Ihme palsta

Mitä tämmöiset kommentit tekevät palstalla, jossa keskustellaan homeen aiheuttamista sairauksista:

"Lienee sama henkilö, joka esiintyy Perussuomalaisten vaalimainoksessa hartaana Herättäjä-Liikkeen jäsenenä ja tarjoaa alatien kristillisyyden vaihtoehtoa itsekin alatien kulkeneen Vapahtajamme Jeesuksen seuraajana."

"Miksi ihmeessä kuvittelet, että kyse olisi ollut sinusta. Taitaa mennä narsismin piikkiin."

- Eikö uskonnolle ja narsismille ole Suomi24:lla omakin osionsa? Tervemenoa nassuttamaan sinne.

11

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi taas kirveellä töitä.

      Teki mieli vetää maantasalle taas yksi ketju, joka tultiin pilaamaan.

      Mutta voihan sen tehdä myöhemminkin - paskaako tämmöisessä läävässä kirjoittaa.

    • sanasinkoilija

      Et ole vielä tänään kertonut sellaisia tärkeitä, kaikkia kiinnostavia asioita, kuten: mitä söit tänään aamiaisella, oliko lounaaksi muusia, kauanko olit parvekkeella, montako tuntia nukuit.......


      • tietenkin

      • omaisuus roskiin

      • omaisuus roskiin kirjoitti:

        Sanot blogissasi etteivät homeet kuole 90 asteessa. Kyllä ne kuolevat. Mutta niitä hajujahan niistä ei saa pois millään...

        Ei se noin mennyt. Kerroin lääkärille siitä, kun on väitetty itiöiden kuolevan 90 asteen pesussa ja voivottelin perään, ettei kaikkea voi pestä 90 asteessa, niin hän kuittasi hölynpölyksi koko jutun. ( http://homehelvetti.blogspot.com/2010/02/kerro-kerro-kuvastin.html )

        Toisekseen se blogini on ihan subjektiivista kerrontaa ja omaa pohdintaani, eikä siinä kaikki ole oikein. En ole aina oikeassa. Olen oikeassa vain silloin, kun en satu olemaan väärässä ;)


      • Mie...
        sanasinko kirjoitti:

        Ei se noin mennyt. Kerroin lääkärille siitä, kun on väitetty itiöiden kuolevan 90 asteen pesussa ja voivottelin perään, ettei kaikkea voi pestä 90 asteessa, niin hän kuittasi hölynpölyksi koko jutun. ( http://homehelvetti.blogspot.com/2010/02/kerro-kerro-kuvastin.html )

        Toisekseen se blogini on ihan subjektiivista kerrontaa ja omaa pohdintaani, eikä siinä kaikki ole oikein. En ole aina oikeassa. Olen oikeassa vain silloin, kun en satu olemaan väärässä ;)

        Ok! Käsitin väärin. ;o)


    • h.

      SANASINKO:

      "- Eikö uskonnolle ja narsismille ole Suomi24:lla omakin osionsa? Tervemenoa nassuttamaan sinne. "

      SANASINKO:

      "Luin esimerkiksi tänään pläjäyksen Kirkko & kaupungin lehtiä, joita kirkkoon kuuluvat täällä Hesassa saavat. On ollut kyllä viime aikoina niin uupunut olo, että kyseiset lehdet ovat vain kerääntyneet, mutta tänään jaksoin purkaa suman.

      Mielenkiintoisimmat jutut lehdessä olivat:

      http://www.kirkkojakaupunki.fi/kulttuuri-ja-media/onko-tassa-jeesuksen-kuva
      [ Kiinnostuin myös jutussa mainitusta kirjasta. ]

      http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset-ja-ilmiot/viimeinen-palvelus
      [ Ajattelin, että noin minullekin käy joskus. ]

      http://www.kirkkojakaupunki.fi/uutiset-ja-ilmiot/venalaisvanhus-sai-turvaa-kirkolta
      [ Järkyttävä juttu - mikä paska maa tämä oikein on? ]
      "

    • .l...

      Ihme palsta - peesaan :o)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe