Nemo propheta in patria
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Suomalaistoimisto voitti kilvan jättipilvenpiirtäjästä Kiinaan/1135253071007
Suomalainen arkkitehtuuri kelpaa kyllä muille
8
573
Vastaukset
- Lisää kaakelia..
Tampereelle Tampere-talosta kaupunkiin päin samaa tietä pitkin niin huomaa minkä asteista hälmöilyä suomalainen "ulkoarkkitehtuuri" on. Hirveetä kaakelikulttuuria. Tampere on varmasti suomen rumin kaupunki arkkitehtuurin näkökulmasta. Niitä vessakaakeleita on tullu tuijoteltua ravintoloiden vessoissa ihan tarpeeksi. Tampere-talo on kuin iso ulko-sisävessa.
- arxitehti
Suomeen (esim. Tampereelle) rakennetut talot ei tässä topicissa kiinnosta, vaan piti näyttää, että suomalainen arkkitehtuuri voittaa suunnittelukilpailuja ympäri maailmaa tasaisin väliajoin.
- ei ketään...
arxitehti kirjoitti:
Suomeen (esim. Tampereelle) rakennetut talot ei tässä topicissa kiinnosta, vaan piti näyttää, että suomalainen arkkitehtuuri voittaa suunnittelukilpailuja ympäri maailmaa tasaisin väliajoin.
jonkun kehitysmaan tönö jonka joku suomalainen tuhnuperse on käynyt suunnittelemassa. Ei ketään.
- arxitehti
ei ketään... kirjoitti:
jonkun kehitysmaan tönö jonka joku suomalainen tuhnuperse on käynyt suunnittelemassa. Ei ketään.
ehkä Kiina on kehitysmaa. Tai Puola.
No, voihan sitä mietiskellä millainen historia ja kulttuuriperintö milläkin maalla on.
Eihän meitä täällä tietenkään tarvitse kiinnostaa mitä suomalaiset muualla maailmalla tekevät. On ihan viistasta keskittyä vaan naapurin asioihin.
- Hah hah
Pölyn laskeuduttua ja ruumiiden inventoinnin jälkeen onkin kiva olla suomalainen arkkitehti. Onnea yritykselle.
- arxitehti
Kun pöly laskeutuu ja ruumit lasketaan niin on kiva olla ihan minkä maalainen arkkitehti tahansa.
- arxitehti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043