Olen aina halunnut käydä Amsterdamissa, ja nyt aukesi tilaisuus kun vapaata 26-28 pv. kaverin kanssa.Tietääkö joku miten sinne pääsee mahdollisimman halvalla edestakaisin...majoitus paikan päällä osataan hoitaa etsimällä hostelli tms.
Vastaukset 3
- Suihinotto
Vai niin VOI VITTU MENEE HERMOT ..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Bremen..
Tampereelta, tai siis Pirkkalasta Ryanairilla Saksaan Bremeniin. Sieltä alle 100km Amsterdamiin ja pääsee sekä bussilla että junalla.
Tuo halvin keino Suomesta Amsterdamiin. Lentoliput Bremeniin lähtevät noin 10-20 eurolla halvimillaan plus muutama euroa veroja ja muita kuluja. Jos tavarat mahtuu 10kg laukkuun, ei tarvitse kentillä edes jonotella turhia eikä tule lisämaksuja.- Hol-LanDer
Breemen..
Älä puhu pas...a! Bremenistä on Amsterdamiin jotain 350 km. Hollaniin rajalle Bremenistä on jotain 100 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673