minulla on thomson tcm410 kaapeli modeeni ja tarvitsisin siihen uuden johdon kaapelitv pistokkeen ja modeemin väliin. normaali antennijohto jossa toisessa päässä on vain teräväpiikki ja mutteri, joka kiinnittyy modeemiin. toinen pääon normaali naaraspäinen antennijohto. en ole vielä mistää löytänyt, enkä oikein osaa nimetä johtoa, joten mistä sellaisen voisi löytää?
modeemin kaapelijohto
3
1160
Vastaukset
- 19+16
"normaali antennijohto". Tuossahan se vastaus kököttää kysymyksessä. Antennijohtoa myydään alan liikkeissä ihan metritavarana. Katsot vain jotta siellä keskellä on se paksumpi kuparijohto, kun niitä johtojakin on erilaisia. Niitä liittimiä saa kappaletavarana ja ne saa ruuvikiinnityksellä johdon päähän.
- arskatehtaalla123
lähimpään tv-korjaamoon ja pyydä kaapeli jossa on toisessa päässä f-liitin ja toisess normaali antenniliitn...
- vähemmän avuton
Oletko hieman uusavuton?
Ota vanha johto irti. Laita johto taskuun/kassiin. Kävele/aja lähimpään tietokniikkka-/kodinkone-/johtokauppaan. Ota johto taskusta. Sano myyjälle "Hei, tarvitsisin tälläisen johdon. Paljonko maksaa?" Näytä samalla myyjälle kädessäsi olevaa johtoa. Jos hinta ei tunnu älyttämältä, maksa kassalle. Jos tuntuu hurjan kalliilta katso seuraavasta liikkeestä tai nyt, kun sait selville johdon tiedot, niin internetistä. Mutta harvemmin saa noita johtoaja halvemmalla netistä ja siinä voi mennä aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265