuo edellinen vittuili sulle! :D Köyhä myös päästäsi siis.

        Jokaisella on erilainen,oma nais ja miesmaku mistä kukakin tykkää,se on jokaisen oma asia.Siitä on turha tehdä numeroa.Enkä ole kateellinen kenenkään ulkonäöstä,koska se on typerää ja tarpeetonta.


      • että noinko?

        No seköhän sitä yhtä, aina perus yrmeetä XXL kokostakin jurppii, kun on vuodesta toiseen jo näyttänyt yhtä ja samaa hapanta naamaa.


      • tyytyväinenasiakas
        että noinko? kirjoitti:

        No seköhän sitä yhtä, aina perus yrmeetä XXL kokostakin jurppii, kun on vuodesta toiseen jo näyttänyt yhtä ja samaa hapanta naamaa.

        Kyllä ootte katkeria ;) Kattokaa itteenne ja käykää pesulla, niin ehkä saatte hymyjäkin.


      • tarpeeksi kaunis
        tyytyväinenasiakas kirjoitti:

        Kyllä ootte katkeria ;) Kattokaa itteenne ja käykää pesulla, niin ehkä saatte hymyjäkin.

        Olen samaa mieltä kanssasi,että kannattaisi todellakin katsoa itseänsä ja käydä pesulla.


      • xxl nainen
        tarpeeksi kaunis kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi,että kannattaisi todellakin katsoa itseänsä ja käydä pesulla.

        mikäköhän vitun kauneuden huipentuma sinä muka luulet olevasi? Voin kertoa että monet xxl naiset on paljon kauniimpia ja nätimpiä kuin tuollaiset laihat muijat jotka vaan LUULEE olevansa parempia ja sitten haukutaan isompia.
        Kyllä mä teidät tiedän ja olen nähnytkin. Tavallisia naapurintyttöjä, ei sen kummempaa.
        mun ukko on sanonut että isommilla naisilla on isommat rinnat mitä teiltä ei löydy.

        vieläkö täällä on niitä joiden mukaan koko on merkki kauneudesta. just joo. isokokoisia muijia on kätevä emäntä sarjassakin ja mun ukon mielestä ja sen kavereiden mielestä laihat muijat häviää niille 10-0. olette pienitissisiä itseään täynnä mutta ette arvaakaan mitä ukot teistä miettii.


      • niin..
        xxl nainen kirjoitti:

        mikäköhän vitun kauneuden huipentuma sinä muka luulet olevasi? Voin kertoa että monet xxl naiset on paljon kauniimpia ja nätimpiä kuin tuollaiset laihat muijat jotka vaan LUULEE olevansa parempia ja sitten haukutaan isompia.
        Kyllä mä teidät tiedän ja olen nähnytkin. Tavallisia naapurintyttöjä, ei sen kummempaa.
        mun ukko on sanonut että isommilla naisilla on isommat rinnat mitä teiltä ei löydy.

        vieläkö täällä on niitä joiden mukaan koko on merkki kauneudesta. just joo. isokokoisia muijia on kätevä emäntä sarjassakin ja mun ukon mielestä ja sen kavereiden mielestä laihat muijat häviää niille 10-0. olette pienitissisiä itseään täynnä mutta ette arvaakaan mitä ukot teistä miettii.

        ja kauneushan tulee naiselle VAIN hiuksista jos on muuten tavallinen naama. Kuka tahansa normaaliälyinen tuon ymmärtää. Yleensä sirot kasvot, suklaasilmät ja sopivat hiukset tekevät kauniin naisen.


      • pakko kait uskoa
        xxl nainen kirjoitti:

        mikäköhän vitun kauneuden huipentuma sinä muka luulet olevasi? Voin kertoa että monet xxl naiset on paljon kauniimpia ja nätimpiä kuin tuollaiset laihat muijat jotka vaan LUULEE olevansa parempia ja sitten haukutaan isompia.
        Kyllä mä teidät tiedän ja olen nähnytkin. Tavallisia naapurintyttöjä, ei sen kummempaa.
        mun ukko on sanonut että isommilla naisilla on isommat rinnat mitä teiltä ei löydy.

        vieläkö täällä on niitä joiden mukaan koko on merkki kauneudesta. just joo. isokokoisia muijia on kätevä emäntä sarjassakin ja mun ukon mielestä ja sen kavereiden mielestä laihat muijat häviää niille 10-0. olette pienitissisiä itseään täynnä mutta ette arvaakaan mitä ukot teistä miettii.

        kiukkusia ja happamia taitaa olla kassat ja näyttä olevan raivokkaitakin.
        k.tos ja kemiin.


      • ItSeKKään
        xxl nainen kirjoitti:

        mikäköhän vitun kauneuden huipentuma sinä muka luulet olevasi? Voin kertoa että monet xxl naiset on paljon kauniimpia ja nätimpiä kuin tuollaiset laihat muijat jotka vaan LUULEE olevansa parempia ja sitten haukutaan isompia.
        Kyllä mä teidät tiedän ja olen nähnytkin. Tavallisia naapurintyttöjä, ei sen kummempaa.
        mun ukko on sanonut että isommilla naisilla on isommat rinnat mitä teiltä ei löydy.

        vieläkö täällä on niitä joiden mukaan koko on merkki kauneudesta. just joo. isokokoisia muijia on kätevä emäntä sarjassakin ja mun ukon mielestä ja sen kavereiden mielestä laihat muijat häviää niille 10-0. olette pienitissisiä itseään täynnä mutta ette arvaakaan mitä ukot teistä miettii.

        Mistä kellekkin hyvä mieli.
        Lihavuudellakin rajansa kauneudessa.Onko läski tosiaan kaunis?
        Onko sopivasti pyöreä kaunis? Voi monesti ollakkin,jos on nätti ja sopusuhtanen.
        Onko läskillä isot tissit vai häämääkö paksu runko tissien koon.monesti näin kun läski joutuu nostattamaan riippuvia rintoja,rintojen muuten makaavan sen makkaran päällä,hikoilee,haisee hiertää ym.
        Entäs läskien kannikat ,makkaroiden poimijen väli, niitä työkseni hoitaessani ja nähneeni ,en kyllä voi sanoa että on mikään mieltä ylentävä näkö.
        Pyöreä sopusuhtainen,muutenkin isokoinen nainen kaikinpuolin on monesti aika ylevä ja kaunis "isoine rintoineen" Liivien kanssa.Ilmanliivejä harvoin rinnat terhakkaana kasassa enää tuskin on, vaan roikkuu arpiatäynnä.
        Joten siinä suhteessa monesti isonainen kaunis vaatteet päällä. Harvemmin ilman vaatteita kauheita mielihaluja herättää.Voi toki herättää,mutta se on sitten vastakkaisen sukupuolen jonkinlainen ominaispiirre sille ihmiselle jos tykkää isoista tytöistä.Monesti mies vielä syöttää naistaan herkuilla että turpoaisi vielä lisää.
        Läski ja sopivasti pyöreä on aivan eri asia.Kuka tykkää mistäkin, onko viisi leukaa ja seitsämän makkaraa ,roikkuva iso perse vai mitä.


      • mie vaan.
        ItSeKKään kirjoitti:

        Mistä kellekkin hyvä mieli.
        Lihavuudellakin rajansa kauneudessa.Onko läski tosiaan kaunis?
        Onko sopivasti pyöreä kaunis? Voi monesti ollakkin,jos on nätti ja sopusuhtanen.
        Onko läskillä isot tissit vai häämääkö paksu runko tissien koon.monesti näin kun läski joutuu nostattamaan riippuvia rintoja,rintojen muuten makaavan sen makkaran päällä,hikoilee,haisee hiertää ym.
        Entäs läskien kannikat ,makkaroiden poimijen väli, niitä työkseni hoitaessani ja nähneeni ,en kyllä voi sanoa että on mikään mieltä ylentävä näkö.
        Pyöreä sopusuhtainen,muutenkin isokoinen nainen kaikinpuolin on monesti aika ylevä ja kaunis "isoine rintoineen" Liivien kanssa.Ilmanliivejä harvoin rinnat terhakkaana kasassa enää tuskin on, vaan roikkuu arpiatäynnä.
        Joten siinä suhteessa monesti isonainen kaunis vaatteet päällä. Harvemmin ilman vaatteita kauheita mielihaluja herättää.Voi toki herättää,mutta se on sitten vastakkaisen sukupuolen jonkinlainen ominaispiirre sille ihmiselle jos tykkää isoista tytöistä.Monesti mies vielä syöttää naistaan herkuilla että turpoaisi vielä lisää.
        Läski ja sopivasti pyöreä on aivan eri asia.Kuka tykkää mistäkin, onko viisi leukaa ja seitsämän makkaraa ,roikkuva iso perse vai mitä.

        no eipä oo mun ongelma. Mun muija ei ole läski.
        vittuilkaa te toisillenne. minä lähden kattomaan leffaa.


      • mie vaan.
        mie vaan. kirjoitti:

        no eipä oo mun ongelma. Mun muija ei ole läski.
        vittuilkaa te toisillenne. minä lähden kattomaan leffaa.

        sitä en vaan ymmärrä että miten vitussa voi olla noin kiinnostavaa arvostella ulkonäköä onko lihava vaiko laiha?? niin no... harva täältä lähtee ketään arvostelemaan paitsi täällä netissähän se on helppoa kun voi sanoa mitä hyvänsä.

        akatko ne täällä jupisee keskenään vaiko ukot? en yhtään ihmettelisi jos akat, koska niille on niin perseentärkeää ettei vaan olis pari kiloa päässyt yllättämään, heh heh!

        helvetin prinsessat.. joo mut ei oo meidän ongelma.


      • mie vaan.
        mie vaan. kirjoitti:

        sitä en vaan ymmärrä että miten vitussa voi olla noin kiinnostavaa arvostella ulkonäköä onko lihava vaiko laiha?? niin no... harva täältä lähtee ketään arvostelemaan paitsi täällä netissähän se on helppoa kun voi sanoa mitä hyvänsä.

        akatko ne täällä jupisee keskenään vaiko ukot? en yhtään ihmettelisi jos akat, koska niille on niin perseentärkeää ettei vaan olis pari kiloa päässyt yllättämään, heh heh!

        helvetin prinsessat.. joo mut ei oo meidän ongelma.

        tiedätkö muuten vielä mikä on läskin vastakohta?

        Se on anorektinainen. Nykyisin laihoja ja kunnostaan huolta pitäviä on alettu kutsua anorektinaisiksi, koska sairaus kolkuttelee jo ovella... ihan vaan lihavempia puolustaakseni ja sivistynyttä ihmisten arvostusta. yleensä ne ovat nuo nuoret pissaliisat jotka lihavia haukkuvat, eihän me aikuiset enää eihän??


      • jokapaikassa
        mie vaan. kirjoitti:

        tiedätkö muuten vielä mikä on läskin vastakohta?

        Se on anorektinainen. Nykyisin laihoja ja kunnostaan huolta pitäviä on alettu kutsua anorektinaisiksi, koska sairaus kolkuttelee jo ovella... ihan vaan lihavempia puolustaakseni ja sivistynyttä ihmisten arvostusta. yleensä ne ovat nuo nuoret pissaliisat jotka lihavia haukkuvat, eihän me aikuiset enää eihän??

        muutamia kohteita joista lihavat voisivat katsoa että kannattaako mennä,olla ja tehdä.
        Ei ainakaan mikään hemaiseva näky. Oikein lihava elintarvike myynti edustaja,no voi tietysti mainostaa että hyvää on syökää niin minäkin olen joutunut tekemään vai onko niin huonoa että joutuu syömään ite.
        Toinen oli kun näin tossa mennä kesänä moottoripyörällä ajellessa että jollain oli niin lihava muija kyydissä että joko äijä istu tankilla tai muija ei satulassa oli meinaan sen verran mahaa kasvanut tätille.Siten olitoinen pari jossa kumpakin kuski sekä repsikka niiin lihavia että hirvitti oikein pyöränpuolesta.
        No jokainen läskinsä kantaa.


      • olet kade.
        jokapaikassa kirjoitti:

        muutamia kohteita joista lihavat voisivat katsoa että kannattaako mennä,olla ja tehdä.
        Ei ainakaan mikään hemaiseva näky. Oikein lihava elintarvike myynti edustaja,no voi tietysti mainostaa että hyvää on syökää niin minäkin olen joutunut tekemään vai onko niin huonoa että joutuu syömään ite.
        Toinen oli kun näin tossa mennä kesänä moottoripyörällä ajellessa että jollain oli niin lihava muija kyydissä että joko äijä istu tankilla tai muija ei satulassa oli meinaan sen verran mahaa kasvanut tätille.Siten olitoinen pari jossa kumpakin kuski sekä repsikka niiin lihavia että hirvitti oikein pyöränpuolesta.
        No jokainen läskinsä kantaa.

        Taidat olla vaan kateellinen heille kun sinulla ei ole varaa syödä eikä sinulla ole varaa niin kalliiseen pärrään.

        Muutenkin kuulostat aika vittumaiselta tyypiltä, joka koskaan et kehtaisi aukoa päätäs muille siellä missä sua nyppii. Sehän teissä naurattaa.

        Joo ja itse olen nähnyt pärrällä ajelevan muijan joka oli niin siro että nauru pääsi kun näytti siltä että taitaa pärrä olla hieman ISOMMILLE ihmisille sopivampi, mutta mikäs siinä. Jokainen meistä sen pienen kehonsa kantaa jos kehtaa.... ja jos ei ole kiire rikastua että olis varaa syödä ja hankkia kalliimpaa. hehheh..


      • ohrana
        olet kade. kirjoitti:

        Taidat olla vaan kateellinen heille kun sinulla ei ole varaa syödä eikä sinulla ole varaa niin kalliiseen pärrään.

        Muutenkin kuulostat aika vittumaiselta tyypiltä, joka koskaan et kehtaisi aukoa päätäs muille siellä missä sua nyppii. Sehän teissä naurattaa.

        Joo ja itse olen nähnyt pärrällä ajelevan muijan joka oli niin siro että nauru pääsi kun näytti siltä että taitaa pärrä olla hieman ISOMMILLE ihmisille sopivampi, mutta mikäs siinä. Jokainen meistä sen pienen kehonsa kantaa jos kehtaa.... ja jos ei ole kiire rikastua että olis varaa syödä ja hankkia kalliimpaa. hehheh..

        ja sinun pärräsi, juntti. Mikä se sellainen pärrä on, kerro suomeksi ? taitaa herralla olla vanha jawa kun noin kovasti leukii.


      • s
        xxl nainen kirjoitti:

        mikäköhän vitun kauneuden huipentuma sinä muka luulet olevasi? Voin kertoa että monet xxl naiset on paljon kauniimpia ja nätimpiä kuin tuollaiset laihat muijat jotka vaan LUULEE olevansa parempia ja sitten haukutaan isompia.
        Kyllä mä teidät tiedän ja olen nähnytkin. Tavallisia naapurintyttöjä, ei sen kummempaa.
        mun ukko on sanonut että isommilla naisilla on isommat rinnat mitä teiltä ei löydy.

        vieläkö täällä on niitä joiden mukaan koko on merkki kauneudesta. just joo. isokokoisia muijia on kätevä emäntä sarjassakin ja mun ukon mielestä ja sen kavereiden mielestä laihat muijat häviää niille 10-0. olette pienitissisiä itseään täynnä mutta ette arvaakaan mitä ukot teistä miettii.

        huipentuma nimimerkki xxl nainen olevansa jotain erityistäkö,että on vara alkaa naamailemaan? kuulehan kyllä sunlaiset naikkoset myöskin tiedetään,ihan tiedoksi vaan.turha lihavuus on mielestäni rumaa ja terveydelle haitallista,mutta jokaisen oma asia jos haluaa lihottaa itsensä hirveeksi turjakkeeksi.Enkä ole mikään laiha nainen,vaan ihan sopiva,muodot on kohdallaan ja mulle ei diabeteksen vuoksi ole suotavaa olla mikää hirvee läskikasa voi tulla muita lisäsairauksia,enkä myöskään halua olla mikää hirvee ihraperse,tajuatko?


      • s
        juu.. kirjoitti:

        vittu tollasia epäystävällisiä ja nirsoja muka kauniita kusipäisiä likkoja pitäs lyödä turpaan!

        mitä vittua on niin olevinaan? mulle kun virnuilevat kassalla niin haistatan vaikka vitut päin naamaa.

        t. kauniin naisen mies.

        nimimerkkille juu ,sunlaisia naamailevia jätkiä pitäs myöskin vetästä kuonoon ja opettaa käytöstapoja,tollanen saamarin nulkki.mikä luulet olevas että sulla vara keljuilla ja uhkailla,mikä tosiaankin oot olevinas? jos mulle uskallatkin tulla uhkailee ja haistatteleen,niin voit olla varma että sun käy köpelösti.olet todella säälittävä tapaus,ikävää että tommosia pitääkin olla.


      • juu vastaa :)
        s kirjoitti:

        nimimerkkille juu ,sunlaisia naamailevia jätkiä pitäs myöskin vetästä kuonoon ja opettaa käytöstapoja,tollanen saamarin nulkki.mikä luulet olevas että sulla vara keljuilla ja uhkailla,mikä tosiaankin oot olevinas? jos mulle uskallatkin tulla uhkailee ja haistatteleen,niin voit olla varma että sun käy köpelösti.olet todella säälittävä tapaus,ikävää että tommosia pitääkin olla.

        voihan sulle haistatella mutta uhkaus menee jo yli rajan :) soitat vartijat apuun niin ne kutsuu poliisit jos alan riehumaan sulle :) miksi sä otat tän ittees? mistä mä tiedän mikä sä olet naisias? mä kunnioitan niin miehiltä ku naisilta hyvää käytöstä. monet muijatkin osaa olla helvetin töykeitä ja tekee miehille ohareita. teille aina löytyy hakijoita mutta meillä ukoilla alkaa olla pula teidän kanssa kun te naiset vittuilette ( enkä tarkota sinua ) meille jos teille tullaan jutteleen vaik ite menette baariin just sitä seuraa hakemaan. sama muualla kans.
        "pitäs" on vaan sana, ei ketään pidä lyödä turpaan, mutta onhan tääl näit muijia jotka on ihan liikaa itteään täynnä suoraan sanoen kusipäitä. mutta te vaan luulette näyttävänne muita paremmilta, ette oikeasti näytä.. ootte samanlaisia ku muutkin. älä ny ittees ota kuitenkaan, hoida vaan ihan rauhas työsi.... ja nyt tänkin viestin jälkeen mä olen varmaan täysi "paska" jolle ei pidä puhua mitään.

        tiiätkö mitä? mä olen ihminen kuten säkin. olin sit ruma tai komea.


    • räkkärimarketti

      Jopas on tyyli näytettä kerrakseen. Taitaa olla tuossa marketissa varsinainen lihatiski.

      • Raimo Reipas.

        minä kun kävin siellä tänään, niin kassatyttö paljasti minulle rinnat. Ei sillä ollut edes liivejä alla. terhakat pienet mutta pippuriset tissit ja tais olla ihan kisanännitkin. Siinä se heilutteli niitä minulle kun ladoin ostoksiani liukuhihnalle. Meinasi itseltäkin päästä "ostokset" "liukuhihnalle" :D


      • s
        Raimo Reipas. kirjoitti:

        minä kun kävin siellä tänään, niin kassatyttö paljasti minulle rinnat. Ei sillä ollut edes liivejä alla. terhakat pienet mutta pippuriset tissit ja tais olla ihan kisanännitkin. Siinä se heilutteli niitä minulle kun ladoin ostoksiani liukuhihnalle. Meinasi itseltäkin päästä "ostokset" "liukuhihnalle" :D

        oot aika hauska kaveri :)


    • erästyötön

      Eipä ole kovin kummoinen kauppa. Henkilökuntakin etupäässä töykeää, se yksi kassa etenkin. Menen enemmin vaikka sivaan, vaikka ei sielläkään paljon kummoisempaa ole.

      • Antti Kuikelo

        Onko hieno se oikein läskinen perse,selkäkin yhtä persettä.kenen mielestä kaunis nätti?
        entä se seitsämän makkaran maha voiko olla nätti? mites leuka onko kolme vai kaksi, reittäkin löytyy varmasti sekä roikkuvaa käsivartta.


        Ei kauniita ootte,rakastan teitä pullukat.


      • s
        Antti Kuikelo kirjoitti:

        Onko hieno se oikein läskinen perse,selkäkin yhtä persettä.kenen mielestä kaunis nätti?
        entä se seitsämän makkaran maha voiko olla nätti? mites leuka onko kolme vai kaksi, reittäkin löytyy varmasti sekä roikkuvaa käsivartta.


        Ei kauniita ootte,rakastan teitä pullukat.

        mie en oo laiha,enkä liioin läskikää vaan ihan sopiva,muodot ihan kohdallaan.


      • niin!
        s kirjoitti:

        mie en oo laiha,enkä liioin läskikää vaan ihan sopiva,muodot ihan kohdallaan.

        joo älkää yleistäkö! Seksikäs kroppa on kenenkään kiistämättä siinä LAIHAN JA LIHAVAN VÄLISSÄ, eikö niin?


      • juu.

        No älkää nyt vittuilko.... ne tekee vaan työtään, ei ne ehdi ajattelemaan mitä me niistä pohditaan. Ei se kassatyö ole mikään kauneuskilpailu. Käydään vaan asioilla ja tervehditään normaalisti, antakaa jo olla neitien rauhassa.


      • Mister xxl läsäkoski
        juu. kirjoitti:

        No älkää nyt vittuilko.... ne tekee vaan työtään, ei ne ehdi ajattelemaan mitä me niistä pohditaan. Ei se kassatyö ole mikään kauneuskilpailu. Käydään vaan asioilla ja tervehditään normaalisti, antakaa jo olla neitien rauhassa.

        Tuskin ne kuitenkaan ovat lähellekkään yhtä rumia ja lässähtäneitä kuin suurin osa asiakkaista tai näistä palstan arvostelijoista.


      • palveluammatissa
        juu. kirjoitti:

        No älkää nyt vittuilko.... ne tekee vaan työtään, ei ne ehdi ajattelemaan mitä me niistä pohditaan. Ei se kassatyö ole mikään kauneuskilpailu. Käydään vaan asioilla ja tervehditään normaalisti, antakaa jo olla neitien rauhassa.

        Tekisivätkin työtään ilman töykeyttä ja ylimielisyyttä, mutta mitä vielä.
        Jos heillä on kurjat palkat ja vittumaiset pomot, niin ei sitä saa meihin asiakkaisiin purkaa.
        Oletteko muuten huomanneet, ettei siellä kovin paljon edes käy asiakkaita. Mistäköhän johtuu?


      • painosta??
        Mister xxl läsäkoski kirjoitti:

        Tuskin ne kuitenkaan ovat lähellekkään yhtä rumia ja lässähtäneitä kuin suurin osa asiakkaista tai näistä palstan arvostelijoista.

        no rumuushan ei katso painoa! Se, että sinä olet tyypillinen kaunis neiti joku n. 30v ja painat 60kg, omaat aikuisen naisen kropan, niin tiedäthän sinä että sinua painavempi nainen voi aina laihduttaa ja sitten sekin voi olla hyvännäköinen!


      • mies.
        palveluammatissa kirjoitti:

        Tekisivätkin työtään ilman töykeyttä ja ylimielisyyttä, mutta mitä vielä.
        Jos heillä on kurjat palkat ja vittumaiset pomot, niin ei sitä saa meihin asiakkaisiin purkaa.
        Oletteko muuten huomanneet, ettei siellä kovin paljon edes käy asiakkaita. Mistäköhän johtuu?

        Kuulkaas mä sanon että kuusankosken jokaisessa kaupassa on nätit kassamyyjät, ei siellä ole näkynyt yhtään epämuodostunutta rumaa neitiä, ei missään. Antaisin jokaiselle kassatytölle painosta ja iästä riippumatta lämpimän miehekkään halin.


      • mies.
        mies. kirjoitti:

        Kuulkaas mä sanon että kuusankosken jokaisessa kaupassa on nätit kassamyyjät, ei siellä ole näkynyt yhtään epämuodostunutta rumaa neitiä, ei missään. Antaisin jokaiselle kassatytölle painosta ja iästä riippumatta lämpimän miehekkään halin.

        Neitien luonteesta minä en sitten tiedä ja kun en tiedä niin en sano mitään! tervehdin ja hymyilen, siinä se!


    • vakiasiakas

      Se ämmä on oikeesti hirveä meduusa!

      • Toimeen

        Täällä kirjotteleevat toisistaan.Kuka on minkäkin konen ja näkönen. Kohta saadaan tietää kuka niistä vaan lorvii töissä ja juoruaa.


      • entinen asiakas
        Toimeen kirjoitti:

        Täällä kirjotteleevat toisistaan.Kuka on minkäkin konen ja näkönen. Kohta saadaan tietää kuka niistä vaan lorvii töissä ja juoruaa.

        ei tarvita kahta s-markettia kuusaalla. ei menesty, kun henkilökunta töykeää ja ylimielistä. paljon myös vanhoja tai viimeinen käyttöpäivä tuotteita. kertoo sekin, ettei kauppa käy. katsokaas vaan niin toisen joutuvat kohta lopettamaan.


      • mieoonkuusaalta
        entinen asiakas kirjoitti:

        ei tarvita kahta s-markettia kuusaalla. ei menesty, kun henkilökunta töykeää ja ylimielistä. paljon myös vanhoja tai viimeinen käyttöpäivä tuotteita. kertoo sekin, ettei kauppa käy. katsokaas vaan niin toisen joutuvat kohta lopettamaan.

        lopettavat sen keskuksen s-marketin niin alko saa lisää tilaa :----D on tuttuja tyttöjä töissä tuolla keskus s-marketissa ja ihan mukavia ovat, mutta jos siellä käy rasvalettejä päivästä toiseen vinkkailemassa silmää niin ei se paljoa hymyilytä. ja vielä ihmettelevät miksei saa hyvää palvelua.'

        ja mitä tulee läskikeskusteluun, että onko läski kaunis vai ei, niin kyllä miuta naurattamaan pistää, kun 'ovat vaan kateellisia kun näkevät nälkää', jos läski on tosiaan elintason merkki, niin kylläpä pistää hävettämään.


    • vakiasiakas

      tänään olit kassalla 3 oikein säteilevänä ja kauniina

      • eioota

        Kassa oli kamalan kireän oloinen, määräilevä ja kaiken lisäksi silminpistävän teennäinen hmm...


      • Nakke Nakuttaja
        eioota kirjoitti:

        Kassa oli kamalan kireän oloinen, määräilevä ja kaiken lisäksi silminpistävän teennäinen hmm...

        Ja varmasti vielä punaiseksi värjätty tukka. KS:n napakoissa joku asiakas ihmetteli tuota outoa ilmiötä, kun S-marketin kaikilla kassoilla on nykyisin punaiseksi värjätyt hiukset. Tulee kuulema tikkamainen olo.


    • käytöstavathukassa

      Kuusaan rumimmat naiset on alkossa töissä.

    • jaalalainenh

      sittenhän siellä on sinunkin muijasi

      • eistnaeijumalauta

        Hyi vittu! Ei ikinä tehtailla sukulaisten keskenään siittämää mukulaa, jolla aivosauraus perintönä sukurutsauksesta.

        Kuusaa-Voikkaan turhapurot.


    • vitunsukurutsakylä

      Tänään oli tosi hyvännäköinen naisvartija siellä, tytöllä oli punaiset hiukset. Kukahan lienee..??

      • tattoopower

        Ison ja tatuoidun, raskaasti treenanneen linnankundin muija.


    • tattoopower

      Tiedän joo sen. Se on Voikkaan ison, treenatun, leveäselkäisen ja raskaasti tatuoidun linnankundin muija.

      • vitunsukurutsakylä

        Heivaanhei tattoopower. Ei mua sen äijän alkkareiden värit / muut yltiöturhat asiat kiinnosta vaan se tytsypamppu siellä kaupassa että kukas hän on, ja kun gimmalla on sun mukaan ehkä jopa samankokoinenkin (135kg) kuvilla hakattu mies kuten itsekin olen, eli on miesmaku kohdillaan x) Luettelemasi tuntomerkit sopivat muhun vaan sillä poikkeuksella että oon tajunnut lopettaa lusimisen. Muutamia pidempiä vuosituomioita. Eipä Voikkaalla ennenkään ollut kuin pelkkiä sakkojen lusijoita ja muita pikkunilkkejä/taparikollisia/ritsaajia ja muita pikkutakiaisia, kun itse olin ammattirikollinen, poikkeuksena muista konnista ja rotista. 10 vuotta riitti sitä kylää ja sen älyltä vajaita touhuja. Tottahan tuo on mitä nimim.'eistnaeijumalauta' kirjoitti, kun paikallisista(Voikkaa/ksnk)on tehty tutkimuksia (älytestejä) kun paikallisten järjen köyhyyttä on ihmetelty muissa kaupungeissa että miksi niin pienellä alueella kaakossa asustaa täysin älyvapaa debiili yhteisö, niin Voikkaa/ksnk/kvlaan asti ovat älyllisesti vajaita verrattuna muuhun Suomen väestöön. Näkeehän sen sen kyllä kun ko tyyppeihin törmäilee, mutta hyvä kun ovatkin tiiviisti yhteisöissään, mun nimimerkin mukaisesti x) Syyksi on arveltu tehtaiden savuja ja sukurutsaa. Olikohan tämä "leveäselkäinen punakalsarinen tatuoitu iso treenattu linnakundi jne jne jne etc ymv ym jne" se Mattilan suunnalla asuva mikä aina kuihtuu kun 'vitamiinit' loppuu, kun itse hommannut kaiken treenaamalla ettei ole pumpulia puntissa :D x) En tiedä Voikkaalta kun ihan muutaman ison kundin vaan, ja 2 niistä on melkein jopa mun kokoisia, mutten ole sotkenut käsiäni linnassa niin paljoa kuin ne. Siitä mimmistähän vaan alunperin kysyin että kukahan lienee...


      • heeheee

        Harvinaisen hyvä kirjoitus. Totta joka sana.


      • pummit.vonkaa

        Ne on töissä siellä eikä ne tytöt oo siellä pummien ahdistelua varten.


    • tattoopower

      Sillä leveäselkäisellä ja tatuoidulla linnankundilla on kyllä. Joka paikka tatuointia täys ja pituus n. 180cm ja massaa 145-150kg paikkeilla.

      Kassa muijan tatuoinnissa puolikas sydän ja kundilla se toinen puolikas. Kaikki pelkää kundia, kun se tulee vastaan kävellen, koska se selkä heiluu niin mahdottomasti.

    • vekesuni

      kuumii muijii töissä ässäs. käyn aina sielt pokaas uuen kämpilleni

    • totuudensanatt

      kuusaalla on vain rumia horoja

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe