Mitä tämmöiset kommentit tekevät palstalla, jossa keskustellaan homeen aiheuttamista sairauksista:
"Lienee sama henkilö, joka esiintyy Perussuomalaisten vaalimainoksessa hartaana Herättäjä-Liikkeen jäsenenä ja tarjoaa alatien kristillisyyden vaihtoehtoa itsekin alatien kulkeneen Vapahtajamme Jeesuksen seuraajana."
"Miksi ihmeessä kuvittelet, että kyse olisi ollut sinusta. Taitaa mennä narsismin piikkiin."
- Eikö uskonnolle ja narsismille ole Suomi24:lla omakin osionsa? Tervemenoa nassuttamaan sinne.
Ihme palsta
11
252
Vastaukset
Olisi taas kirveellä töitä.
Teki mieli vetää maantasalle taas yksi ketju, joka tultiin pilaamaan.
Mutta voihan sen tehdä myöhemminkin - paskaako tämmöisessä läävässä kirjoittaa.- sanasinkoilija
Et ole vielä tänään kertonut sellaisia tärkeitä, kaikkia kiinnostavia asioita, kuten: mitä söit tänään aamiaisella, oliko lounaaksi muusia, kauanko olit parvekkeella, montako tuntia nukuit.......
Olen kyllä. - S'il vous plaît, Sörsselsson:
http://homehelvetti.blogspot.com/2010/02/sienella-sienta-vastaan.html- tietenkin
sanasinko kirjoitti:
Olen kyllä. - S'il vous plaît, Sörsselsson:
http://homehelvetti.blogspot.com/2010/02/sienella-sienta-vastaan.htmlSiirrä ne jutut aamuaskareistasi tännekin. Mikään muu ei voi kiinnostaa ihmisiä enempää....
- omaisuus roskiin
sanasinko kirjoitti:
Olen kyllä. - S'il vous plaît, Sörsselsson:
http://homehelvetti.blogspot.com/2010/02/sienella-sienta-vastaan.htmlSanot blogissasi etteivät homeet kuole 90 asteessa. Kyllä ne kuolevat. Mutta niitä hajujahan niistä ei saa pois millään...
omaisuus roskiin kirjoitti:
Sanot blogissasi etteivät homeet kuole 90 asteessa. Kyllä ne kuolevat. Mutta niitä hajujahan niistä ei saa pois millään...
Ei se noin mennyt. Kerroin lääkärille siitä, kun on väitetty itiöiden kuolevan 90 asteen pesussa ja voivottelin perään, ettei kaikkea voi pestä 90 asteessa, niin hän kuittasi hölynpölyksi koko jutun. ( http://homehelvetti.blogspot.com/2010/02/kerro-kerro-kuvastin.html )
Toisekseen se blogini on ihan subjektiivista kerrontaa ja omaa pohdintaani, eikä siinä kaikki ole oikein. En ole aina oikeassa. Olen oikeassa vain silloin, kun en satu olemaan väärässä ;)- Mie...
sanasinko kirjoitti:
Ei se noin mennyt. Kerroin lääkärille siitä, kun on väitetty itiöiden kuolevan 90 asteen pesussa ja voivottelin perään, ettei kaikkea voi pestä 90 asteessa, niin hän kuittasi hölynpölyksi koko jutun. ( http://homehelvetti.blogspot.com/2010/02/kerro-kerro-kuvastin.html )
Toisekseen se blogini on ihan subjektiivista kerrontaa ja omaa pohdintaani, eikä siinä kaikki ole oikein. En ole aina oikeassa. Olen oikeassa vain silloin, kun en satu olemaan väärässä ;)Ok! Käsitin väärin. ;o)
- h.
SANASINKO:
"- Eikö uskonnolle ja narsismille ole Suomi24:lla omakin osionsa? Tervemenoa nassuttamaan sinne. "
SANASINKO:
"Luin esimerkiksi tänään pläjäyksen Kirkko & kaupungin lehtiä, joita kirkkoon kuuluvat täällä Hesassa saavat. On ollut kyllä viime aikoina niin uupunut olo, että kyseiset lehdet ovat vain kerääntyneet, mutta tänään jaksoin purkaa suman.
Mielenkiintoisimmat jutut lehdessä olivat:
http://www.kirkkojakaupunki.fi/kulttuuri-ja-media/onko-tassa-jeesuksen-kuva
[ Kiinnostuin myös jutussa mainitusta kirjasta. ]
http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset-ja-ilmiot/viimeinen-palvelus
[ Ajattelin, että noin minullekin käy joskus. ]
http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset-ja-ilmiot/venalaisvanhus-sai-turvaa-kirkolta
[ Järkyttävä juttu - mikä paska maa tämä oikein on? ]
"Sörsselimäisesti sotket tahallaan asioita, mutta syyn ja seurauksen näkee parhaiten alkuperäisessä ketjussa.
Halpamainen hupisi oli tulla pilaamaan ketjuni:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8848953/threadHienoa, että muistutit tästäkin linkistäni. Alat ilmiselvästi edistyä:
http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset-ja-ilmiot/venalaisvanhus-sai-turvaa-kirkolta
[ Järkyttävä juttu - mikä paska maa tämä oikein on? ]
- .l...
Ihme palsta - peesaan :o)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
